Új szakemberekkel erősít a Media Press Group

A Media Press Group Gijs Davelaar-t nevezte ki, mint Chief Revenue Officer. Főbb feladatai közt szerepel, hogy megszilárdítsa a cégcsoport vezető helyét Európában, illetve összhangba hozza azt a vállalat nemzetközi növekedési stratégiával.

 

A vezetőség további erősítésére és a globális bevételnövekedés ösztönzésére irányuló stratégiai lépésként a Media Press Group örömmel jelenti be Gijs Davelaar kinevezését Chief Revenue Officer pozícióba. Ez a kinevezés a vállalat rendíthetetlen elkötelezettségét hangsúlyozza európai operációjának bővítése-, valamint innovatív szolgáltatás kínálatának bővítése iránt. Gijs Davelaar lenyűgöző eredményeket hozott a Gracenote nemzetközi vállalat növekedésének előmozdítása terén. A szakember globális értékesítési stratégiák kidolgozásában és végrehajtásában szerzett széleskörű tapasztalataira építve fogja erősíteni a Media Press Group piacvezető pozícióját a metaadat üzletágban.

 

Luiza Nocuń ugyancsak csatlakozik a Media Press Group értékesítési osztályához, általános értékesítési menedzserként, hogy ily módon erősítse a szervezetet, a fent említett terjeszkedési stratégia végrehajtására összpontosítva. A több mint 20 éves tapasztalattal rendelkező szakembernek - aki multinacionális értékesítési csapatok irányításában szerzett kiváló tapasztalatokat Európában és Ázsiában egyaránt - nagy szerepe lesz a Media Press Group terjeszkedési ambícióinak támogatásában. Louisa Nocuń széleskörű tapasztalattal rendelkezik az üzletfejlesztésben, számos B2B megoldáson keresztül, amelyek globális terjeszkedési stratégiák sikeres megvalósításához vezettek.

 

Magdalena Cechnicka, a Media Press Group vezérigazgatója lelkesedését fejezte ki a két szekember vállalathoz való csatlakozásával kapcsolatban: "Gijs kinevezése jelentős mérföldkő a globális terjeszkedés felé vezető utunkban. Az ő szakértelme és a bevételnövekedéssel kapcsolatos jövőbe látó meglátásai pontosan azt képviseli, amelyben mi is látjuk a Media Press Group új magasságokba való emelésének lehetőségét. Bízunk benne, hogy értékesítési csapatunk tovább erődődik Gijs vezetése alatt, és ez az erősödés még közelebb visz minket azon célunkhoz, hogy páratlan metaadat-megoldásokat nyújtsunk TV-szolgáltatóknak, streaming-szolgáltatásoknak és műsorszolgáltatóknak Európa-szerte, és azon túl. Luiza Nocuń nagy erőssége pedig meglátásunk szerint abban rejlik, hogy hatékony értékesítési csapatot tud felépíteni, optimalizálja a B2B értékesítési folyamatokat és erős nemzetközi partnerkapcsolatokat hoz létre. Gijs Davelaar és Luiza Nocuń egyidejű csapatunkba érkezése lehetővé teszi számunkra, hogy jelentősen bővítsük cégcsoportunk tevékenységeinek globális skáláját”.