- Hirdetés -

Új székházba költözik az RTL Magyarország

|

- Hirdetés -

Hosszú távú bérleti szerződést kötött a WING és az RTL Services Kft., a Magyar RTL Televízió Zrt. szolgáltató cége az újjászülető Liget Center és a Liget Auditórium irodaházak közel kilencezer négyzetméter alapterületű épületegyüttesére.

A Városligettel szemben, történelmi környezetben történő, teljesen a bérlő igényeire szabott műemléki felújítás, valamint fejlesztés eredményeként 2024-re kialakuló épület komplexumba költözik az RTL Magyarország központja és hírstúdiói.

Az új székház nem mindennapi belső kialakítása számos lényeges szempont figyelembevételével zajlik. A vállalat hosszútávon hibrid munkavégzésre rendezkedik be, melynek során a kollégák az irodában töltött munkanapok mellett otthonukból is dolgoznak. Az irodaépület kialakítása így nem csupán a legújabb trendeknek megfelelően zajlik majd; a vírushelyzet után levont tapasztalatok alapján, az átalakult igényekhez és az új munkafolyamatok sajátosságaihoz igazodva egy teljes mértékben modern munkakörnyezet kerül kialakításra open office jelleggel, a különböző részlegek számára dedikált, de jól elkülöníthető területekkel, shared desk rendszerrel.

Régi és új találkozása

A korábbi tradicionális irodai környezetet egy sokkal aktívabb és rugalmasabb funkcionális tér váltja majd, amely a Liget Center műemlék épületének értékmegőrzésével egyidejűleg jön létre a 2024 közepére tervezett költözést megelőzően. Ezen felül, igényeire szabott, teljeskörű műemléki felújítás után modern, A+ kategóriás média komplexummá alakul át a Városligeti fasorra néző Liget Auditórium épülete, amelyben az RTL Magyarország hírigazgatósága és a hírstúdiók kapnak helyet.

Ugyanakkor a szórakoztató műsorok nagystúdiói más helyszínen kerülnek majd kialakításra. Ugyanitt kávézóként újul meg a hajdani kongresszusi épület patinás büfé terme, valamint a tervek szerint a Reggeli című magazinműsort is innen sugározzák majd. A Liget Center irodaépület Dózsa György út felé tájolt földszintjén közösségi teret, kávézót, továbbá úgy nevezett, Experience Centert és Visitor Lounge-ot hoz létre a fejlesztő, amelyek a vendégek és üzleti partnerek számára nyújtanak majd lehetőséget találkozók és bemutatók bonyolítására, illetve a kényelmes várakozásra.

A költözés előkészítésének első fázisában az RTL Magyarország jelenlegi székházában az új térkoncepciók tesztelése történik a munkatársak bevonásával. A visszajelzések alapján három építész stúdió munkája közül választja majd ki a vállalat az új székház belsőépítészeti kivitelezőjét.

Újra életre kel a tekintélyes épületegyüttes

A Liget Center és a Liget Auditórium 1948 és 1950 között Perczel Károly, Perényi Imre, Preisich Gábor, Gádoros Lajos és Szrogh György tervei alapján épült, az átadás után pedig a Magyar Építőipari Munkások Országos Szövetsége (MÉMOSZ) székházaként szolgált, majd a rendszerváltást követően a Liget Center épületet Erick van Egeraat stúdiója tervezte át bérelhető irodaházzá. Az Auditórium épülete az 1980-as évek óta kihasználatlanul állt, az állapota jelentősen leromlott, ezért is döntött az új tulajdonos-fejlesztő a WING a Liget Center átalakítása és az Auditórium épület teljesen új funkcióval ellátott életre keltése mellett.

„Vezető ingatlanvállalkozásként küldetésünk a Budapest arculatát meghatározó magyar építészeti örökség megőrzése, és új, gazdasági- és közösségi szempontból egyaránt hasznos funkcióval való megtöltése. Ezért is kiemelt fontosságú számunkra, hogy az elhanyagolt, de potenciált hordozó épületeket új életre keltsük – ilyen a Liget Center és Auditórium is. A WING egyedülálló tapasztalattal rendelkezik az egyéni igényeket teljeskörűen kiszolgáló, komplex ingatlanfejlesztések területén és ez mára az alaptevékenységünk részévé vált. A WING vezető vállalatok partnere, azok nemzetközi szintű ingatlanigényére nyújt hosszú távon megoldást. A vállalat nevéhez számos székház és komplexum fejlesztése kötődik, többek között az ország legmodernebb és legnagyobb irodaháza, a Magyar Telekom székháza, valamint az Ericsson és a Siemens-evosoft Duna-parti székháza is” – mondta Noah Steinberg, a WING elnök-vezérigazgatója.

