- Hirdetés -

Új szereplő a kriptopiacon

|

- Hirdetés -

A BitMEX, a világ egyik legnagyobb kripto-kereskedő platformja bejelentette a BitMEX Spot Exchange szolgáltatás indulását, amely lakossági és intézményi kereskedők számára is egyszerűen elérhetővé teszi az azonnali kriptovaluta-kereskedést. A BitMEX európai kriptokereskedők körében végzett kutatása alapján a megkérdezettek több mint felének (55%) jelenleg is van kriptovalutája, a tranzakciók 80 százaléka pedig elérte az 1000 dollárt.

A Spot Exchange hétféle kriptovaluta párt támogat: a Bitcoint (XBT), az Ethereumot (ETH), a Chainlinket (LINK), az Uniswapot (UNI), a Polygont (MATIC), az Axie Infinityt (AXS) és az ApeCoin-t (APE), mindet Tetherrel (USDT) váltva. A felhasználók CLOB-okon keresztüli (Central Limit Order Books) ajánlatkérésekkel (RFQ) férhetnek hozzá a Spot kereskedelemhez a BitMEX felületén, hamarosan akár út közben is, hiszen a következő hetekben érkezik a BitMEX Lite mobilapplikáció.

Az új szolgáltatás elindításával párhuzamosan a BitMEX bejelentette a kripto fogyasztói trendekről és attitűdökről készült páneurópai kutatásának eredményeit is. A kutatás rávilágított, hogy az európai kriptokereskedők a kriptovaluták jelentős növekedésével számolnak és jó módszernek tartják a befektetések diverzifikálására, hiszen 10-ből 7 válaszadó a tradicionális valuták alternatívájaként tekint a kriptora. A megkérdezettek érdeklődnek a digitális eszközök feltörekvő ágazata iránt is: 80 százalékuk szívesen részt venne a témáról szóló tanfolyamon.

Virágzó kriptopiac Európában

A kutatásban megkérdezettek 70 százaléka százaléka úgy véli, hogy a pénz legfontosabb szerepe, hogy a család mindennapi életét segítse, míg a jövőbeni saját és családi megtakarítások a top 3 pénzügyi prioritás között szerepelnek. A válaszadók több mint felének (55%) jelenleg is van kriptoja, ötből hárman pedig egy éven belül terveznek befektetni.

A kutatás öt személyiségtípust azonosított, amelyek különböző ismeretekkel és attitűdökkel rendelkeznek a kriptovalutákkal kapcsolatban:

A kriptovaluták után érdeklődők a legdominánsabb csoport (24%), ahol a nők vannak többségben (53%), többnyire házasok és gyerekesek (közel 80%)

Őket követik a kriptofanatikusok (21%), akik többnyire férfiak (74%), szintén házasok és gyermekesek (71%, illetve 60%)

A kriptoszakértők (20%), ahol a férfiak és a nők között nagyobb az egyensúly (57%/ 43%), de a családi minta ismétlődik: 70 százalékuk házas és 65 százaléknak van gyereke

A passzív kriptovaluta-felhasználók (18%), akik bár kevésbé érdeklődnek a dolog iránt, 42 százalékuknak van kriptoja

Az „újoncok” (17%), a fiatalabb csoport, akiknek közel fele (53%) 30 év alatti, és csak kevés kriptopénz tulajdonosai

„Villámgyorsan növekszik az általános érdeklődés a kripto iránt, ezért jobban meg akartuk érteni a felhasználók igényeit és szokásait. Érdekes azt látni, hogy a társadalom hozzáállása a kriptohoz általában nagyon pozitív és az emberek valós befektetési alternatívát látnak benne. Négyből három válaszadó azt gondolja, hogy a kripto már most uralkodó trend és 70 százalékuk a hagyományos valuták alternatívájaként tekint rá, ezért a következő időszak nagyon izgalmasnak ígérkezik a BitMEX számára” – mondta Michele Bertacco a BitMEX marketingvezetője.

A kriptovaluták iránti növekvő érdeklődést az is bizonyítja, hogy a kriptofanatiusok 78 százaléka és a kriptovaluták után érdeklődök 68 százaléka visszaforgatja a jövedelmét a kriptoba. Az európai átlag hasonló szintű: a válaszadók 56 százaléka választja jövedelme visszaforgatását kriptovalutába. A kriptoszakérők különböző területeken használják fel az így szerzett jövedelmüket: 35 százalék visszaforgatja kriptoba vagy megtakarítja, 22 százalék NFT-ket, 16 százalék pedig luxuscikkeket vásárolna.

