- Hirdetés -

Új sminkkollekciót dobott a piacra Ördög Nóra

|

A NORA BEAUTY születését a női szerepek, a mindennapi teendők és az időhiányból adódó kihívások inspirálták. A kollekcióval Ördög Nóra és a Helia-D azokat a 25 és 45 közötti, önmagukkal törődő nőket szeretné megszólítani, akik a túlzásoktól mentes, a napi teendők közepette is egyszerűen felhelyezhető, természetes hatású sminkre vágynak. A több mint 20 féle sminkterméket a Helia-D világszínvonalú olasz dekorkozmetikum-gyártókkal közösen, minőségi alapanyagok felhasználásával fejlesztette, így a kozmetikumok az esztétikum mellett hidratáló, ápoló funkciót is betöltenek. A kollekció szeptember 8-tól megvásárolható online.

Több mint 20 féle sminktermékből álló kollekcióval jelentkezik Ördög Nóra és a Helia-D. A NORA BEAUTY klasszikus alapsminkhez szükséges termékei (BB krém, kompaktpúder, korrektor, szempillaspirál, szemceruza, szemöldökceruza, szemhéjpúder, 3-in-1 pirosító-bronzosító-highligher, valamint színezett ajakápolók) azokat az aktív, 25 és 45 év közötti nőket szeretné megszólítani, akik gyors és tartós sminkmegoldásokat keresnek a hétköznapokra.

Nők megannyi szerepben

Ördög Nórát a mindennapok során kihívásként megjelenő szerepei inspirálták a kollekció megalkotására: „Édesanya, feleség, barátnő, vállalkozó, háziasszony, logisztikus… ezernyi szerep, amelynek nap mint nap meg kell felelnünk nőként. A hajtásban jellemzően saját fontossági sorrendünk legaljára kerülünk, így sokszor a sminkelésre se jut idő, energia. Pedig minden nő megérdemli, hogy önmaga legjobb formájában ragyogjon a hétköznapokon is, erre szeretnénk esélyt adni a NORA BEAUTY kombinált, egyszerűen használható okostermékeivel. A NORA BEAUTY az egyszerű, túlzásoktól mentes, tiszta szépség szimbóluma – a smink, amelyet nem mások kedvéért viselünk, hanem csakis a saját örömünkre.”

Esztétikum és praktikum harmóniája

A termékek megalkotásakor a fő szempont az esztétikum mellett a praktikusság volt. „Olyan színekkel és összetételekkel dolgoztunk, amelyek leginkább kiemelik a szépséget, de ügyeltünk arra is, hogy egyszerre több célt is ki tudjanak szolgálni a kozmetikumok: ne csak a szépüléshez nyújtsanak hatékony segítséget, hanem hidratáló, ápoló funkciót is betöltsenek. A pirosító például bronzosítóval és higlighterrel kiegészülve ad egyedi, kompakt hatást, a szemceruza multifunkciós, a színezett ajakbalzsam pedig hidratálja is az ajkakat” – mondta el a termékfejlesztésről Budaházy Péter, a Helia-D ügyvezetője.

Hazai termék, nemzetközi alapanyagok

Budaházy Péter szerint a magyar kozmetikai fejlesztés és gyártás nemzetközi viszonylatban is színvonalasnak mondható, a dekorkozmetikumok terén azonban van még hová fejlődni, így a NORA BEAUTY kollekció gyártásába külföldi szakértőket is bevontak. „Világszínvonalú termékeket akartunk létrehozni, ezért a legnevesebb gyárakkal közösen fejlesztettünk. Maga a gyártás egy olasz kisvárosban, Cremában zajlott, ahol a világ legjobb dekorkozmetikumai készülnek, a töltésre pedig a veszprémi Helia-D üzemeiben került sor” – mondta el a termékfejlesztésről az ügyvezető.

A termékek az állandó szortiment részét képezi majd, a cég azonban időről időre szezonális kiegészítő kozmetikumokkal és számos jövőbeli fejlesztéssel is tervezi bővíteni a kínálatot. A NORA BEAUTY kollekció szeptember 8-tól elérhető a www.norabeauty.com webshopban, a Helia-D tervei szerint azonban néhány hónapon belül országszerte is megvásárolhatók lesznek a kozmetikumok – a Rossmannal például már jelenleg is zajlanak a tárgyalások a belistázásról.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével

A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

A Z generációval erősíthet Európa

Fokozódik a globális verseny. A sikeres európai gazdaság egyik meghatározó eleme az erős innovációs ökoszisztéma és a tehetséges fiatalok képzésének támogatása. Az innovatív életforma, a hibázás kultúrája és az együttműködések fontossága is szóba került...

Erre hajtott a NAV 2024-ben

A transzferárazás szabályozási és gyakorlati kihívásai kerültek elemzésre a Deloitte legutóbbi webináriumán, ahol az adótanácsadó szakértői és a NAV képviselője osztották meg tapasztalataikat a témában. Az online esemény vendége volt, Maqsoudi Ali, a NAV...

Új trendek jönnek a munka világában

Az évtized végéig több mint 85 millió betöltetlen álláshely lesz világszerte, és ezt szinte minden cég megérzi majd. A legnagyobb kihívás tehát nem az, hogy a robotok elveszik az állásunkat, hanem hogy nincs elég...

Cyberpunk valóság testközelből: itt az L20 podcast új epizódja

Az Internet Hungary-n készített L20 podcast legújabb epizódjában a bőr alá ültethető chipek kerültek reflektorfénybe – egy olyan technológia, amely egyre inkább a mindennapok részévé válik. A beszélgetés vendégei Schumacher Vanda műsorvezető, színésznő, aki...

Új konferenciát szervez a Magyar Marketing Szövetség

A Magyar Marketing Szövetség 2025. március 5-én az Etele Cinema-ban hagyományteremtő szándékkal indítja útjára a Digital Marketing Forumot. Az esemény küldetése a Magyarországon működő cégek, szervezetek digitális érettségének és üzleti növekedésének marketingeszközökkel történő támogatása....

A TopFICE rangsorában a Lounge Group az év független ügynöksége

Megjelent a TopFICE 2024-es rangsora, amelyen a Lounge Group Magyarország legjobb független ügynökségeként szerepel. A lista nemzetközi, regionális és helyi kreatív versenyeken elért eredmények összesítése alapján készült. A TopFICE globális rangsor, amely 67 nemzetközi, regionális...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Várakozások felett az év – interjú Erdélyi Eszterrel

Nálunk az áremelés sokkal nehezebb, mert kínálati piac van. A nemzetközi szereplőknek hatalmas az inventoryjuk, ami ugyan kevésbé minőségi, és nagy a reklámzaj, de megtehetik, hogy a hazai tartalom gyártókat „kiéheztetik” – véli Erdélyi...

A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével

A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

Don't Miss

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...