A WING a magyar irodapiac meghatározó szereplője, amely számos műemléki felújítást is véghez vitt – úgy, mint a Máriássy Ház, a Millenáris Irodaház, vagy az Andrássy út 66 szám alatti irodaház-, a jól ismert, modern irodaházprojektjei mellett, melyeket a Magyar Telekom, az Ericsson, a Siemens-evosoft, az E.ON, a GE Oil&Gas, az MTV, az Allianz, az EU vagy a Philip Morris vállalatok részére valósított meg.

„Az RTL Magyarország Budapest belvárosának egyik leggyorsabban fejlődő részébe, egy műemléki, de a modern igényeknek mindenben megfelelő irodaházba költözik 2024-ben. Mindez nemcsak azt jelenti, hogy modern médiavállalatként és technológiai cégként egyre nagyobb figyelmet fordítunk a hibrid munkavégzéshez szükséges korszerű munkaterek kialakítására, de egyben szimbóluma is az RTL elköteleződésének: hosszútávon, a hazai hagyományokra építve, de mindenkor a legmodernebb eszközökkel szeretnénk jelen lenni a magyar piacon” – mondta Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója.

A Városliget adta lehetőségek kihasználása

A megújuló Városliget a következő fontos turisztikai és üzleti negyede lehet Budapestnek. Az épületegyüttes a Dózsa György út és Városliget fasor által határolt saroktelken található, szemben az új Néprajzi Múzeum épületével. Az épület a belvárosban, mégis nyugodt zöld környezetben helyezkedik el – a Kisföldalattival, illetve számos buszjárattal és trolival könnyen elérhető a város szinte bármelyik pontjából, és közel esik a Nyugati és Keleti pályaudvarokhoz is.

A közelben élelmiszerboltok, bankok, ATM, gyógyszertár és éttermek is megtalálhatók, valamint az épület szomszédságában található Városliget sportolási és rekreációs lehetőséget is biztosít az épület leendő dolgozói számára.

A fejlesztés főtervezője a 2005-ben alapított TIBA Építész Stúdió, a szerződéskötés menete során a bérlőt a Colliers Magyarország Kft. nemzetközi ingatlan-tanácsadó cég és a CMS Budapest ügyvédi iroda, a bérbeadót pedig a DLA Piper ügyvédi iroda képviselte.

„A bérlőképviseleti és munkatér tanácsadási feladataink ellátása során kiemelten fontos volt egy olyan új munkatér koncepció kialakítása mely ösztönzi a kollaborációt és a kreatív munkavégzést az RTL Magyarország munkavállalói számára és már támaszkodik a pandémia során gyűjtött remote working tapasztalatokra is. E koncepció megvalósításához a Liget Center és Auditórium épületegyüttese ideális megoldásnak bizonyult. A tárgyalások során a WING az elejétől kezdve teljesértékű partner volt a bérlői szempontok teljesítésében, így biztosak vagyunk benne, hogy az RTL Magyarország minden egyes dolgozója örömmel fogja birtokba venni új irodaházát 2024 közepén” – mondta Ecsődi Miklós, a Colliers International iroda bérbeadási üzletágának igazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tippek a tökéletes fesztiválélményhez

Két év kihagyás után a Sziget Fesztivál visszatér! Várod már, hogy a színes programkavalkádban a legmenőbb zenéket hallgatva jól érezd magad a barátaiddal a nyári napsütésben? Mi is izgulunk! A Diageo a világ vezető...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

Komoly problémákat okoz a válság a vállalatoknak

Bár Magyarországon már eddig is érezhetők voltak a háborús konfliktus hatásai, a közgazdászok szerint a komolyabb nehézségek még csak most kezdenek begyűrűzni a hazai gazdaságba, amelynek egyik sarokpontja a bérköltség növekedése lehet.„A nagymértékű infláció...

Új HR vezető a Yettelnél

2022. augusztus 1-jétől Szalai Enikő a Yettel Magyarország Zrt. HR vezérigazgató-helyettese. A HR-menedzsment területén 25 év nemzetközi tapasztalattal rendelkező szakember egy kihívásokkal teli időszakban, izgalmas vállalati környezetben veszi át a terület vezetését a telekommunikációs...

Megelőzte a Disney a Netflixet

Július elején már több streaming előfizetője volt a Disney-nek, mint a Netflixnek a két cég negyedéves üzleti jelentése szerint. A Disney+ nagyot nőtt a második negyedévben, több mint 14 millió új előfizetőt gyűjtött, decemberben...

