- Hirdetés -

Új szakemberekkel bővült a T-Systems csapata

|

- Hirdetés -

Az elmúlt időszakban több vezetővel és kiemelkedő szakemberrel bővült a T-Systems csapata, mellyel nem csak a szervezetét erősítette a vállalat, hanem működési logikáját is a változó piac igényekhez igazította.

Augusztus 1-jével Kroó Győző csatlakozott a T-Systems Magyarország vezető csapatához, az Enterprise Sales terület irányításával az értékesítési területekért felel.

Kroó Győző a Budapesti Műszaki Egyetem Villamosmérnöki karának mérés- és műszertechnika szakán végzett, több mint 10 éves hardverfejlesztő mérnöki tapasztalattal rendelkezik, melyet a Központi Fizikai Kutatóintézetében (KFKI) szerzett. Vezetői pályáját a Digitalnál kezdte, ahol az értékesítésért felelős kereskedelmi vezetőként dolgozott, majd ezt követően a Compaq direkt értékesítési igazgatójaként folytatta karrierjét. Egy akvizíció során a vállalattal együtt a HP-hez került, ahol az ipar, a kereskedelem, a közlekedés és közművek területén működő kiemelt ügyfelekért felelt, majd a HP Vállalati Szolgáltatások Divízióját irányította. Legutóbbi pozíciójában ügyvezető igazgatóként került a Canon élére, ahol 6 évig dolgozott ebben a szerepben.

A T-Systems iránymutató digitális szolgáltatóként élen jár a technológiai változások értelmezésében és felhasználásában, Kroó Győző legfontosabb feladatának ebben a piacformáló létben rejlő lehetőségek kihasználását tekinti.

 

Somogyi Tamás a konzultációs terület szakmai összefogójaként az iparági konzultációs területet irányítja a szervezetben. A T-Systems iparági konzultációs szakemberei erős iparági tudással rendelkeznek, ismerik a szektor működésének sajátosságait, problémáit, ezáltal olyan sztenderdizált megoldásokat kínálva az ügyfelek számára, mellyel saját iparágukban kézzelfogható versenyelőnyhöz jutnak.

Somogyi Tamásnak majdnem 30 éves szakmai tapasztalata van az egészségügyi szektor és az informatika vonatkozásában, az elmúlt 17 évben főként az IT szektorban volt jelen. Szakmai pályafutását a VARIP Rt.-nél kereskedelmi képviselőként kezdte, majd több vezetői pozícióban is megfordult az Első Pesti Telefontársaság Rt.-nél, illetve a MatávCom-nál. 2004-ben csatlakozott a Synergon Informatikai Nyrt.-hez, ahol különböző vezetői pozíciókat töltött be az Egészségügyi és Önkormányzati üzletágnál, és az Államigazgatási, Egészségügyi és Önkormányzati szektornál, ezután a Delta Informatika Zrt.-nél folytatta pályáját. 2014-től a PannonCom Kft. cégvezetőjeként vett részt a vállalat stratégiájának kialakításában. Ez idő alatt olyan programok irányítása és megvalósítása köthető a nevéhez, mint például a Szupergyors Internet program, vagy az Iskolai WIFI program. 2019-tól a T-Systems leányvállalata, a Pan-Inform Kft. ügyvezető igazgatója.

Augusztus 1-jétől Béres András tölti be a Technology Presales Division Portfolio Management vezetői pozícióját, személyével sokrétű szakmai tapasztalattal gazdag vezetővel bővült a T-Systems csapata.

Béres András tanulmányait elsősorban távközlési és informatikai szakon végezte, majd a Szent István Egyetemen gazdasági mesterdiplomát szerzett. Karrierjét még gyakornokként a Matáv-nál kezdte, majd egy kis kitérő után 2008-ban csatlakozott az Invitel/Invitech-hez, ahol 2021-ig több pozíciót is betöltött. András az elmúlt 10 évben vezetői pozíciókban dolgozott és felelt többek között a vállalat ICT szolgáltatás portfóliójáért, illetve a termékfejlesztésért. Az elmúlt években számos transzformációs projektben is részt vett, melynek során aktív részese és alakítója volt egy hagyományos telekommunikációs cég átalakulásának, a hazai piac egyik meghatározó ICT szolgáltatója megteremtésének.

A portfolio management terület felelőssége, hogy a T-Systems által nyújtott élenjáró technológiákat rugalmas szolgáltatások vagy sztenderdizált megoldások formájában az ügyfelek széles körének, akár a kis-és középvállalatok számára is elérhetővé tegye, biztosítva ezzel a vállalatok digitalizációját a versenyképességük erősítése érdekében.

