- Hirdetés -

Új sorozattal szórakoztatja a gyerekeket a Boomerang

|

- Hirdetés -

Thomas, a gőzmozdony és barátai 1984 óta szolgálják Sodor szigetének lakóit. Megjelentek már valódi vasútmodellekként, 3D-s animációban, most pedig 2D-s rajzfilmfigurákként elevenednek meg és a legkisebbekhez szólnak. A franchise a Boomeranghoz igazol, hogy itt mutatkozzon be legújabb sorozatuk.

A Thomas, a gőzmozdony 25. évadának is tekintett új sorozat, az All Engines Go eddig nem látott módon viszi képernyőre a gyerekek kedvenc gőzöseit, dízel- és villanymozdonyait. A már jól ismert eredeti flotta mellé olyan új szereplők érkeznek, mint Kana, a nagysebességű villamos mozdony, vagy Nia, a kenyai gőzös.

Az új széria minden eddiginél pörgősebb, játékosabb és színesebb lesz. Főhősünk továbbra is a nyolcéves kölyök gőzösként visszatérő 1-es pályaszámú Thomas, aki zöldfülű módjára szeretné megoldani a problémákat, így a gyerekek is jobban azonosulhatnak vele.

A többi mozdony karaktere is játékosabb lesz. Az egyik részben például zord, téli időjárás csap le Sodor szigetére. Thomasék azonban ahelyett, hogy megvárnák a sínekre zúduló hó eltakarítását, rámpaként használva ugratnak rajta! De kipróbálják, ki tud egyszerre elhúzni száz személyvagont, egyszer pedig azon versenyeznek, ki tud egyetlen nap alatt húsz teherszállítást véghez vinni.

Szereplők

Thomas – Már nem csak igazán hasznos mozdony szeretne lenni, hanem igazán szeretne szórakozni is! Nem a legnagyobb, nem is a leggyorsabb mozdony, de szorgalmával igyekszik a legtöbbet kihozni magából. Kreatív és vezető egyéniség, aki remekül irányítja a csapatmunkát.

Percy – Thomas legjobb barátja még mindig imádja a postát kézbesíteni. Annyira ez a kedvenc feladata, hogy néha azt játssza, ő a Mikulás, aki ajándékokat kézbesít. Időnként túlságosan hajtja a kíváncsiság, ilyenkor meglesi a csomagok tartalmát.

Kana – A nézők a korábbi évadokból már megismerhették Kenjit, a nagysebességű japán mozdonyt, most pedig az ő unokahúga, Kana érkezik Sodorra. Thomas eleinte féltékeny volt a gyorsaságára, ám hamar rájött, milyen jól jön egy szélsebes barát. Nem meglepő, hogy Kana szeret versenyezni a többiekkel.

Nia – A világjáró Nia Kenyából érkezett Sodorra. Színpompás megjelenése a személyiségét is tükrözi. Nia szereti a kalandokat, az újdonságokat, a zenét és rendszeresen ritmusra pöfög. Remek terveket eszel ki és ezek segítségével a többi mozdony hatékonyan oldja meg a feladatokat.

Diesel – A bajkeverő dízelmozdony visszatért, ám mivel ő is megfiatalodott, már nem gonosztevő, ugyanakkor még sokszor bosszúságot okoz a gőzösöknek. Thomas helyébe szeretne lépni, mert szerinte ő az igazi 1-es számú mozdony.

Epizódok

Amikor Thomasnak és Dieselnek ugyanazt a rakományt kell leszállítania Whiff újrahasznosítójába, Thomas azt javasolja, felezzék el, Diesel viszont versenyt csinál a feladatból.

Amikor Percynek egy este új izzót kell vinnie a világítótoronyba, Thomas javaslatára kémesdit kezdenek játszani, hogy Percy ne féljen a sötétben.

Thomas akadálypályát épít a barátainak, de kedvét szegi, hogy nem az ő szabályai szerint játszanak.

