Az egyszerűbb és gondtalanabb autózás érdekében a Shell megújítja ClubSmart hűségprogramját. Olyan új elemekkel gazdagodott a program, amelyek megkönnyítik a vásárlók életét, így ők teljes mértékben a vezetés élményére koncentrálhatnak. A ClubSmart tagok a digitális vonalkóddal ellátott új mobiltelefonos ClubSmart kártyával sokkal könnyebben gyűjthetik és válthatják be pontjaikat, az autósegély-szolgáltatásnak köszönhetően pedig nagyobb biztonságban érezhetik magukat utazás közben.
A Shell autós hűségprogramja nemcsak hazánkban örvend nagy népszerűségnek. A Shell töltőállomásain naponta megforduló 35 millió ember közül is minden negyedik vásárló használja a hűségkártyáját tankoláskor világszerte. Ez az aktivitás Magyarországon közel a duplája, nálunk szinte minden második vásárlás alkalmával kerülnek pontok az egyes kártyákra. A Shell globális adatai alapján az elkötelezett vásárlók kilencszer annyit költenek, mint azok, akik nem tagjai a hűségprogramnak, és a márkahűségük is ötször erősebb.
„A hűségprogram átalakítása nagy kihívás volt, hiszen olyan megoldást szerettünk volna, amely megfelel a vásárlók által támasztott növekedő igényeknek. Napjainkban fontos, hogy egy hűségprogram könnyen használható legyen, a vásárlók a program által hasznos előnyökhöz jussanak, és úgy érezzék, hogy hűséges vásárlóként megbecsüljük őket” – mondta el Bujdosó Andrea, a Shell Hungary Igazgatóságának elnöke. „Az utazás és a vezetés sokszor nagyon kimerítő, így szeretnénk vásárlóinknak segíteni abban, hogy utazásaik gördülékenyek és – amennyire csak lehet – gondtalanok legyenek. Nemcsak különleges vásárlási élményt szeretnénk nyújtani a hozzánk betérőknek, hanem elkísérni őket a teljes utazáson. A ClubSmart program keretében elérhető új autósegély-szolgáltatásunk pedig lehetővé teszi, hogy gondoskodjunk hűséges vásárlóinkról, utasaikról és autójukról, bármerre is vigye őket az útjuk.”
Az Allianz Assistance közreműködésével – a program aktív tagjai számára – elérhető autósegély-szolgáltatást defekt, akkumulátorlemerülés, téves üzemanyag-tankolás, és üzemanyag-kifogyás esetén lehet igénybe venni, illetve tanácsadást is lehet kérni például az autó sérülésével járó esetekben.
„Az emberek általában azt gondolják, hogy velük semmi baj nem történhet, ezért amikor ez mégis bekövetkezik, nem tudják, mihez kezdjenek. Az új autók rendelkeznek valamilyen színtű autósegély-szolgáltatásra kiterjedő biztosítással, amelyet általában a vételár tartalmaz a garancia erejéig. A többiek számára jelenthet optimális megoldást a ClubSmart Program keretében nyújtott szolgáltatás, vagyis mobilitási garancia, amely leveszi a vállukról ezt a terhet” – mondta el a ClubSmart autósegély-szolgáltatás biztosítási partnere, az Allianz Assistance magyarországi vezetője, Nagy Róbert.
A program másik nagy újítása, hogy számos új meglepetéssel jutalmazza a hűséges vásárlókat – az időszakosan elérhető exkluzív ajándékok mellett újdonság, hogy a tankolással gyűjtött pontok kedvezményre válthatók a shopban található termékekre, szolgáltatásokra vagy üzemanyagra, és mostantól minden 10 pont 10 forint kedvezményt jelent a vásárlás végösszegének legfeljebb a feléig. Az új partnereknek köszönhetően pedig a Booking.com-on foglaláskor, és a Rentalcars.com-on autóbérlésnél is lehet már ClubSmart pontokat gyűjteni. Nem utolsósorban pedig a fizikai kártya helyett a jövőben a Shell hűséges vásárlói a mobiltelefonjukra letöltött Shell applikációban elérhető digitális kártyával is gyűjthetik és nyomon követhetik pontjaikat.