Teljes kripto-ökoszisztéma

A kutatás eredményei alapján a kereskedők többsége (60%) akár 50 százalékos vagyonnövekedést is tapasztalt, valamint a kriptopénzeket jó módszernek tartják a befektetések diverzifikálására. A kutatás során megkérdezett kriptotulajdonosok tranzakcióinak 80 százaléka elérte az 1000 dollárt.

„A BitMEX Spot elindítása a tavaly bemutatott Beyond Derivatives stratégiánk középpontja. Egy lépéssel közelebb kerültünk ahhoz, hogy felhasználóink számára egy teljes ökoszisztémát biztosítsunk kedvenc digitális valutáik vásárlásához és eladásához. Célunk, hogy még több funkciót, még több kereskedési módszert és lehetőséget biztosítsunk ügyfeleink számára, hogy részt vehessenek a kriptoforradalomban” – mondta Alexander Höpner, a BitMEX vezérigazgatója.

A BitMEX Spot elérhetővé teszi a hagyományos valuták és kriptoeszközök közötti tranzakciókat, valamint a kripto-kripto kereskedést is. A BitMEX mindeközben a sokrétű, derivatív kereskedelemre fókuszáló megoldásait is folyamatosan fejleszti, a Spot kereskedelemmel pedig új felhasználók számára mutat utat, illetve egy platformot kínál azoknak is, akiket vonzanak a teljes ökoszisztéma lehetőségei.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Hétvégén érkezik az HBO legújabb magyar filmje

Szombaton válik elérhetővé az HBO MAX és az HBO kínálatában Zsótér Indi Dániel első nagyjátékfilmje, az öt szkeccsből álló A Karantén Zóna. A közösségi finanszírozásból készült alkotás „nobudget-cucc, de szebben néz ki, mint némelyik...

Több ezer új SZÉP kártya elfogadóhely várja a nyaralókat

Idén nyáron is erőteljes növekedést hozhat a SZÉP kártya használatban a belföldi turizmus. A gyenge forint és a magas üzemanyagárak mellett várhatóan többen választják majd a belföldi pihenést, így júliusban és augusztusban akár az...

Tartós recesszió jöhet a gazdaságban

Az elmúlt hónapokban felerősödtek a találgatások a globális gazdaság helyzetéről, és egyre gyakrabban kerülnek elő a recesszióval kapcsolatos félelmek. A világgazdaság alakulása szempontjából legnagyobb hatású két országban, az Egyesült Államokban és Kínában további nehézségekre...

Új vezetővel erősítaz EIT InnoEnergy

Marcin Wasilewski, Lengyelország egyik legeredményesebb energiaipari szakembere csatlakozott az EIT InnoEnergy csapatához. A vállalat közép-európai régiójának vezetését vette át a korábbi regionális igazgatótól, Jakub Milertől, aki az EIT InnoEnergy portfoliójába tartozó, többek közt elektromos...

Tavaly is karbonsemlegesen működött a Magyar Telekom

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott (2021-2030), ötödik fenntarthatósági stratégia fő célkitűzése, valamint az első év eredményei olvashatók a Magyar Telekom friss Fenntarthatósági jelentésében. A Magyar Telekom Csoport 2005 óta kezeli stratégiai szinten...

Jövő hónaptól kevesebb sportcsatorna lehet itthon

Megszűnik a tartalomszolgáltatás a Digi Sporton július 1-től a csakfoci.hu információi szerint. A Digi sportos portfóliójában három csatorna is tartozott, a kínálatban a legnépszerűbb futball bajnokságok és versenysorozatok összecsapásai is szerepeltek. A csakfoci.hu úgy...

Ásványvízből inkább hazait vesznek a magyarok

Bár a magyar ásványvízpiac az ellátási láncok bizonytalanságai, a pandémia hatásai és a szomszédos országban zajló háború miatt számtalan, a költségeket jelentősen megtöbbszöröző nehézséggel küzd, azért a gyártók a hazai vásárlókra még mindig számíthatnak....

Több mint ezer beszállító csatlakozott a Schneider Electric zöld programjához

Idén a múlt évhez képest két pozíciót javítva a második helyet szerezte meg a Schneider Electric a Gartner ellátási láncokat értékelő toplistáján. A vállalat tavaly elindított kibocsátáscsökkentő kezdeményezéséhez már több mint ezer beszállító csatlakozott.Ismét...

