- Hirdetés -

Új sorozatok érkeznek jövőre, de reality-ből sem lesz hiány

|

- Hirdetés -

Ma mutatták be a hazai televíziós piac meghatározó szereplői, hogy mivel készülnek az év hátralévő részére és jövőre. A TV2-n még novemberben érkezik a Farm VIP új évada, jövőre pedig egy teljesen új sorozattal készülnek. Az RTL Magyarország 2022-ben három új, saját gyártású sorozatot is műsorra tűz és visszatér a Celeb vagyok, ments ki innen! a csatornára.

Már lehet jelentkezni, ha valaki a Séfek séfe műsorban akarná bizonyítani főző tudományát, a TV2 műsorában tízmillió forintért, no meg a megtisztelő címért lehet versenyezni – többek között ezt is bejelentették a TV2 Csoport részéről. Fischer Gábor, a médiacég programigazgatója a különböző produkciók díszletei között cikázva számolt be a tervekről, és kiderült, hogy még idén november 22-én jön a Farm VIP következő évada, illetve a Szerencsekerékkel is tartósan számolnak a társaságnál.

A jövő évi kínálat kapcsán bejelentették, hogy új évaddal folytatódik az Exatlon Hungary és az Ázsia Expressz, visszatér a Drágám, add az életed!, újra képernyőre kerül A nagy Ő, tavasszal pedig érkezik a Sztárban sztár újabb szezonja.

A TV2 Csoport egy teljesen új, saját gyártású sorozatot is bejelentett, a Pepe című széria történése egy klasszis séf, illetve egy megmentésre váró étterem és tulajdonosa körül bonyolódik majd, legalábbis az előzetes alapján.

Kolosi Péter, az RTL Magyarország vezérigazgató-helyettese és programigazgatója beszélt a digitális ajánlatuk fejlesztéséről is. Az RTL Most+ már több mint 2 millió háztartásban elérhető, az RTL Most+ aktiváló kód pedig extra költség nélkül igényelhető a tévé-szolgáltatókon keresztül az arra jogosult előfizetők számára. Az RTL Most+ platform most is különleges tartalmakat kínál. Az Európa Liga és az Európa Konferencia Liga fordulóinak egyes mérkőzéseit az RTL+ csatornán nézhetik meg a labdarúgás rajongói, míg további nyolc mérkőzés az RTL Most+ platformon látható a fordulók napján. A Tanár 4. évada, először itt látható és még az idén érkezik az RTL Most+-ra az Erzsébet magyar királynéról, azaz Sisi-ről szóló, új történelmi sorozat.

A tévés tartalmak kapcsán kiderült, hogy november 15-től kezdődik a Konyhafőnök VIP versenye, ahol többek között olyan hírességek igyekeznek bebizonyítani, hogy a konyhapultban is megállják a helyüket, mint Varga Izabella, Tóth Vera, Görög Zita, Schobert Norbert, Csonka András.

A januárban harmadik évaddal folytatódó Keresztanyu alkotóinak újabb sorozata lesz látható 2022-ben. A Hotel Margaret egy gyilkossági nyomozás történetét meséli majd el a Balaton partján sok intrikával, humorral és szerelemmel. A főbb szerepekben többek között Nyári Diával, Balázs Andreával, Szabó Zsófival, Pásztor Virággal, Miller Dáviddal, Epres Attilával, Szalay Bencével, Szabó Simonnal.

A következő bő egy évben hat különböző heti dráma sorozatot láthatnak majd a nézők. Három sorozat új évaddal jelentkezik, míg másik három teljesen új sorozat is bemutatásra kerül. A Tanár negyedik és egyben utolsó évada már látható az RTL Most+-on, 2022. elején pedig megérkezik majd az RTL Klubra is. Természetesen folytatódik Magyarország kedvenc sorozata, A mi kis falunk is. A Televíziós Újságírók díját három kategóriában is elnyerő Mellékhatás második évada is látható lesz jövőre.

2022-ben három új heti sorozat premierre is készülhetnek a nézők. Az első a Séf, meg a többiek szitkom Miller Dávid és Schneider Zoltán főszereplésével. Szintén készül a Nagy Fehér Főnök, amely hatalmas sikerrel volt látható néhány éve a cseh közszolgálati tévén. A főbb szerepekben Rujder Viviennel és Lengyel Tamással. Bemutatásra kerül az RTL Magyarország több éve tartó saját fejlesztése, A király című limitált sorozat, amely 10 epizódban meséli majd el Zámbó Jimmy életét.
- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...

Válságállónak bizonyultak az óriásvállalatok

Bár Közép- és Kelet-Európa 500 (CEE Top 500) legnagyobb vállalatának árbevétele 2020-ban - az előző évhez képest 3,3 százalékkal 667 milliárd euróra csökkent, az érintett cégek jól alkalmazkodtak a járványhelyzethez. Az összesített forgalom...

Ezek lehetnek az idei karácsony slágerei

Előzetes becslések szerint idén is rendkívül magas, 20 százalék körüli lesz az e-kereskedelem bővülése, a statisztikák viszont azt mutatják, hogy jelentős változás állt be a legkeresettebb termékkategóriákat illetően az ünnepek előtt. A Webshippy által...

Nem kapkodnak a fogyasztók az 5G-ért

A felhasználóknak egyelőre nem sürgős átállni az 5G-s technológiára – derül ki a Deloitte felméréséből. Egyfelől elégedettek aktuális szolgáltatójukkal, másfelől egyelőre várat magára az 5G legizgalmasabb aspektusai és az ezek által tökéletesedő alkalmazási lehetőségek...

Kiderült, melyek a legnépszerűbb reklámok

Míg globális szinten a valós élethelyzeteket bemutató és egészség témájú reklámok, addig a magyar fogyasztók körében a humoros reklámok a legnépszerűbbek, mely egyébként megfelel a kelet- és közép-európai régióban mért átlagnak – derül ki...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...
Fischer Gábor TV2

Több saját gyártású tartalom kábelen

Jelenleg is látható hétköznap esténként a Mintaapák, dolgozunk a Doktor Balaton folytatásán, a Pepe című új sorozatunk forgatását pedig néhány hete fejeztük be – mutatja be Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója, hogy jó...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyon pörögnek a panellakások az ingatlanpiacon

A KSH legfrissebb statisztikái alapján 2020-ban a használt lakóingatlanok közül a panellakások forgalma csökkent a legkisebb mértékben. Az árakat tekintve, míg a tavalyi első három negyedévben alig 4 százalékos növekedés jellemezte a lakótelepi ingatlanokat,...

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA