Új ügyfél a Próbakőnél

Sealing a deal. Close-up top view image of two men shaking hands over the rustic wooden table

Európa leggyorsabban növekvő integrált mobilitási megoldás szolgáltatója, a cseh EUROWAG a Worldcom PR Groupot választotta kommunikációs parterének, amelynek magyar partnerügynöksége a Próbakő. A hat országra kiterjedő kampány lead ügynöksége a cseh PRAM Consulting. A közép-kelet-európai regionális együttműködés középpontjában a vállalat kommunikációs stratégiája, a márkaépítés és a sajtókapcsolatok kialakítása áll.

Az EUROWAG célja, hogy egyszerűbbé tegye a kereskedelmi célú közúti fuvarozók életét és üzleti igényeikre megfizethető megoldásokat kínáljon. Legyen szó üzemanyagról, autópályadíj-fizetésről, adó-visszatérítésről, flottakezelésről, pénzügyi szolgáltatásokról vagy egyszerű tanácsadásról – jelenlegi ügyfélkörük 350 000 járművét segítik szerte Ázsiában, Európában és a Közel-Keleten.

A Próbakőnek jelenleg is van ügyfele a kereskedelmi szállítmányozás területéről (Palletways).

A Próbakő sajtókapcsolati munkára, a közösségi médiához kapcsolódó feladatokra, digitális kommunikációra és stakeholder relations tevékenységre kapott megbízást. Az ügynökségnek jelentős tapasztalata van a B2B kommunikáció területén: a Palletways mellett olyan ügyfelek marketingkommunikációját menedzseli, mint a műholdflottát üzemeltető SES-Astra, a papíriparban érdekelt olasz Lucart Group, az Integral Vision és a Netpositive szoftverfejlesztő cégek vagy a LEO (Létesítménygazdálkodási és Épületüzemeltetési Szolgáltatók Országos Szövetsége).