- Hirdetés -

Új tarifák a Yettelnél

|

- Hirdetés -

2022. március 1-jén három országban – Magyarországon, Bulgáriában és Szerbiában – egyszerre indult a Yettel márka, amely hazánkban a márkaismertséget tekintve már 2022 szeptemberére elérte elődjének szintjét. A mobilhálózat az első egy év alatt több mint 370 millió gigabájt adatforgalmat szolgált ki, az ügyfelek pedig közel hatmilliárd perc hanghívást indítottak és több mint egymilliárd SMS-t küldtek. A szolgáltató – összhangban a változó ügyféligényekkel – március 2-tól új számlás tarifákat vezet be.

Több tízmilliárd forintos hálózatmodernizációs beruházás, TV- és otthoni szolgáltatások elindítása, mindenkinek elérhető eSIM, közel 100 saját tulajdonú üzlet – csak néhány, az ügyfelek életét hosszú távon is meghatározó újításokból, amelyek a Yettel első évéhez köthetők. A Yettel név gyors ismertségre tett szert, már két hónap alatt, 2022 májusára közel került a korábbi márkához és szeptemberben pedig el is érte azt.

Pörgött a hálózat, nőttek az igények

A Yettel márka első egy éve alatt több mint 370 millió gigabájt adatforgalmat szolgált ki a mobilhálózat, egy év alatt az utolsó mért havi forgalomban már 40%-os növekményt elérve 2022 áprilisához képest. Az egy év alatt közel hatmilliárd perc hanghívást indítottak és több mint egymilliárd SMS-t küldtek a szolgáltató ügyfelei. A Yettel több tízmilliárd forintos hálózatmodernizációs projektbe kezdett, amely az 5G fokozatos elterjedése mellett a lakosságra vetített 99% fölötti országos lefedettséggel rendelkező 4G-hálózat kapacitását is a korábbi 2-3-szorosára növeli. A fejlesztéseknek köszönhetően az üzleti alkalmazásokat kiszolgáló, gépek közötti kommunikációt segítő narrow-band IoT (NB-IoT) és LTE-M hálózat lefedettsége is jelentősen növekedett, illetve elérhetővé vált a wi-fi alapú hanghívás (VoWiFi), és a Magyarországra látogató külföldi ügyfelek már VoLTE technológián indíthatnak hanghívást, ami jelentősen tehermentesíti a hálózatot népszerű tömegrendezvények, fesztiválok idején.

Új számlás tarifaportfólió érkezik

A Yettel a változó ügyféligényekkel összhangban március 2-tól megújítja számlás tarifáit. A korlátlan belföldi adatmennyiséget tartalmazó új Prime+ tarifák már sebességkorlát nélküli le- és feltöltési sebességet kínálnak, és az EU-ban felhasználható adatkeret is növekszik a korábbiakhoz képest. Mindez készülék nélkül, 11 havi hűséggel már 11 990 forintos havidíjtól elérhető; a legnagyobb, Yettel Prime Max+ tarifa pedig a teljes korlátlanság – azaz belföldi és EU-s adatforgalom, beszéd és SMS – mellett a NetPajzs szolgáltatást is díjmentesen tartalmazza. A Prime+ tarifákhoz is számos előny jár, például több készülékszolgáltatás és exkluzív ajánlat, azaz akár 0 forintért vagy 0 forintos kezdőrészlettel elvihető készülékek.

A Yettel+ tarifákban a korábbinál több – 5, 25 és 50 GB – mobiladat érhető el, amelyek teljes egészében felhasználhatók EU-roamingra, korlátlan belföldi beszélgetés pedig már havi 8490 forintért érhető el a Yettel S Talk+ csomagban, készülék nélkül 11 havi hűséggel. Megújulnak, és a korábbinál nagyobb adatmennyiséget tartalmaznak a szolgáltató kiegészítő adatjegyei is: már 5, 20 és 50 GB-os, valamint korlátlan belföldi adattartalmú csomag érhető el egyszeri, vagy havonta megújuló formában.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az Unileverrel bővített a Waberer’s

Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége...

