- Hirdetés -

Új szakemberekkel bővült a T-Systems csapata

|

- Hirdetés -

Az elmúlt időszakban több vezetővel és kiemelkedő szakemberrel bővült a T-Systems csapata, mellyel nem csak a szervezetét erősítette a vállalat, hanem működési logikáját is a változó piac igényekhez igazította.

Augusztus 1-jével Kroó Győző csatlakozott a T-Systems Magyarország vezető csapatához, az Enterprise Sales terület irányításával az értékesítési területekért felel.

Kroó Győző a Budapesti Műszaki Egyetem Villamosmérnöki karának mérés- és műszertechnika szakán végzett, több mint 10 éves hardverfejlesztő mérnöki tapasztalattal rendelkezik, melyet a Központi Fizikai Kutatóintézetében (KFKI) szerzett. Vezetői pályáját a Digitalnál kezdte, ahol az értékesítésért felelős kereskedelmi vezetőként dolgozott, majd ezt követően a Compaq direkt értékesítési igazgatójaként folytatta karrierjét. Egy akvizíció során a vállalattal együtt a HP-hez került, ahol az ipar, a kereskedelem, a közlekedés és közművek területén működő kiemelt ügyfelekért felelt, majd a HP Vállalati Szolgáltatások Divízióját irányította. Legutóbbi pozíciójában ügyvezető igazgatóként került a Canon élére, ahol 6 évig dolgozott ebben a szerepben.

A T-Systems iránymutató digitális szolgáltatóként élen jár a technológiai változások értelmezésében és felhasználásában, Kroó Győző legfontosabb feladatának ebben a piacformáló létben rejlő lehetőségek kihasználását tekinti.

 

Somogyi Tamás a konzultációs terület szakmai összefogójaként az iparági konzultációs területet irányítja a szervezetben. A T-Systems iparági konzultációs szakemberei erős iparági tudással rendelkeznek, ismerik a szektor működésének sajátosságait, problémáit, ezáltal olyan sztenderdizált megoldásokat kínálva az ügyfelek számára, mellyel saját iparágukban kézzelfogható versenyelőnyhöz jutnak.

Somogyi Tamásnak majdnem 30 éves szakmai tapasztalata van az egészségügyi szektor és az informatika vonatkozásában, az elmúlt 17 évben főként az IT szektorban volt jelen. Szakmai pályafutását a VARIP Rt.-nél kereskedelmi képviselőként kezdte, majd több vezetői pozícióban is megfordult az Első Pesti Telefontársaság Rt.-nél, illetve a MatávCom-nál. 2004-ben csatlakozott a Synergon Informatikai Nyrt.-hez, ahol különböző vezetői pozíciókat töltött be az Egészségügyi és Önkormányzati üzletágnál, és az Államigazgatási, Egészségügyi és Önkormányzati szektornál, ezután a Delta Informatika Zrt.-nél folytatta pályáját. 2014-től a PannonCom Kft. cégvezetőjeként vett részt a vállalat stratégiájának kialakításában. Ez idő alatt olyan programok irányítása és megvalósítása köthető a nevéhez, mint például a Szupergyors Internet program, vagy az Iskolai WIFI program. 2019-tól a T-Systems leányvállalata, a Pan-Inform Kft. ügyvezető igazgatója.

Augusztus 1-jétől Béres András tölti be a Technology Presales Division Portfolio Management vezetői pozícióját, személyével sokrétű szakmai tapasztalattal gazdag vezetővel bővült a T-Systems csapata.

Béres András tanulmányait elsősorban távközlési és informatikai szakon végezte, majd a Szent István Egyetemen gazdasági mesterdiplomát szerzett. Karrierjét még gyakornokként a Matáv-nál kezdte, majd egy kis kitérő után 2008-ban csatlakozott az Invitel/Invitech-hez, ahol 2021-ig több pozíciót is betöltött. András az elmúlt 10 évben vezetői pozíciókban dolgozott és felelt többek között a vállalat ICT szolgáltatás portfóliójáért, illetve a termékfejlesztésért. Az elmúlt években számos transzformációs projektben is részt vett, melynek során aktív részese és alakítója volt egy hagyományos telekommunikációs cég átalakulásának, a hazai piac egyik meghatározó ICT szolgáltatója megteremtésének.

