Új ügyfél az Artvertisingnél

Két márka, hat ügynökség, két körből álló tender, egy nyertes. A számok tükrében így nézett ki a SEAT és CUPRA autómárkák social media felületeinek és hirdetéseinek kezelésére és tartalomgyártásra kiírt pályázata. A tender lezárult, a nyertes pedig az Artvertising! Az ügynökség úgy tűnik, nagyon ráérzett a két spanyol márka világára, hiszen a 2. körre nem kellett módosítaniuk a stratégián és a beadott anyagon, az így is nyerő volt.

A SEAT esetében már eddig is volt működő Facebook, Instagram és Youtube oldala a márkának, amelyek ezentúl új, az Artvertising által megalkotott koncepcióval és stratégiával folytatják a kommunikációt. A CUPRA viszont teljesen „social szűz” még, így itt teljesen az alapoktól kezdődhet a munka. Rozgonyi Ádám márkaigazgató szerint az Artvertising fogást talált a két márkán, olyan kommunikációs platformot dolgoztak ki, ami képes arra a számunkra igen fontos dologra, hogy megkülönböztesse és két teljesen különálló karakterként kezelje a két brandet, stratégiájuk hosszú távon is bőven tartogat potenciált. Ügyfél oldalról úgy tűnik, egyetértés van abban, hogy valóban jó döntést hoztak. Horváth Judit marketingmenedzser kiemelte: „Igazán alaposan kidolgozott és minden fontos részletre kiterjedő volt a beadott anyag. Az első pillanattól fogva magunkénak éreztük a megálmodott stílust, ez az, amiről valójában szól a SEAT és a CUPRA. Nagyon várjuk, hogy mindezt a közös munka keretében megvalósíthassuk!”

Produkciós oldalról a Yep Content csapata támogatja az ügynökség munkáját, akik már számos nagy hazai és nemzetközi projekt révén gyűjthettek tapasztalatot. Az Artvertising tulajdonosa, és egyben kreatív igazgatója, Nagy Gergely szerint: „Nagyon izgalmas feladatok elé nézünk. Két olyan brandről van szó, ahol a stílus, illetve a stílusos megjelenés is nagy hangsúlyt kap, produkciós partnerünk pedig hozza azt a tudást, amivel kiteljesedhetnek az elképzeléseink. Négy hétig dolgoztunk a tenderanyagon, de a kész prezit egyben tudva már nagyon bizakodóak voltunk: sikerült olyan anyagot összeállítanunk, ami akár nemzetközileg is megállná a helyét. Úgy érezzük, hogy az ügyfél nyitottságának, bizalmának és profi csapatunknak köszönhetően a siker garantált!”