Thomas megígéri a kocsijainak, Annie-nek és Clarabelnek, hogy háborítatlanul át tudja őket vinni Sodoron, amíg alszanak, de hamar rájön, hogy ez sokkal nehezebb lesz, mint gondolta.

Amikor Kana meghibásodik munka közben, Thomas megmutatja neki, hogy néha nem baj, ha lelassít a mozdony.

Thomasé a megtiszteltetés, hogy elvigye a sárkányt a középkori vásárra, de mindenki más is húzni akarja.

Miután kölcsönkérte Percy szerencsehozó csengőjét egy veszélyes fuvarhoz, Thomas óvatlanul elveszíti azt a bányában.

A Thomas, a gőzmozdony új részei június 20-ától mindennap 15:00-kor, ismétlés mindennap 7:30-kor a Boomerangon.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mire használják a legtöbben a mobiljukat

2018-ban még több mint egymilliárd darab SMS-t írtunk meg és küldtünk el a mobilunkkal, de 2021-re 30 százalékos visszaesés történt: tavaly már csak 714 millió SMS-t küldtek ki a lakossági előfizetők. Ugyanakkor a rövid...

Bevásárolt a Siemens

A német vállalat felvásárolta megelőző karbantartási megoldásokat fejlesztő Senseye-t.Tovább erősíti digitális portfólióját a Siemens. A Senseye felvásárlásával a német technológiai vállalat tovább bővíti az innovatív megelőző karbantartáshoz és intelligens eszközkezeléshez kötődő megoldáskínálatát.A brit Senseye...

Kínából kapott elismerést Magyarország

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a járványidőszak alatt sem hagyott fel a turisztikai piacépítéssel. Ennek sikerét igazolja, hogy hazánk idén négy díjat is kapott a kínai turisztikai szakma meghatározó éves eseményén, a National Tourism...

Világhírű festményeken jelenik meg a balatoni szörpmárka

A Folly Arborétum szörpcsaládjának legújabb tagját, a Spring fantázianevet viselő tavaszias, fűszeres ízvilágú szörpöt az egyik legizgalmasabb művészeti forradalom alkotásaival vezették be.A Folly legújabb szörpje, a Spring – palackba zárt tavasz az évszak ízvilágát...

Ötszáznál is több csomagautomatába rendelhetünk egységes áron az eMAG-tól

A dunaharasztin épülő automatizált raktárbázis bejelentése mellett egy másik fontos mérföldkövet ért el az eMAG-Extreme Digital: a vállalat easybox csomag automatáinak száma elérte az 529-et, és néhány napja már jutányos, egységesen 690 forintos áron...

Csoportos leépítés a Life TV-nél, Vaszily tanácsadója lesz Hajdú Péter

Csoportos leépítést hajtanak végre a Life TV-t és az Ozone TV-t működtető Media Vivantis Zrt.-nél a Blikk információi szerint, a lap beszámolójára reagálva a társaság közleményt adott ki, amelyben megerősítették a létszámcsökkentés tényét. A...

Új, fiataloknak szóló márkát hoz a magyar piacra a Central

Megszerezte a Szlovákiában és Csehországban már évek óta sikeresen működő Refresher brand licencét a Central Médacsoport, amely jelentős tulajdonrészt is vásárolt a márkát üzemeltető Refresher S. A.-ben. A fiatalokat megcélzó online márka bevezetését egy,...

Még az idén meglehet az egymilliárd 5G előfizetés

2022 végére eléri az egymilliárdot az 5G előfizetések száma, elsősorban Észak-Amerika és Északkelet-Ázsia gyors növekedésének köszönhetően, miközben az öreg kontinensen lassabban terjed a kommunikációt és gazdaságot átformáló technológia - derül ki az Ericsson tanulmányából....

Hogyan alakítható ki a munka és a magánélet egészséges egyensúlya? (x)

Valljuk be: a rohanó XXI. században nem egyszerű feladat megtalálni egy egészséges munka-magánélet egyensúlyt. Reggeltől estig rohanunk, intézzük az intézendőket, hazavisszük a munkát, a reggeliről általában megfeledkezünk, valahol bedobunk egy gyors ebédet, miközben igyekszünk...

