- Hirdetés -

Új ügyféllel erősít az Arany Digital Agency

|

A hosszú távú márkastratégia és kommunikációs stratégia kialakításával a Tarr telekommunikációs cég kreatív ügynöksége, marketingkommunikációs tanácsadója lett az Arany Digital Agency (ADA), miközben a telekommunikációs márka pedig a Tarr KSC Szekszárd kosárlabda-csapatának névadó szponzora lett.

A több mint 120 ezer előfizetővel rendelkező Tarr telekommunikációs cég marketingkommunikációs tanácsadója és kreatív ügynöksége lett az Arany Media Digital Agency.

Mint azt Arany Gábortól, a kreatív ügynökség üzleti és stratégiai vezetőjétől megtudtuk, az ügynökség a megbízást egy hosszabb munkafolyamat végén, a Tarr márkastratégia és kommunikációs stratégia tervezését követően kapta meg.

Az ügynökség feladata lesz a márka- és kommunikációs stratégia átültetése a hétköznapokra, a sales és awareness kampányokra, a B2B üzletág kommunikációjára, továbbá az employer branding és HR-kommunikáció felépítése, a kreatív masterek elkészítése, a social és content csatornák összehangolása, továbbá a sportszponzori szerződésben rejlő lehetőségek kiaknázása.

A telekommunikációs céghez tavaly érkezett az elmúlt 20 évben a televíziós, rádiós, online és OOH piacon aktív médiavállalatokat vezető Enyedi András azzal a nem titkolt szándékkal, hogy támogassa a Tarr fejlődési terveit, melyek azt célozzák, hogy Magyarország legnagyobb családi tulajdonú telekommunikációs vállalata folyamatosan növelje szolgáltatási területét, ügyfeleinek számát, szolgáltatásainak, illetve ügyfélkiszolgálásának színvonalát, és így méltó és erős versenytársa legyen a konkurens szolgáltatóknak.

„A csapatom nevében is elmondhatom, hogy a márkastratégia tervezésével eltöltött idő, a közös gondolkodás nagyon inspiráló volt. Öröm volt együtt dolgozni profi, felkészült és sok éves tapasztalattal rendelkező szakamberekkel. Az ADA-val közösen megalkotott stratégiákban leírtakkal, a kijelölt irányokkal a vállalat azonosulni tud, és úgy érzem, ez a legfontosabb feltétele a Tarr jövőbeli sikereinek. Izgatottan és nagy bizalommal várjuk a közös munkát” – mondta lapunknak Enyedi András, a Tarr telekommunikációs cég értékesítési és marketingigazgatója.

A Tarr teljeskörű telekommunikációs szolgáltató – a márkastratégiára építve rögtön bele is kezdett a brandépítésbe – csütörtökön egy rendkívüli sajtótájékoztatón bejelentette, hogy névadó szponzori szerződést köt a bő két évtizedig Atomerőmű KSC Szekszárd néven szereplő csapattal, amely mostantól TARR KSC Szekszárd néven játszik a hazai bajnokságban és kupában, valamint az Európa Kupában.

A szerződést Tarr János, a Tarr Kft. ügyvezetője és Szabó Gergő, a KSC ügyvezetője a sajtótájékoztatón írták alá. A névadószponzori megállapodás három évre szól. Tarr János a sajtótájékoztatón kihangsúlyozta: örömmel állt be egy olyan klub mögé, amely példaértékű munkát végzett az elmúlt évtizedekben, s amelynek országos szinten is kiemelkedő az utánpótlásnevelése.

A Djokics Zseljko vezetőedző által irányított együttes, amely az előző évadban negyedik lett, szombat délután a BKG Szigetszentmiklós ellen kezdi meg a bajnoki idényt, immár TARR KSC Szekszárd néven.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...