- Hirdetés -

Új társkereső show indul

|

- Hirdetés -

Tápai Szabina testvére, a gyönyörű és magabiztos Tápai Andi keresi az igazit a VIASAT3 új taktikai párkereső realityjében, a Szingli vagy svindliben. Az ITV Studios Make Love, Fake Love című formátumának hazai verziója október 2-án, 20 órakor érkezik a csatornára, a szerelmi ügyekben jártas Liptai Claudia műsorvezetésével. Andinak szüksége is van Claudia tanácsaira, hiszen ez nem egy átlagos társkereső reality: 10 sráccal költözik be a villába, hogy megtalálja a szerelmet, és vele együtt elvigye a 20 milliós fődíjat, de a hódítók fele hazudik, hiszen nagyon is foglalt a szívük. A svindlerek barátnői – akik távolról figyelhetik az eseményeket – zöld utat adnak párjuknak a csábításra, abban a reményben, hogy átverhetik Andit, hiszen, ha a végén egy olyan fiút választ, akiről tévesen hitte, hogy szingli, akkor a srác és a párja nyerik a pénzt, és ő üres kézzel mehet haza. Abban az esetben viszont, ha főhősnőnk tényleg megtalálja a – szingli – igazit, vele együtt viheti a 20 milliót. Senki sem tudhatja, hogy ki mond igazat, és ki hazudik, a pároknak döntenie kell, meddig mennek el a főnyereményért, Andinak pedig minden megérzését be kell vetnie. Egy biztos: izgalmakban nem lesz hiány.

Október 2-án, hétfőn 20 órakor debütál a VIASAT3-on az ősz egyik legnagyobb dobása, a Szingli vagy svindli, melynek főszereplője nem más, mint Tápai Szabina szívdöglesztő testvére, Tápai Andi, aki ugyancsak profi szinten űzte a kézilabdát 21 évig. Andi mindene a sport, jelenleg személyiedzőként dolgozik saját szalonjában, ami pedig a férfiakat illeti, leginkább az olyanok társaságát kedveli, akik figyelmesek, humorosak, és akikkel jót lehet beszélgetni.

„Őszinte leszek, amikor megkaptam a felkérést, nem kellett sokáig gondolkodnom, hogy elvállaljam-e. Az életemnek azon szakaszában jártam épp, amikor szerettem volna kicsit kilépni a komfortzónámból, ez a műsor pedig remek lehetőséget nyújtott erre. Mindamellett a családom is teljes mértékben támogatott – miután elmeséltem nekik, hogy miről is szól, ők is úgy gondolták, hogy ez pont nekem való. Azért is izgalmas, mert ilyen még nem volt, ez valami teljesen más. Claudiával csodás volt együtt dolgozni, és nagyon támaszkodtam rá, mert nehéz volt nem úgy érezni, hogy már senkinek sem hihetek. Ésszel és nem csak szívvel, kémia alapján dönteni nem egyszerű – mondta Andi, aki alig várja, hogy a nézők is bepillantást nyerhessenek „nyári kalandjába”.

A Szingli vagy svindli számos drámai fordulatot ígér. Bár ez a műsor is úgy indul, mint bármelyik társkereső reality, itt semmi sem az, aminek látszik.

Mik is az alapkellékek? Szikrázó napsütés, tengerpart, medencés luxusvilla, na meg persze tökéletesen kidolgozott testű alfahímek. Mindenki fiatal, szép, szexi, és totálisan szingli. Vagy mégsem? Adott egy gyönyörű lány, aki az igazit keresi, de senkiben sem bízhat, először 10, aztán néha kevesebb, néha több – a kegyeiért versenyző – fiú, akiknek egy része titokban foglalt, na meg persze a barátnők, akik a nyeremény reményében zöld lámpát adnak párjuknak a csábításra, de cserébe ezt végig is kell nézniük egy távoli villából. Ebben a játékban főhősnőnk sosem tudja, hogy ki hódít és ki lódít, de napról napra muszáj döntenie, ki maradjon, és ki menjen.

Andinak persze segítsége is akad. A Wisbro gyártásában készülő produkcióban ugyanis Liptai Claudia látja el hasznos tanácsokkal az érzelmi hullámvasútnak ígérkező út során: „Csodás élményekkel tértem haza a közel egyhónapos forgatásról, ami nemcsak a gyönyörű helyszínnek, de stábnak és a szereplőknek is nagyban köszönhető. A nézők imádják a realityket, de látni fogják, hogy ez annál sokkal több, itt nem a szerelem, sokkal inkább a taktika és a 20 millió forintos fődíj beszél. Andival nagyon hamar megtaláltuk a közös hangot, és egy erős, okos nőt ismerhettem meg benne, aki elsőre keménynek tűnhet, de hatalmas szíve van. Igazából Andival együtt nyomoztam én is a hetek során, és meg kell mondjam, sokszor én sem tudtam eldönteni, ki szingli és ki svindli. Azt már most megmondhatom, hogy rengeteg meglepetés, izgalom, boldogság, na meg persze sírás lesz” – mondta Liptai Claudia.

Szingli vagy svindli 1. évad országos premier: október 2-től minden hétköznap 20:00-kor a VIASAT3 műsorán.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Idén is keresik a legsikeresebb startupokat

A Tőkeportál, az MBH Fintechlab, a MAFISZ (HFA), az ÓUVC Venture Studio, a Startup Grind, a Pozi.io, a Startitup Győr, a Startup Hungary, a HUNBAN, a Global Startup Awards, a CIB bank, a 500VC...