Új videósorozatot indít a WMN

A WMN vadonatúj videósorozatot indít, amellyel egy új korosztály felé nyitnak: a huszonéveseket célozza meg a Korszak című videós podcastszériával. A sorozat koncepcióját a két műsorvezető, a fiatal kora ellenére már veterán WMN-szerzőnek számító...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így készül a fesztiválokra a Dreher

Két éves kihagyás után nyitnak újra Magyarország legnagyobb fesztiváljai. A tizedik jubileumát ünneplő Balaton Sound és a több mint félmillió látogatót váró Sziget hivatalos söre idén is a Dreher lesz. A márka a legkedveltebb...

Kiderült, mire használják a legtöbben a mobiljukat

2018-ban még több mint egymilliárd darab SMS-t írtunk meg és küldtünk el a mobilunkkal, de 2021-re 30 százalékos visszaesés történt: tavaly már csak 714 millió SMS-t küldtek ki a lakossági előfizetők. Ugyanakkor a rövid...

Bevásárolt a Siemens

A német vállalat felvásárolta megelőző karbantartási megoldásokat fejlesztő Senseye-t.Tovább erősíti digitális portfólióját a Siemens. A Senseye felvásárlásával a német technológiai vállalat tovább bővíti az innovatív megelőző karbantartáshoz és intelligens eszközkezeléshez kötődő megoldáskínálatát.A brit Senseye...

Kínából kapott elismerést Magyarország

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a járványidőszak alatt sem hagyott fel a turisztikai piacépítéssel. Ennek sikerét igazolja, hogy hazánk idén négy díjat is kapott a kínai turisztikai szakma meghatározó éves eseményén, a National Tourism...

Világhírű festményeken jelenik meg a balatoni szörpmárka

A Folly Arborétum szörpcsaládjának legújabb tagját, a Spring fantázianevet viselő tavaszias, fűszeres ízvilágú szörpöt az egyik legizgalmasabb művészeti forradalom alkotásaival vezették be.A Folly legújabb szörpje, a Spring – palackba zárt tavasz az évszak ízvilágát...
- Hirdetés -

Don't Miss

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...

A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier Axel Springer hirdetési és marketingigazgatójaként dolgozott. A kiadótól – 14 év után – 2016-ban távozott. Ezt követően az Atmedia kereskedelmi és portfólióigazgatója volt,...

Építkezni szeretek – interjú Palocsay Gézával

Nem érzi visszalépésnek, hogy az Adevinta után a kevésbé ismert Pepita.hu-nál folytatja, amelyből három év alatt százmillió euró forgalmú céget építene Palocsay Géza. A webáruházként és online piactérként is működő platform fejlődésének támogatására a...

Hiszünk a marketing erejében

Az üzleti döntéshozókat is jobban megszólítanák és mélyebben megismertetnék őket a marketing szerepeivel, feladataival és lehetőségeivel az idei Marketing Summit Hungary- n – mondta el Hinora Ferenc. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke az...
Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Elektromos furgonokkal zöldít a Tesco

Magyarországon elsőként vezetett be teljesen elektromos meghajtású furgonokat házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett járművekben a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, így az áruházlánc az online rendeléseket károsanyag-kibocsátás nélkül tudja...

Tavaly is karbonsemlegesen működött a Magyar Telekom

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott (2021-2030), ötödik fenntarthatósági stratégia fő célkitűzése, valamint az első év eredményei olvashatók a Magyar Telekom friss Fenntarthatósági jelentésében. A Magyar Telekom Csoport 2005 óta kezeli stratégiai szinten...

Több mint ezer beszállító csatlakozott a Schneider Electric zöld programjához

Idén a múlt évhez képest két pozíciót javítva a második helyet szerezte meg a Schneider Electric a Gartner ellátási láncokat értékelő toplistáján. A vállalat tavaly elindított kibocsátáscsökkentő kezdeményezéséhez már több mint ezer beszállító csatlakozott.Ismét...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....