Bajban a nyugdíjasok – hiába a jó számok, mégis öregszik a magyar

Habár európai összevetésben a magyar születési ráta különösen 2011-től 2022-ig felettébb kedvezően alakult, mégis fenyeget a társadalom elöregedésének veszélye. Ennek egyik oka a Bankmonitor szakértői szerint az, hogy a szülőképes korú nők száma (a...

A Telekom továbbra is a fenntarthatóságra fókuszál

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott fenntarthatósági stratégiájának (2021-2030) harmadik évéről számolt be a Magyar Telekom Fenntarthatósági Jelentésében, amelyet az Éves Jelentéssel egy napon, április 16-án publikált. Bár a Magyar Telekom fenntarthatósági törekvéseinek...

Együttműködik az NVIDIA és a Schneider Electric

Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként...

Jelentős változások a HVG-nél

Távozik a hvg.hu felelős szerkesztője, Nagy Iván Zsolt, illetve Windisch Judit és Rovó Attila rovatvezetők is elhagyják a portált, a szerkesztőségtől elköszönők között van Dezső András is. A HVG vezetősége a napokban döntött a...

Kiáll a nők mellett a Maltesers

Az ínycsiklandó csokoládégolyóiról híres Maltesers márka idén is megújítja elkötelezettségét a nők támogatására. Büszkén áll azon törekvések előterében, melyek célja a nők társadalmi helyzetének javítása és erősítése. Évek óta kiáll a nők hangjának nemzetközi...

Újra a hazai utakat járják a Google autói

A Google Utcakép autói idén tavasszal újra visszatérnek a magyar utakra. A következő hónapokban az ország számos pontját érintik majd, hogy frissítsék a városok, utak és autópályák nézetét a Google Térképen. A Google Utcaképnek köszönhetően...

Cannes – animációs filmstúdió kap tiszteletbeli Arany Pálma-díjat

Tiszteletbeli Arany Pálma-díjat kap az Oscar-díjas japán animációs filmrendező, forgatókönyvíró Hajao Mijazaki által alapított Ghibli amimációs filmstúdió a 77. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválon májusban. A japán rendező az 1979-ben bemutatott Cagliostro vára című egészestés animációs filmmel...

Digitalizáció: nincs érdemi változás a kkv-szektorban

A Digiméter idén már negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációjának szintjét. A főindex értéke százas skálán mérve 40 lett – ugyanez az érték 2020-ban és 2021-ben is 40 volt,...

5G-s újdonságok Barcelonából és videós trendek a BrandManiában

Elrajtol ma az RTL-en a BrandMania 24. évada, a 314. adásban az 5G-s fejlesztések kerülnek terítékre. A stáb Barcelonában, az MWC-n járt utána, hogy hol tartunk most és mit hoz a jövő a mobilhálózatok...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Óriási sportolói csapattal ünnepel a Samsung

Kevesebb mint 100 nap, és elkezdődnek a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpia játékok. Ez alkalomból a Samsung, az esemény nemzetközi partnereként bejelenti eddigi legnagyobb létszámú sportolói csapatát. A vállalat idén összesen 57, köztük 44...

Az Unileverrel bővített a Waberer’s

Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége...

Bajban a nyugdíjasok – hiába a jó számok, mégis öregszik a magyar

Habár európai összevetésben a magyar születési ráta különösen 2011-től 2022-ig felettébb kedvezően alakult, mégis fenyeget a társadalom elöregedésének veszélye. Ennek egyik oka a Bankmonitor szakértői szerint az, hogy a szülőképes korú nők száma (a...

A Telekom továbbra is a fenntarthatóságra fókuszál

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott fenntarthatósági stratégiájának (2021-2030) harmadik évéről számolt be a Magyar Telekom Fenntarthatósági Jelentésében, amelyet az Éves Jelentéssel egy napon, április 16-án publikált. Bár a Magyar Telekom fenntarthatósági törekvéseinek...

Együttműködik az NVIDIA és a Schneider Electric

Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...