Pozsonyban terjeszkedik a Green Fox Academy

A Green Fox Academy dinamikusan növekszik és mára erős nemzetközi vállalattá vált. Másfél év alatt felépítette a szlovák IT képzési piac legerősebb márkáját, az online oktatás átütő sikerére alapozva pedig idén nyáron megnyitotta második...

Az Astoria Agency-vel dolgozik a Network4

Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége támogatja a médiacég sajtókommunikációs tevékenységét. A Network4 mérföldkőhöz érkezett, hiszen augusztus 5-én indult el a MATCH4 sportcsatorna, amely az ARENA4 sportadó és az ARENA4+ sportstreaming szolgáltatás testvéradójaként működik....

Nagyon népszerűek a pénzügyi appok

A magyarok 73 százaléka használ valamilyen pénzügyi alkalmazást, amely így a második legnépszerűbb applikáció típus a közösségi média alkalmazások után – derül ki a Magyar Bankholding reprezentatív kutatásából. Az online bankolás legnagyobb előnyeként a...

Kilőtt a céges értékesítés a GreenGonál

Soha nem látott érdeklődés követte a magyar kormány hatósági üzemanyag árának eltörlését a közösségi elektromos autómegosztó szolgáltatónál – számolt be Ádám Boglárka a GreenGo vezérigazgatója. Az ok egyszerű: ahogy a magyar háztartások többsége, úgy...

Különleges okosmobilokkal rukkolt elő a Samsung

A Samsung bejelentette az összehajtható okostelefonok következő generációját: megérkezett a Galaxy Z Flip4 és a Galaxy Z Fold4. A készülékek testreszabható, elegáns külsővel és továbbfejlesztett teljesítménnyel érkeznek. A Galaxy Z sorozat, ahogy eddig is,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így alakul a fiatalok médiafogyasztása

A Z-generáció és a millenniál generáció digitális szórakozása egyre inkább előtérbe kerül világszerte. Ma már a videós streaming szolgáltatásokkal fej fej mellett versenyez a közösségi média és a gaming a fogyasztók figyelméért – derül...

Tippek a tökéletes fesztiválélményhez

Két év kihagyás után a Sziget Fesztivál visszatér! Várod már, hogy a színes programkavalkádban a legmenőbb zenéket hallgatva jól érezd magad a barátaiddal a nyári napsütésben? Mi is izgulunk! A Diageo a világ vezető...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

Komoly problémákat okoz a válság a vállalatoknak

Bár Magyarországon már eddig is érezhetők voltak a háborús konfliktus hatásai, a közgazdászok szerint a komolyabb nehézségek még csak most kezdenek begyűrűzni a hazai gazdaságba, amelynek egyik sarokpontja a bérköltség növekedése lehet.„A nagymértékű infláció...

Új HR vezető a Yettelnél

2022. augusztus 1-jétől Szalai Enikő a Yettel Magyarország Zrt. HR vezérigazgató-helyettese. A HR-menedzsment területén 25 év nemzetközi tapasztalattal rendelkező szakember egy kihívásokkal teli időszakban, izgalmas vállalati környezetben veszi át a terület vezetését a telekommunikációs...
- Hirdetés -

Don't Miss

A marketingvezetők jó esetben interdiszciplináris gondolkozók

Manapság a marketing az egyetlen omnipotens diszciplina, amely egy vállalat működésének teljességét képes átfogni – állítja Szabó Béla. A Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója a Marketing Summitot beharangozó interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról, hogy milyen...

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...

Az UX az új arany

A járvány hihetetlenül felpörgette a digitalizációt, a szolgáltatóknak pedig önbizalmat adott. Egyre fontosabb a fel használói élmény tervezése, ám a Z generáció a korábbiakhoz képest sokkal „puritánabb” szolgáltatási portfóliót igényel – mondta el Mondovics...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

Együttműködik a WWF és a Coca-Cola

A WWF – világszerte és Magyarországon is – többek között azért dolgozik, hogy megóvja a folyókat és a vizesélőhelyeket. A Duna forrásától a deltáig a folyó mentén élő emberekkel együttműködve tesznek konkrét lépéseket a...

Hatalmas zöld projektben a Toyota

Fukusima prefektúra és a Toyota hidrogénre, mint új energiaforrásra helyezi a hangsúlyt. 2021 júniusa óta tárgyalnak a projekt konkrét kezdeményezéseiről különböző partnerekkel, hogy olyan megvalósítási modellt hozzanak létre, amely a Japánra jellemző, 300.000 körüli...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....