- Hirdetés -

Új sorozat indul a Trónok harca sztárjával

|

Joan Hannington útja a nélkülözéstől a profi gyémántlopásig ívelt az 1980-as évek pezsgő, törekvésekkel fűtött Londonában. Mindeközben folyamatosan küzdött, hogy megvédje lányát, és hogy felül tudjon kerekedni az őt kihasználó férfiakon. Joan címmel vitték filmre történetét – a hatrészes minisorozatot itthon az Epic Drama sugározza október 28-ától hétfőnként 21 órakor magyar nyelven. A drámaszériában a Trónok harca Sansája, Sophie Turner játssza Joan Hanningtont, aki kaméleon módjára volt képes megváltoztatni a külsejét.

Lássunk öt tényt, amit érdemes tudni még a sorozat előtt!

1. A valóság ihlette

Joan Hannington létező személy volt, mi több, a sorozat az ő 2002-ben megjelent életrajzi könyvén alapul. Richard Laxtont, a minisorozat rendezője elolvasta a könyvet, és teljesen magával a nő sorsa. Élőben is találkozott vele: „Olyan volt, mint egy hurikán, egy igazi egyéniség, aki nem rejtette véka alá az érzéseit.”

2. Joan Hannington sokkal több volt egyszerű tolvajnál

A karaktert a saját múltja hozza kényszerhelyzetbe. Egy erőszakos, minden szeretetet nélkülöző családban nőtt fel, 17 évesen lett anya és sokáig nem tudott szabadulni egy pokoli házasságból. Hogy a lányáról gondoskodjon, a nő kénytelen volt előbb piti bűntetteket végrehajtani, később azonban valóságos bűncézárrá vált, aki nem véletlenül vívta ki magának a Keresztanya becenevet.

3. A rendező anélkül osztotta Turnerre Joan szerepét, hogy látta volna a Trónok harcában

„Na jó, egy epizódot láttam a sorozatból – vallotta be a direktor – de Sophie nem volt ott a radaromon.” Ez azonnal megváltozott, amikor a színésznő küldött magáról egy felvételt, majd még egy, jóval érzelmesebbet. „Hihetetlen volt. Nem viselt sminket, és az egész elképesztően nyers volt” – lelkendezett Laxton, aki ezt követően már kifejezetten a színésznőt akarta a szerepre.

4. Turner Iszonyúan odatette magát a szerepben

Turner 2022 óta nem játszott komolyabb szerepben, és teljes erőbedobással vetette bele magát a munkába. A rendező szerint a 90 napos forgatás során maximum két mondatot rontott el. Mivel a karakter az álcázás és megtévesztés mestere, Turnernek már jóval a forgatás előtt el kellett foglalnia a sminkszobát. „Talán még a saját lányai se ismernék fel” – írta róla a Daily Mail.

5. Turner hasonló cipőben járt a forgatás idején, mint Joan

Turner a forgatás idején épp az ex-férjével, Joe Jonasszel egyezkedett két lányuk felügyeletéről, és ez elég nagy figyelmet kapott a bulvárlapokban. „A gyerekeim Amerikában voltak, és nem tudtam velük lenni, mivel a Joant forgattam Angliában. És akkor megjelentek ezek a cikkek, amik nagyon sok fájdalmat okoztak, végig mardosott az a kínzó érzés, hogy nem jól teljesítek anyaként. Folyamatosan győzködnöm kellett magamat, hogy ez nem igaz, jó anya vagyok!”

Ezt mondogathatta magának Joan is, aki korábban kénytelen volt lemondani a lányáról, hogy biztonságban tudja, de aztán megpróbálta őt visszaszerezni, és bebizonyítani, hogy ő is tud jó anya lenni. Az ő fordulatos életét mutatja be a Joan az Epic Drama műsorán.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyarországon is kapható az év egyik legjobb találmányának titulált okosmobil

A Honor még november elején árulta el, hogy a Honor Magic V3 felkerült a TIME magazin 2024-es, az év legjobb találmányait tartalmazó listájára. A készülék már kapható Magyarországon, ahogy elődje, a szintén kiváló Honor...

Ezeket a filmeket és sorozatokat néztük idén a Maxon

Év vége közeledtével itt az ideje, hogy megnézzük, mely tartalmak érdekelték a hazai nézőket mind a lineáris csatornákon (Discovery, TLC, Investigation Discovery, Eurosport, HGTV), mind pedig streamingen (Max). Az adatok 2024. január 1. és...

