- Hirdetés -

Új ügynökség indult

|

A meet fő profilja az élményalapú szolgáltatás-tervezés és -fejlesztés, emelett pedig üzleti fókuszú service design képzést is indítanak. Az ügynökség szerint ez a megközelítés egyaránt szólhat a vásárlók megértéséről, egy employer branding stratégia életre keltéséről vagy akár a szervezetre szabott digitális transzformációs modellről is. A meet alapítói vezető ügynökségektől érkeztek.

A meet társalapítói, Ágoston László, Kószó Kamill és Rét Zsófia korábban már dolgoztak együtt a Labstore-ban (Y&R Group), mindhárman a service design hazai úttörői közé tartoznak. A meet velük együtt hat fős csapattal indult el.

Az ügynökség neve utal a küldetésére is, miszerint különböző perspektívák találkozása tesz jól működővé és fenntarthatóvá folyamatokat, szervezeteket, termékeket és szolgáltatásokat. Az alapítók számára egyértelmű, hogy az üzleti fókuszú service design szemléletnek és módszertannak minden cég működésében meg kell jelennie, sőt, gyökeret kell eresztenie.

„Tanácsadó ügynökség, képzési központ és szakmai hub vagyunk. Szolgáltatások hatékonyabbá, szerethetőbbé tételén dolgozunk – együtt azokkal, akiken mindezek sikere múlik” – fogalmaztak a meet alapítói.

Ágoston László szerint ma Magyarországon az ügynökség kifejezés hallatán mindenki ugyanarra gondol. „A meet nagyon más. Csináló típusú tanácsadók vagyunk, akik tudják, hogy nincs kommunikáció önmagában. Élmény van, aminek más interakciókkal együtt természetes része a kommunikáció is. Több perspektíva összefésülésében, aktív partnerségét igénylő üzleti kihívások megoldásában vagyunk társak.”

Rét Zsófia arról beszélt, hogy a szolgáltatói gondolkodásmód megváltoztatásához egymásra kell hangolódni. „Mi az ügyfeleinkre, velük pedig az ő ügyfeleikre hangolódunk, a ráhangolódás alapja pedig az értő figyelem. Nemcsak jobb élményeket okoznak, de sokkal jobb üzleti eredményt is érnek el azok, akik keresik a megértés formáit és lehetőségeit. A transzformációhoz új felfogásban kell gondolkodni, amit nem lehet csak felülről erőltetni egy szervezetben – fontos, hogy alulról is elinduljon a mindset fejlődés.”

Kószó Kamill azt hangsúlyozta, hogy miközben a service design üzleti értéke egyre nyilvánvalóbb, azt sem szabad elfelejteni, hogy ez egy módszertan, ami nem önmagáért való, hanem egy eszköz. „Nem service designt akarunk eladni, hanem folyamatok gördülékennyé tételén, igénykövető szolgáltatások és tudatosabb márkák létrehozásán dolgozunk.„

A meet szolgáltatásai öt területet fednek le: design kutatás, service design, üzleti innováció, szemléletformálás, stratégiaalkotás, köztük olyan klasszikusnak nem nevezhető ügynökségi szolgáltatásokkal, mint a „transzformációs tréner” vagy az „insight-bányászat”. A meet 3 hónapos képzése (LSD – Legyél Service Designer program) februárban indul.

A meet alapítói

Ágoston László és Rét Zsófia (Kepecs Ivánnal együtt) még 2010-ben hívta életre a Kreater Társadalmi Innovációs Ügynökséget, ami – a később elindított Innovatív Generáció programmal együtt – társadalmi vállalkozók és induló vállalkozások megvalósulását segítette.

Pár évvel később – miközben Ágoston László másfél éven át az Isobar service design tanácsadójaként dolgozott – a Kreater csapata a Young & Rubicam shopper marketingre specializálódott ügynökségét, a Labstore-t alakította át service design és UX fókuszúvá. Ekkor kapcsolódott be a munkába Kószó Kamill is, aki erős márkaélmény fókuszt és márkastratégiai szemléletet, tudást vitt a csapatba (korábban a The Pitch digitális startup alapítója és szerkesztője volt, valamint a „we are pure” márka ügynökség kreatív igazgatója). A Labstore egyik legnagyobb ügyfele a Telenor volt, ahol másfél év alatt a transzformációt több szálon is támogatták. A Telenor korábbi vezetőjével Alexandra Reichhal alapították meg a nemzetközi Service Design Network (SDN) hazai szakmai hubját, a Service Design Network Hungaryt is.

Tavaly Ágoston László a DDB-hez igazolt, az ő vezetésével jött létre az ügynökség Digital & Business Transformation üzletága, ami az ügyfeleknek a digitális fejlesztéseken túl a design szemléletre és az adatalapú működésre való átállásban segített. Kószó Kamill 2018. februárban csatlakozott az üzletághoz business design tanácsadóként. Az üzletág az elmúlt évben új service design tanácsadóval, design kutatóval és UX tanácsadóval bővült. Többen közülük csatlakoztak a meethez is.

A meet arculatát a Faraway design csapata tervezte.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...