Meghívásos tenderen választotta ki új kreatív ügynökségét az InterContinental Budapest hotel. A Café Communications felel a Lánchíd lábánál található nagy múltú szálloda külső kommunikációjáért a minél szélesebb nemzetközi és a hazai közönség elérése érdekében.
Az Ybl-díjas Finta József által tervezett, 1981-ben megnyílt hotel Budapest egyik legforgalmasabb és legkedveltebb szállodája, amelyben magyarországi tartózkodásuk ideje alatt többek között olyan hírességek laktak, mint George Bush amerikai elnök, a dalai láma, Andrew Lloyd Webber, vagy Michael Schumacher. A folyamatosan változó piaci viszonyok közepette az InterContinental Budapest a jövőben is szeretné megőrizni minőségi szolgáltatásaival eddig elért eredményeit, népszerűségét és gyarapítani az őket választó vendégek számát. Ennek megfelelően az elkövetkező időszakban két fő területen erősítenék a külső kommunikációjukat. Nemzetközi szinten a konferencia helyszínként való pozicionálásuk is kiemelt cél, míg a belföldi látogatók körében a hotelben található Corso Étterem és Bár változatos, kulináris kalandokra csábító ajánlataira, vendégváró eseményeire akarják még inkább felhívni a figyelmet.
A hotel vezetősége ezeknek a feladatoknak az ötletes, friss gondolatokra építő megvalósítására a Café Communications-t találta a legmegfelelőbb partnernek a meghívásos tenderre érkező ajánlatok nyári kiértékelésekor. A sikeres kiválasztás után már gőzerővel zajlik a közös munka, amelynek részeként az ügynökség kidolgozza és operatívan végigviszi a hotel jövőbeni, a konferencia üzletágra, illetve a Corso Étterem és Bárra fókuszáló kommunikációjának kreatív koncepcióját. Ennek részeként a terveik szerint sokszínű és sokrétű tartalmakkal teszik hangsúlyosabbá a szálloda social media csatornáit, valamint továbbfejlesztik az InterContinental Budapest márkaismertséget fokozó EDM és fizetett média felületeit is.