6 ok, amiért már nincs értelme a papíralapú adminisztrációnak (x)

Egyre több dolgot tudunk elintézni az interneten papírmunka nélkül, hiszen szinte minden elkezdett átrendeződni az online térbe – így például az adminisztráció is. Egy banki ügyintézés alkalmával már kevesebb nyomtatott papírt kapunk, de hivatalos...

Magyar arany a világ legelismertebb borversenyén

A Decanter World Wine Awards (DWWA) a világ legnagyobb és legelismertebb, páratlan globális érdeklődés által kísért borversenye. Ezért különösen figyelemre méltó eredmény, hogy 2022-ben, a Thummerer Pincészet Egri Vili Papa Cuvée Superior 2018 lett...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Elektromos furgonokkal zöldít a Tesco

Magyarországon elsőként vezetett be teljesen elektromos meghajtású furgonokat házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett járművekben a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, így az áruházlánc az online rendeléseket károsanyag-kibocsátás nélkül tudja...

Hétvégén érkezik az HBO legújabb magyar filmje

Szombaton válik elérhetővé az HBO MAX és az HBO kínálatában Zsótér Indi Dániel első nagyjátékfilmje, az öt szkeccsből álló A Karantén Zóna. A közösségi finanszírozásból készült alkotás „nobudget-cucc, de szebben néz ki, mint némelyik...

Több ezer új SZÉP kártya elfogadóhely várja a nyaralókat

Idén nyáron is erőteljes növekedést hozhat a SZÉP kártya használatban a belföldi turizmus. A gyenge forint és a magas üzemanyagárak mellett várhatóan többen választják majd a belföldi pihenést, így júliusban és augusztusban akár az...

Tartós recesszió jöhet a gazdaságban

Az elmúlt hónapokban felerősödtek a találgatások a globális gazdaság helyzetéről, és egyre gyakrabban kerülnek elő a recesszióval kapcsolatos félelmek. A világgazdaság alakulása szempontjából legnagyobb hatású két országban, az Egyesült Államokban és Kínában további nehézségekre...

Új vezetővel erősítaz EIT InnoEnergy

Marcin Wasilewski, Lengyelország egyik legeredményesebb energiaipari szakembere csatlakozott az EIT InnoEnergy csapatához. A vállalat közép-európai régiójának vezetését vette át a korábbi regionális igazgatótól, Jakub Milertől, aki az EIT InnoEnergy portfoliójába tartozó, többek közt elektromos...
- Hirdetés -

Don't Miss

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...

A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier Axel Springer hirdetési és marketingigazgatójaként dolgozott. A kiadótól – 14 év után – 2016-ban távozott. Ezt követően az Atmedia kereskedelmi és portfólióigazgatója volt,...

Építkezni szeretek – interjú Palocsay Gézával

Nem érzi visszalépésnek, hogy az Adevinta után a kevésbé ismert Pepita.hu-nál folytatja, amelyből három év alatt százmillió euró forgalmú céget építene Palocsay Géza. A webáruházként és online piactérként is működő platform fejlődésének támogatására a...

Hiszünk a marketing erejében

Az üzleti döntéshozókat is jobban megszólítanák és mélyebben megismertetnék őket a marketing szerepeivel, feladataival és lehetőségeivel az idei Marketing Summit Hungary- n – mondta el Hinora Ferenc. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke az...
Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Elektromos furgonokkal zöldít a Tesco

Magyarországon elsőként vezetett be teljesen elektromos meghajtású furgonokat házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett járművekben a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, így az áruházlánc az online rendeléseket károsanyag-kibocsátás nélkül tudja...

Tavaly is karbonsemlegesen működött a Magyar Telekom

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott (2021-2030), ötödik fenntarthatósági stratégia fő célkitűzése, valamint az első év eredményei olvashatók a Magyar Telekom friss Fenntarthatósági jelentésében. A Magyar Telekom Csoport 2005 óta kezeli stratégiai szinten...

Több mint ezer beszállító csatlakozott a Schneider Electric zöld programjához

Idén a múlt évhez képest két pozíciót javítva a második helyet szerezte meg a Schneider Electric a Gartner ellátási láncokat értékelő toplistáján. A vállalat tavaly elindított kibocsátáscsökkentő kezdeményezéséhez már több mint ezer beszállító csatlakozott.Ismét...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....