Erős lehet az év vége az ingatlanpiacon

Nem csak az üzletekben, az ingatlanpiacon, a pénzintézetekben és a hivatalokban is dömpingre számítanak a Duna House és a Credipass szakértői idén decemberben. A befektetők ingatlanvásárlási kedvét az inflációkövető állampapír kivezetése erősítheti a megszokottnál...

Ez lehet az okosmobilok jövője

Abu-Dzabiban, a Fortune Global Forum 2023-on Dr. Ray Guo, a HONOR marketingigazgatója beszélt az okos készülékek jövőjéről. Egyéb vállalati vezetőkkel tárgyalta az intelligens világ jövőképét, kitérve a hajlítható eszközök népszerűségére, a mesterséges intelligenciára és...

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

Szoboszlaival kezdi az új évet a Network4

December 3-án a MATCH4-en láthatják a szurkolók, ahogyan a Liverpool a Fulhamet fogadja, közvetlenül karácsony előtt, december 20-án pedig a Liverpool - West Ham Ligakupa-negyeddöntő kerül képernyőre. A rajongóknak jól indul az új év...

Jeges izgalmak a Sport TV-n

Nem volt még arra példa Magyarországon, hogy televízióban is követhető legyen az U20-as divízió 1/A jégkorong-világbajnokság. A Sport TV azonban december 10-16. között élőben közvetíti a magyar válogatott mérkőzéseit a hazai eseményről.December 10. és...

Hatalmas a különbség a borvidékek ingatlanárai között

Magyarország hat borrégiója közül az Etyek-Budai, a Móri, a Neszmélyi, a Pannonhalmi és a Soproni borvidéket magában foglaló Felső-Pannon borrégióban volt a legdrágább, csaknem 500 ezer forint a lakások négyzetmétere 2022-2023-ban. A legalacsonyabb, négyzetméterenkénti...

Automata boltot nyitott a Spar

Mesterséges intelligencián alapuló, pénztáros és eladók nélküli SPAR automata üzlet működött két napon át Budapesten, Európa legnagyobb Sneakerness fesztiválján. Az elsősorban a Z-generáció tagjainak szánt szolgáltatás teszt-üzemmódban dolgozott, de a mobil „Satellit Store S”...

Messze még a hazai cégek valódi felelősségvállalása

A hazai cégek elkötelezettek a társadalmi felelősségvállalás (CSR) tekintetében, de távol vannak attól, hogy valódi megoldásokat nyújtsanak a szociális és környezeti problémák hatékony kezelésére – derül ki a WHC Csoport és a Scale Impact...

Egyre tudatosabbak a magyar munkavállalók

A munkavállalók háromnegyede tartja fontosnak a munka és a magánélet összeegyeztethetőségét – derült ki a Családbarát Magyarország Központ munkaerőpiaci kutatásából. Az országos reprezentatív felmérés célja elsősorban a magyarországi atipikus foglalkoztatási helyzet feltárása volt, különösképpen...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Még mindig a Samsung a világ legjobb munkaadója

A Forbes ranglistáján ismét a Samsung nyerte el a „A Világ Legjobb Munkaadója” címet. Az első helyezettnek járó elismerést már negyedik éve kapja meg a vállalat – a kiemelkedő eredmény tükrözi azt a hatalmas...

Idén is keresik a legsikeresebb startupokat

A Tőkeportál, az MBH Fintechlab, a MAFISZ (HFA), az ÓUVC Venture Studio, a Startup Grind, a Pozi.io, a Startitup Győr, a Startup Hungary, a HUNBAN, a Global Startup Awards, a CIB bank, a 500VC...

Erős lehet az év vége az ingatlanpiacon

Nem csak az üzletekben, az ingatlanpiacon, a pénzintézetekben és a hivatalokban is dömpingre számítanak a Duna House és a Credipass szakértői idén decemberben. A befektetők ingatlanvásárlási kedvét az inflációkövető állampapír kivezetése erősítheti a megszokottnál...

Ez lehet az okosmobilok jövője

Abu-Dzabiban, a Fortune Global Forum 2023-on Dr. Ray Guo, a HONOR marketingigazgatója beszélt az okos készülékek jövőjéről. Egyéb vállalati vezetőkkel tárgyalta az intelligens világ jövőképét, kitérve a hajlítható eszközök népszerűségére, a mesterséges intelligenciára és...

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...

Fókuszban a multiplatform növekedés

A lineáris piac lassan elérheti a maximumát, és egyre inkább van egy olyan típusú közönség, amelyik a streaming felé fordul – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Borsány-Gyenes András. A Network4 Media Group vezérigazgatója beszélt a...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

Új törvény segítheti, hogy fenntarthatóbban működjenek a vállalatok

Benyújtotta a kormány a fenntartható vállalati működést ösztönző törvénymódosítási javaslatot az Országgyűlésnek – hívja fel a figyelmet az EY. Az érintett hazai cégeknek környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) szempontból is át kell világítaniuk működésüket,...

Díjat nyert a K&H fenntarthatósági indexe

A Kreatív magazin szakmai zsűrije ezüst Prizma-díjjal értékelte a K&H fenntarthatósági indexét és a hozzá kapcsolódó kommunikációs tevékenységet, amely hatékonyan és társadalmilag felelősen alkalmazza az adat- és kutatásalapú PR-eszközöket. A hazai PR-, reklám- és...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....