A portfolio management terület felelőssége, hogy a T-Systems által nyújtott élenjáró technológiákat rugalmas szolgáltatások vagy sztenderdizált megoldások formájában az ügyfelek széles körének, akár a kis-és középvállalatok számára is elérhetővé tegye, biztosítva ezzel a vállalatok digitalizációját a versenyképességük erősítése érdekében.

Augusztus elsejétől Regős Péter irányítja a T-Systems Kiberbiztonsági központját, melynek elsődleges feladata a kiberbiztonsági portfolió és szakmai tudás összefogása, fejlesztése a cégcsoporton belül, továbbá digitális szolgáltatóként ezen kompetenciák szolgáltatás alapú biztosítása az ügyfelek számára. Regős Péter 13 éve erősíti a T-Systems csapatát. Villamosmérnöki diplomáját a Budapesti Műszaki Főiskola Kandó Kálmán Villamosmérnöki Karán szerezte. Pályafutását a T-Systems elődcégénél a KFKI Rendszerintegrációs Zrt.-nél kezdte 2009 januárjában az IT biztonsági presales csapat tagjaként. A T-Systemsnél töltött eddigi 13 évében több pozícióban is megfordult, széleskörű vezetői és szakmai tudással és tapasztalattal rendelkezik, a biztonsági terület folyamatos növekedésének és fejlődésének meghatározó szereplője. A T-Systemshez junior konzulensként csatlakozott, majd 2019-től a IT biztonsági presales üzletág vezetőjeként folytatta pályáját. A terület 2020-ban Menedzselt Biztonsági Szolgáltatások néven kompetenciaközponttá alakult, melynek vezetését szintén őt kérték fel.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Fesztiválhangulat a BrandManiában

Idén nyáron ismét százezrek szórakoztak a nagy zenei fesztiválokon az országban, visszatért a Sziget is. A BrandMania stábja utánajárt, hogy mik a legfrissebb trendek a fesztiválok világában, hogyan érinti őket a változó gazdasági helyzetre. Két...

Gond van a bérekkel, váltana a dolgozók több mint fele

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a fizetésével, 52 százalékuk egy éven belül munkahelyváltást is tervez. 55 százaléknyian egyelőre nem érzik úgy, hogy ha arra kerülne sor, egy munkahelyváltás nehezebb volna számukra, mint...

Kocsmakvízzel jön a Főzdekocsmák Éjszakája

Szerte az országban, közös programmal várják szombaton a kisüzemi sörfőzdék saját vendéglátóhelyei, azaz a főzdekocsmák, vagy taproomok az érdeklődőket. Bejárható sörfőzdék, először kóstolható új sörök és országos kocsmakvíz kíséri az első Főzdekocsmák Éjszakáját.A taproomok,...

Válsághelyzetben is hasít az eMAG Marketplace

Az eMAG külső kereskedőpartnerek termékeit kínáló Marketplace-e a jelenlegi válsághelyzetben is képes volt jóval a hazai online kiskereskedelem átlagát jelentősen meghaladó mértékben bővülni. A Marketplace-en termékeket árusító cégek száma 2018-hoz képest megháromszorozódott, az elérhető...

Változások a Henkelnél

Több mint három évtizede, pontosan 35 éve jelent meg a magyar piacon a Henkel. A vállalat 1987-es piacra lépése óta két magyarországi gyárával kiemelkedő szerepet tölt be a régió ellátásában. Az évforduló egy másik...

Online ingatlanhirdetési oldalt indított az OTP

Az OTP Csoport márciusi bejelentésével összhangban elindította online ingatlanhirdetési oldalát, az otpotthon.hu-t. A Csoport által felvásárolt oldalak (Startlak.hu, Költözzbe.hu, Újotthon.hu) közül első lépésben a Startlak.hu olvadt be az új portálba. A márciusi felvásárlás óta...

Ukrajnában is megtisztították a Tiszát

Már mintegy 280 tonna hulladék került begyűjtésre és feldolgozásra a Tisza ukrajnai forrásvidékén a Diageo és a PET Kupa közös Call-Action programjának köszönhetően – jelentette be a Diageo és a PET Kupa a folyók...

