A miskolctapolcai Avalon Park és Avalon Resort & SPA a teljes social média ökoszisztémájuk megújításával bízta meg az Intren digitális marketingügynökséget 2018 őszétől. Feladataik közé tartozik az Avalon komplexum Facebook, Instagram és YouTube csatornájának stratégiai átalakítása és havi támogatása – ezzel az eddigi sales fókuszú együttműködés teljes körű márkakommunikációs megbízássá bővül.
A finn textilszolgáltatóval, a Lindströmmel kötött friss megállapodással az Intren teljesen új iparágat hódít meg. Az itthon csak bizonyos B2B piacokon ismert, de világviszonylatban 24 országban jelen levő, elsősorban ipari textíliákkal foglalkozó vállalat eddig corporate- és field sales-szel dolgozott. A digitális marketing Magyarországon új irány számukra annak ellenére, hogy kiemelkedően fejlett a digitális infrastruktúrájuk. A B2B közösségi kommunikáció kényes, nagy szakértelmet igénylő terület – az Intren rövid távon Google kampányokkal, hosszú távon pedig SEO optimalizálással segíti elő a Lindström hazai iparági elsőségét, hangsúlyozva a vállalat egyik fő erősségét, a fenntartható működésmódokat.
„A B2B irányú közösségi kommunikáció teljesen más megközelítést igényel, mint a B2C irány: cégek döntéshozóit kell elérni, és ösztönözni a vállalati beruházásokról szóló döntéseiket. Ezek nyilvánvalóan nem azonnali, impulzus-szerű vásárlások, így a folyamatos kommunikáció és a jelenlét elengedhetetlen, ahogy ennek mérhetősége és fejlesztése is. Az Intren számára ezek testhezálló területek” – mondja Demeter Barbara, az Intren sales vezetője.
Az új ügyfelek mellett az ősz nagy sikere, hogy Magyarországról egyedüliként az Intren döntőbe jutott a Google Premier Partner Awards-on, amely a Google legrangosabb globális díja, és csak premier minősítéssel rendelkező Google partnerügynökségek indulhatnak el rajta. Az Intren „Mobile Innovations” kategóriában lett döntős, ezzel pedig bekerült a teljes EMEA régió legjobb digitális ügynökségei közé.