A csaknem kétmilliárd forintos beruházásként épülő JA4 irodaház PR-kampányát a VIPR Kommunikációs Ügynökség bonyolítja a Grifton Property megbízásából.
Ez a projekt elmúlt időszak egyik legkiemelkedőbb építkezése a budapesti irodapiacon, hiszen nem csak egy új, loft stílusú irodaközpont jött létre, hanem sikerült egy komoly történelmi hagyományokkal rendelkező iparépületet megmenteni az utókornak. A 2020 év végén átadandó JA4 Irodaház ugyanis az egykori Wolfner féle bőrgyár ikonikus központi épületében lett kialakítva a Váci úti irodafolyosó kapujaként (1042 Budapest, József Attila utca 4-6.). Az épület tervezői Bényei István és Szepesi Zoltán a B13 Építőművész építészirodától egy csodálatos tetőteraszt álmodtak az egykori bőrgyár-épület tetejére, a Sonuvo Design Stúdió által jegyzett belsőépítészeti terv pedig reflektál a Duna és természet közelségére. Az épület kialakítása és belső elrendezése már most megpróbál válaszolni a koronavírus-járvány nyomán kialakult irodapiaci kihívásokra. Megmaradtak a tágas belső terek, így a több mint 3 méter belmagasságú irodák falai között a cégek egy igazán levegős, inspiráló környezetet alakíthatnak ki munkatársaik számára. Az irodák 4 szintet foglalnak el, és összesen 2.500 m2-en kínálnak modern irodaterületeket, akár 108 nm2-es méretben is. A felosztott részegységekhez, mérettől függetlenül külön-külön vizesblokk és konyha is tartozik.
A JA4 irodaház fejlesztésében és kialakításában tevékenyen részt vett az irodákat értékesítő Grifton Property Kft, amely a munka során folyamatosan figyelembe vette a COVID-járvány okozta változásokat. A cég vezetője, Istók Ottó ezzel kapcsolatban elmondta: „A koronavírus járvány jelentősen befolyásolja az irodák területét és funkcióját, és látjuk, hogy az ingatlanszakmának teljesen új kihívásokra kell megtalálnia a válaszokat. Ma már nincs szükség sorba rendezett asztalokra, szigorúan vett munkaállomásokra. Az új igények szerint a XXI. századi irodák kisebbek, ugyanakkor a terek rugalmasabban alakíthatóak, és nagyon fontos az inspiráló környezet, amely motiválja és kreatívabbá teszi a munkavállalók közös munkáját, a személyes kapcsolattartást. A JA4 pont ennek az új elvárásnak felel meg Duna-közeli elhelyezkedésével, különleges történelmi hagyományaival és az épület egyedi építészeti megoldásaival. Ez az irodaház elsősorban bérlőknek lett kialakítva, ugyanakkor azt látjuk a piacon, hogy a cégek – különösen a KKV-szektor szereplői – jelenleg nyitottabbak a vásárlásra, mint a bérlésre, így erre is lehetőséget biztosítunk.”
A PR-kampány keretén belül a VIPR a JA4 irodaház történelmi múltját és az újonnan kialakított épület értékeit kommunikálja a sajtónak és azon keresztül a nagyközönségnek. A feladatot tender nem előzte meg, a Grifton Property az ACORA (a magyar tulajdonban lévő, kereskedelmi ingatlanokra szakosodott tanácsadók szövetsége) keretein belül végzett közös munka nyomán kérte fel a kampány megvalósítására a VIPR ügynökséget.