Augusztus elsejétől Regős Péter irányítja a T-Systems Kiberbiztonsági központját, melynek elsődleges feladata a kiberbiztonsági portfolió és szakmai tudás összefogása, fejlesztése a cégcsoporton belül, továbbá digitális szolgáltatóként ezen kompetenciák szolgáltatás alapú biztosítása az ügyfelek számára. Regős Péter 13 éve erősíti a T-Systems csapatát. Villamosmérnöki diplomáját a Budapesti Műszaki Főiskola Kandó Kálmán Villamosmérnöki Karán szerezte. Pályafutását a T-Systems elődcégénél a KFKI Rendszerintegrációs Zrt.-nél kezdte 2009 januárjában az IT biztonsági presales csapat tagjaként. A T-Systemsnél töltött eddigi 13 évében több pozícióban is megfordult, széleskörű vezetői és szakmai tudással és tapasztalattal rendelkezik, a biztonsági terület folyamatos növekedésének és fejlődésének meghatározó szereplője. A T-Systemshez junior konzulensként csatlakozott, majd 2019-től a IT biztonsági presales üzletág vezetőjeként folytatta pályáját. A terület 2020-ban Menedzselt Biztonsági Szolgáltatások néven kompetenciaközponttá alakult, melynek vezetését szintén őt kérték fel.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Díjat nyert a Radnóti Színház

A Design Management Díj történetében először díjaztak hazai színházat. A Radnóti életében a designmenedzsment nem innovatív termékeket és közvetlenül mérhető sikereket jelent, hanem egy több év alatt tudatosan megkonstruált, a design tekintetében az alapoktól...

Tovább keresik Az Év Honlapját

Meghosszabbított nevezési határidővel 2021. november 8. éjfélig várják a jelentkezésedet az online szakma legrangosabb díjára, az idén 20 éves ’Az Év Honlapja’ pályázatra! A legjobb honlapokat, applikációkat, rendezvény oldalakat, blockchain, digitális marketing- és technológiai...

Váratlanul lemondott az NMHH elnöke

Váratlan döntést hozott Karas Monika, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke, jóval mandátuma lejárta előtt lemondott pozíciójáról. Utódja Koltay András, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem rektora lehet. Karas Monika kinevezése 2022. augusztus 18-ig...

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...

Elindult a V4 Startup Force őszi szemesztere

A Design Terminal startup ösztöndíjprogramjának aktuális szemeszterében négy csapatnak van lehetősége nagyvállalatokkal üzleti kapcsolatot építeni, ezáltal pedig a visegrádi országok felé terjeszkedni vállalkozásukkal. A virtuális valóság segíthet a stroke-on átesett emberek rehabilitációjában. Otthon és...

Usain Bolttal kampányol az Epson

Az Epson bejelentette, hogy partnerséget kötött Usain Bolttal, a világ leggyorsabb emberével. A nyolcszoros olimpiai aranyérmes, és minden idők legnagyobb sprinterének tartott Usain lesz az arca az Epson patronmentes EcoTank nyomtatóit népszerűsítő, nagyszabású kampányának,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyszerű módszerrel kivédhetők a kibertámadások

Az államokhoz köthető összes kibertámadás több mint felét, 58 százalékát Oroszországból hajtották végre az elmúlt évben – ez derül ki a Microsoft legfrissebb, éves Digital Defense Report jelentéséből. A legtöbb kibertámadást azonban nem az...

Díjat nyert a Radnóti Színház

A Design Management Díj történetében először díjaztak hazai színházat. A Radnóti életében a designmenedzsment nem innovatív termékeket és közvetlenül mérhető sikereket jelent, hanem egy több év alatt tudatosan megkonstruált, a design tekintetében az alapoktól...

Tovább keresik Az Év Honlapját

Meghosszabbított nevezési határidővel 2021. november 8. éjfélig várják a jelentkezésedet az online szakma legrangosabb díjára, az idén 20 éves ’Az Év Honlapja’ pályázatra! A legjobb honlapokat, applikációkat, rendezvény oldalakat, blockchain, digitális marketing- és technológiai...

Váratlanul lemondott az NMHH elnöke

Váratlan döntést hozott Karas Monika, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke, jóval mandátuma lejárta előtt lemondott pozíciójáról. Utódja Koltay András, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem rektora lehet. Karas Monika kinevezése 2022. augusztus 18-ig...

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA