- Hirdetés -

Új szolgáltatással erősít az Invitech

|

- Hirdetés -

Egy most bejelentett megoldás révén az Invitech ügyfelei egy kézből juthatnak hozzá a felhő alapú csoportmunka előnyeit biztosító alkalmazáshoz és a Microsoft Teams hatékony használatához nélkülözhetetlen telekommunikációs infrastruktúrához. A megoldással megvalósul az Office 365 és a publikus telefónia integrációja, a felhőből közvetlenül és költséghatékonyan lesznek elérhetőek a telefonhívások a vezetékes és mobil hálózatok felé egyaránt.

Már két éve, hogy a szoftveróriás elindította az M365-öt, a munkahelyi együttműködés átalakítását, az üzleti folyamatok korszerűsítését és a kritikus információk védelmét segítő alkalmazások és szolgáltatások integrált készletét. A rendszer piacvezető irodai szoftvercsomagja az Office 365, melynek egyik központi eleme a Microsoft Teams. Az innovatív, felhő alapú Teams lényegét tekintve egy csevegési, videóértekezleti, hívási és fájltárolási lehetőségeket egyetlen integrált alkalmazásban biztosító csoportmunka megoldás.

Az Invitech most a hazai infokommunikációs piacon elsőként jelent meg olyan értéknövelt, integrált szolgáltatással, mellyel ügyfelei a Microsoft Teams felhő alapú kommunikációs és csoportmunka platformjában rejlő lehetőségeket valóban teljes értékű kommunikációs megoldásként használhatják. A Teams és a publikus távközlési hálózatok integrációjával a felhasználók a felhő alapú csoportmunkát támogató alkalmazások és funkciók mellett már közvetlen távközlési kapcsolattal is kiegészíthetik kommunikációs igényeiket.

A most bejelentett új megoldás lehetőséget biztosít az Office 365 előfizetéssel rendelkező cégek számára, hogy kommunikációs stratégiájukat újra gondolják és az eddig megszokott rendszerek mellett egy teljesen új technológiai megvalósítást vegyenek igénybe. Mostantól ugyanis egyszerűen lecserélhetik elavult alközponti rendszereiket és áttérhetnek a Teams alapú kommunikációs platformra, legyen szó akár telefonhívásokról vagy videókonferenciáról. Mindehhez az Invitech a szolgáltatás részeként, az ügyfelek igényeihez igazodva biztosítja a teljeskörű megoldást ami tartalmazza a telefonszámokat, a teljes integrációs rendszer üzemeltetését és opcionálisan akár a telefonkészülékeket, vagy egyéb lokálisan telepített rendszerek integrációját is.

„Összességében elmondható, hogy a Microsoft Teams rendszere és az Invitech által szállított, a telefonszolgáltatás köré épülő integrált megoldás új távlatokat nyit a vállalati kommunikációban. Nem véletlen, hogy az integrált rendszer iránt egyre nagyobb az érdeklődés üzleti ügyfeleink körében. Már megkötöttük az első szolgáltatási szerződéseket az egységes kialakítású rendszer szállítására és kollégáink számos további potenciális ügyféllel folytatnak előrehaladott tárgyalásokat” – értékelte az új szolgáltatás piaci fogadtatását Gerald Grace, az Invitech vezérigazgatója.

A Microsoft Teams eddigi piaci fogadtatását jellemzi, hogy mára több mint 13 millióan használják naponta, heti szinten pedig már több mint 19 millió felhasználója van. A világszerte 181 piacon, 53 nyelven elérhető platform földrajzi elhelyezkedéstől függetlenül biztosítja a felhasználás lehetőségét. Széleskörű elterjedését bizonyítja, hogy egyre több nagyvállalat, mint például az Emirates, a FedEx, a Lexmark, a The Adecco Group, a KONE és a McCann Worldgroup is ezt a megoldást használja.

„A Teams használata mellett komoly érv, hogy a Microsoft folyamatosan fejleszti az elérhető szolgáltatások körét és rendszeresen jelentünk be olyan új funkciókat, melyek révén a gazdasági élet, a közigazgatás, vagy az oktatás szereplői még teljesebben használhatják ki a megoldás előnyeit” – fogalmazott Christopher Mattheisen, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója.

Az Invitech és a Microsoft együttműködése nem mai keletű: az infokommunikációs megoldásszállító a szoftvergyártó úgynevezett Cloud Service Provider Partner minősítésével rendelkezik, így jogosult a Microsoft felhő alapú üzleti megoldásainak értékesítésére. Most ez az együttműködés bővül azáltal, hogy hazánkban elsőként az Invitech kínálja egy kézből a csoportmunka-megoldás és az infokommunikációs infrastruktúra integrációját.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mennyit költünk karácsonyfára

A fenyőfák árának idei adventre várt 10-20 százalékos emelése nem okoz érdemi változást a vásárlási szokásokban: a vevők 54 százaléka továbbra is nordmann fenyő iránt érdeklődik - derül ki Agroinform.hu felméréséből. A válaszadók 26...

Lemaradtak a magyarok az online marketingben

Megszámoltad már, hogy naponta hányszor pörgeted végig a Facebook – vagy Instagram hírfolyamod? Kétségtelen, hogy a közösségi oldalak mindennapjaink részévé váltak. Valaki innen informálódik, mások szórakozás miatt használják, azonban a social platformokat marketing szempontok...

Évtizedes csúcson az online álláshirdetések

Bár még tart az év, az előrejelzések alapján minden idők legnagyobb növekedése várható a feladott álláshirdetések számában Budapesten december végére az adott időszakot tekintve: az eddigi számokra alapozva ez összesen közel 90 ezer hirdetést...

Év végére 660 millió 5G-s ügyfél lehet

Máig 180 élő 5G hálózatot állítottak üzembe a mobilszolgáltatók, az előfizetők száma pedig 2021 végére eléri a 660 milliót – derül ki az Ericsson legújabb mobilitási jelentéséből. Egy évtized alatt 260-szorosára nőtt a mobil...

A Starbucks is beszállt a faültetésbe

A Starbucks Magyarország szeptemberben indította el legújabb bolygó-pozitív kezdeményezését, amely során országszerte húsz forintot számol fel minden, üzleteiben értékesített, egyszer használatos műanyag-, vagy papírpohár árára, az ebből összegyűlt összeget pedig faültetés céljára adományozza a...

Zöld startupok versenyeztek

A műanyagot villanyárammá alakító Prometheus 42, valamint a tengeri műanyagból alternatív építészeti anyagot készítő Moseanic nyerte el a fődíjat a Klímainnovációs Közösség által meghirdetett Startup Plastic Surgery program záró pitch versenyén. Ez az első...

Dunavarsányban terjeszkedik a Dunapack

Közel 20 milliárd forint értékű beruházással Európa egyik legmodernebb csomagolóanyag gyártó üzemét építi a Dunapack Packaging Dunavarsány határában. Az új gyár a körforgásos gazdasági folyamatok egyik legmodernebb mintaüzeme lesz, hiszen közel 90%-ban újrahasznosított papírból...

Mesterséges intelligencia segíthet az óceánokon

A kutatási ismeretek rendszerezéséhez, illetve feldolgozásához, valamint a fenntartható óceánfejlesztési kezdeményezések támogatásához a mesterséges intelligencia is segítséget nyújthat. A Capgemini új mesterséges intelligencia-modelleket (AI) fejlesztett ki, amelyek hozzájárulnak a Föld klímájának megértéséhez és modellezéséhez,...

Új szolgáltatást tesztel a DoDo a PENNY-vel

A mesterséges intelligencia alapú logisztikai megoldásokat nyújtó cseh DoDo partneri megállapodást kötött a népszerű PENNY üzletlánccal. A Csehországban, Pilzenben egyelőre pilot üzemmódban induló projekt részeként a startup egy teljesen új szolgáltatás bevezetésének előkészítéseként a...

Munkáltatói díjat nyert az SAP Hungary

Az SAP Hungary elnyerte az Inspiring Employers tanácsadó cég legmagasabb és legrangosabb "Elite Shining Star" díját a kiemelkedő munkahelyi körülmények, illetve a munkavállalók számára kialakított kezdeményezései miatt. A magyarországi SAP-t az Inspiring Employers 10...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nevet vált a Turbó Diéta

A hagyományteremtő szándékkal indított, az Ideális Nap nevet viselő online esemény keretében jelentette be Handl Tamara, a Turbó Diétát forgalmazó Idealbody Kft. sales és marketing vezetője, hogy a 17 éves márka IdealBody néven folytatja...

Kiderült, mennyit költünk karácsonyfára

A fenyőfák árának idei adventre várt 10-20 százalékos emelése nem okoz érdemi változást a vásárlási szokásokban: a vevők 54 százaléka továbbra is nordmann fenyő iránt érdeklődik - derül ki Agroinform.hu felméréséből. A válaszadók 26...

Lemaradtak a magyarok az online marketingben

Megszámoltad már, hogy naponta hányszor pörgeted végig a Facebook – vagy Instagram hírfolyamod? Kétségtelen, hogy a közösségi oldalak mindennapjaink részévé váltak. Valaki innen informálódik, mások szórakozás miatt használják, azonban a social platformokat marketing szempontok...

Évtizedes csúcson az online álláshirdetések

Bár még tart az év, az előrejelzések alapján minden idők legnagyobb növekedése várható a feladott álláshirdetések számában Budapesten december végére az adott időszakot tekintve: az eddigi számokra alapozva ez összesen közel 90 ezer hirdetést...

Év végére 660 millió 5G-s ügyfél lehet

Máig 180 élő 5G hálózatot állítottak üzembe a mobilszolgáltatók, az előfizetők száma pedig 2021 végére eléri a 660 milliót – derül ki az Ericsson legújabb mobilitási jelentéséből. Egy évtized alatt 260-szorosára nőtt a mobil...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A Starbucks is beszállt a faültetésbe

A Starbucks Magyarország szeptemberben indította el legújabb bolygó-pozitív kezdeményezését, amely során országszerte húsz forintot számol fel minden, üzleteiben értékesített, egyszer használatos műanyag-, vagy papírpohár árára, az ebből összegyűlt összeget pedig faültetés céljára adományozza a...

Zöld startupok versenyeztek

A műanyagot villanyárammá alakító Prometheus 42, valamint a tengeri műanyagból alternatív építészeti anyagot készítő Moseanic nyerte el a fődíjat a Klímainnovációs Közösség által meghirdetett Startup Plastic Surgery program záró pitch versenyén. Ez az első...

Mesterséges intelligencia segíthet az óceánokon

A kutatási ismeretek rendszerezéséhez, illetve feldolgozásához, valamint a fenntartható óceánfejlesztési kezdeményezések támogatásához a mesterséges intelligencia is segítséget nyújthat. A Capgemini új mesterséges intelligencia-modelleket (AI) fejlesztett ki, amelyek hozzájárulnak a Föld klímájának megértéséhez és modellezéséhez,...

DATA