Indul az új Star Wars-sorozat

Decemberben ismét elrepülhetünk a messzi-messzi galaxisba, ugyanis újabb sorozattal bővül a Star Wars univerzum. A „Star Wars: Kóbor alakulat” egy csapat gyerek kalandját meséli el, akik biztonságosnak tűnő bolygójukon titokzatos felfedezést tesznek, majd eltévednek...

Az RTL Saleshouse értékesíti januártól a SWEET.TV hirdetési felületeit

Jövő év januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház...

Tovább nőtt a topvezetők aránya a digitális TOP50-ben

Az idén is helycsere történt a digitális szakembereket összegyűjtő rangsorunk élén. Bán Zoltán Net Média Zrt.-vezérigazgató – a tavalyi listavezető – a második helyen végzett, a partizános Gulyás Márton pedig a harmadikról az elsőre...

Összefogott a SkyShowtime és a Magyar Telekom

Európa legújabb streaming-szolgáltatója, a SkyShowtime tovább bővíti szolgáltatás-kínálatát és szórakoztató tartalmai elérhetőségét: az első magyarországi együttműködése keretében egyesíti erőit a Magyar Telekommal, az ország vezető távközlési szolgáltatójával.Először lesz elérhető a SkyShowtime hazánkban TV előfizetéssel...

Szimfónia született Európa mobilhálózati adataiból

A Deutsche Telekom szakértői Európa tíz országának aggregált, anonimizált mobilhálózati adataiból komponáltak zenét a mesterséges intelligencia bevonásával. Az úttörő megoldás nyomán - amelynek előképét tavaly Budapesten alkották meg - Európa fővárosainak sokszínű, mégis összecsengő...

Látványos 3D-kampánnyal erősít a Red Bull

Még megtekinthető a XIX. kerületben az a térhatású digitális plakát, amely a Red Bull Winter Edition idei Jeges áfonya & Vanília termékét hirdeti. Az energiaitalgyártó Magyarországon először jelentkezik nagyszabású, addicionális és innovatív digitális citylight...

Komoly elismerést kapott a K&H jövő gyógyítói díj

A kommunikációs szakma is elismerte a K&H jövő gyógyítói díjat, amely most bronz díjat nyert a Prizma Kreatív PR verseny CSR megoldások kategóriájában. A tavaly indult kezdeményezés célja, hogy elismerje a szívvel-lélekkel gyógyító és...

Hivatalos Binance-csatorna indult a WhatsAppon

A kereskedelmi volumen és felhasználók száma alapján a világ legnagyobb kriptotőzsdéje, a Binance az iparágon belül az elsők között csatlakozik a WhatsApphoz. A több mint 2 milliárd ember által használt üzenetküldő alkalmazásban mostantól egy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Változás az autópálya-matrica vásárlásoknál

Még mindig a heti autópálya-matrica a legkelendőbb, igaz, az áprilisban bevezetett egynapos e-matricát is egyre több autós választja elsősorban a heti és a havi helyett – derül ki a Simple mobilapplikáció idei statisztikájából. Vasárnaptól...

Magyarországon is kapható az év egyik legjobb találmányának titulált okosmobil

A Honor még november elején árulta el, hogy a Honor Magic V3 felkerült a TIME magazin 2024-es, az év legjobb találmányait tartalmazó listájára. A készülék már kapható Magyarországon, ahogy elődje, a szintén kiváló Honor...

Ezeket a filmeket és sorozatokat néztük idén a Maxon

Év vége közeledtével itt az ideje, hogy megnézzük, mely tartalmak érdekelték a hazai nézőket mind a lineáris csatornákon (Discovery, TLC, Investigation Discovery, Eurosport, HGTV), mind pedig streamingen (Max). Az adatok 2024. január 1. és...

Indul az új Star Wars-sorozat

Decemberben ismét elrepülhetünk a messzi-messzi galaxisba, ugyanis újabb sorozattal bővül a Star Wars univerzum. A „Star Wars: Kóbor alakulat” egy csapat gyerek kalandját meséli el, akik biztonságosnak tűnő bolygójukon titokzatos felfedezést tesznek, majd eltévednek...

Az RTL Saleshouse értékesíti januártól a SWEET.TV hirdetési felületeit

Jövő év januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...