Változások előtt a munkaerőpiac

A jelenlegi gazdasági helyzetben várhatóan megnő az aktív álláskeresők száma, a felszabadult munkaerőt pedig a kkv-szektor szippanthatja majd fel. Nemes-Nagy Szilvia, a Performia Hungary Kft. ügyvezető tulajdonosa szerint a változás már elkezdődött, a cégeknek...

Ösztöndíjprogramot indít a Central Médiacsoport

Central Digitális Akadémia néven egy képzéssel egybekötött gyakornoki programot indít a Central Médiacsoport. A kiadóvállalat számára a hiteles és független tájékoztatás mellett nagyon fontos az utánpótlásnevelés, a fiatalok képzése és a tudásmegosztás is. A...

Jó ügyért kampányol a Tesco és Nestlé

Szeptember 29. és október 12. között újfent közös kampányt hirdet a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkájának támogatására, melynek keretében a Nestlé a hazai Tesco hipermarketekben vásárolt, meghatározott termékek értékének egy...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rengeteg ingyenes képzés érhető el a neten

Az élethosszig tartó tanulás ma már nemcsak a munkaerőpiacon lehet alapfeltétel, de a szabadidő tartalmas eltöltésére is jó opció lehet. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) összeszedett egy csokorral az interneten ingyen elérhető...

Fesztiválhangulat a BrandManiában

Idén nyáron ismét százezrek szórakoztak a nagy zenei fesztiválokon az országban, visszatért a Sziget is. A BrandMania stábja utánajárt, hogy mik a legfrissebb trendek a fesztiválok világában, hogyan érinti őket a változó gazdasági helyzetre. Két...

Gond van a bérekkel, váltana a dolgozók több mint fele

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a fizetésével, 52 százalékuk egy éven belül munkahelyváltást is tervez. 55 százaléknyian egyelőre nem érzik úgy, hogy ha arra kerülne sor, egy munkahelyváltás nehezebb volna számukra, mint...

Kocsmakvízzel jön a Főzdekocsmák Éjszakája

Szerte az országban, közös programmal várják szombaton a kisüzemi sörfőzdék saját vendéglátóhelyei, azaz a főzdekocsmák, vagy taproomok az érdeklődőket. Bejárható sörfőzdék, először kóstolható új sörök és országos kocsmakvíz kíséri az első Főzdekocsmák Éjszakáját.A taproomok,...

Válsághelyzetben is hasít az eMAG Marketplace

Az eMAG külső kereskedőpartnerek termékeit kínáló Marketplace-e a jelenlegi válsághelyzetben is képes volt jóval a hazai online kiskereskedelem átlagát jelentősen meghaladó mértékben bővülni. A Marketplace-en termékeket árusító cégek száma 2018-hoz képest megháromszorozódott, az elérhető...
- Hirdetés -

Don't Miss

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...

Bátornak, belemenősnek és nyitottnak kell lennünk

Melyek a legforróbb témák a marketingszakmában, mire kellene nagyobb figyelmet fordítaniuk a területtel foglalkozóknak – többek között erről beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Horváth Tibor (HT), a Salesforce felhőmarketingért felelős vezetője és Siegler Bálint...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Busásan megtérül a fenntartható terméktervezés

Bár még csak a vállalatok 22 százaléka tette a terméktervezési stratégiája kulcsfontosságú elemévé a fenntarthatóságot, annak beemelése egyre sürgetőbbé válik nemcsak a környezettudatosság, de annak egyéb hosszútávú pozitív hatásai miatt is.A szervezeteknek be kell...

Tudatosságra tanítanak Ördög Nóráék

Tapasztalatok, személyes történetek, sikerek és kudarcok – Ördög Nóra előtt megnyíltak a PlanAll Day – A Tudatosság Napja előadói. A Corinthia Hotel Budapestben november 11-én tartandó egész napos rendezvényen Almási Kitti, Csufor Lilla, Gangel...

Élelmiszervásárlásnál nem nézzük a fenntarthatóságot

Ár, íz, egészségesség – egy friss hazai kutatás szerint ezek a legfontosabb szempontok, amelyek meghatározzák a hazai fogyasztók élelmiszervásárlásait, miközben sem a hazai eredet, sem pedig a fenntarthatóság nem számít lényegesnek. Ez utóbbi azért...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....