Három új nemzetközi óriás csatlakozott Magyarország legnagyobb kreatív- és médiaműhelyéhez, aminek köszönhetően 2023-ban a Publicis Groupe Hungary budapesti irodája végzi a Mondelez, a Chipita és a Notino hazai médiatervezési és -foglalási feladatait is.
A világ vezető snackgyártó vállalata, a Mondelez International már több mint egy éve a Publicis Groupe Hungary-vel együttműködésben gyártja több mint 15 terméke, köztük az Oreo, BelVita, Milka, Cadbury és a Győri Édes kampányait Budapesten. A mostani globális tendergyőzelemnek köszönhetően pedig 10 márka itthoni médiatervezésével és médiafoglalásaival bővült az együttműködés. A Mondelez és a Chipita közti 2022-es akvizíció eredményeként ráadásul olyan márkák kerültek a termékcsaládhoz, mint a 7days vagy a Fineti. Az új ügyfelek névsorát erősíti még Európa legnagyobb, parfümökkel és kozmetikumokkal foglalkozó webáruháza, a Notino is, a cseh Publicis-szel szorosan együttműködve a magyar csapat lesz a felelős az összes hazai offline médiatervezési és vásárlási tevékenységért.
„Egy bizonytalanságokkal és kihívásokkal teli évben sikerült tavaly még erősebbé válnunk nem csak médiás szempontból, hanem céges szinten is. Az új ügyfeleinkkel és az egyre bővülő csapatunkkal ez a növekedés fogja meghatározni az idei évünket is.” - mondta Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere.
“Az integrált működésünknek köszönhetően még hatékonyabbak tudunk lenni a médiastratégia tervezés és kidolgozás mellett a keresőoptimalizálás, programmatic és performance kampányok optimalizálása, a social media tartalomgyártás és a UX/UI design terén is.” – tette hozzá Major Helga, a Publicis Groupe Hungary Media Directora.
A 2022-es növekedésnek és az új partnereknek köszönhetően a Publicis Groupe Hungary média ágazata idén már közel 80 fős csapattal dolgozik, a portfólióban olyan ügyfelekkel, mint a Samsung, a Disney és a Raiffeisen Bank. A több mint 300 szakembert foglalkoztató és folyamatosan bővülő Publicis Groupe Hungary több médiás, digitális és kreatív pozícióba is folyamatosan várja az új jelentkezőket.
A Publicis Groupe Hungary a 2021-es évhez hasonlóan 2022-ben is második helyen végzett a hazai kreatívszakma TOP 5 médiaügynökségi rangsorán, a MAKSZ (Magyarországi Reklámügynökségek Szövetsége) által kiadott M-Listán.