- Hirdetés -

Új ügynökség indult

|

- Hirdetés -

A meet fő profilja az élményalapú szolgáltatás-tervezés és -fejlesztés, emelett pedig üzleti fókuszú service design képzést is indítanak. Az ügynökség szerint ez a megközelítés egyaránt szólhat a vásárlók megértéséről, egy employer branding stratégia életre keltéséről vagy akár a szervezetre szabott digitális transzformációs modellről is. A meet alapítói vezető ügynökségektől érkeztek.

A meet társalapítói, Ágoston László, Kószó Kamill és Rét Zsófia korábban már dolgoztak együtt a Labstore-ban (Y&R Group), mindhárman a service design hazai úttörői közé tartoznak. A meet velük együtt hat fős csapattal indult el.

Az ügynökség neve utal a küldetésére is, miszerint különböző perspektívák találkozása tesz jól működővé és fenntarthatóvá folyamatokat, szervezeteket, termékeket és szolgáltatásokat. Az alapítók számára egyértelmű, hogy az üzleti fókuszú service design szemléletnek és módszertannak minden cég működésében meg kell jelennie, sőt, gyökeret kell eresztenie.

„Tanácsadó ügynökség, képzési központ és szakmai hub vagyunk. Szolgáltatások hatékonyabbá, szerethetőbbé tételén dolgozunk – együtt azokkal, akiken mindezek sikere múlik” – fogalmaztak a meet alapítói.

Ágoston László szerint ma Magyarországon az ügynökség kifejezés hallatán mindenki ugyanarra gondol. „A meet nagyon más. Csináló típusú tanácsadók vagyunk, akik tudják, hogy nincs kommunikáció önmagában. Élmény van, aminek más interakciókkal együtt természetes része a kommunikáció is. Több perspektíva összefésülésében, aktív partnerségét igénylő üzleti kihívások megoldásában vagyunk társak.”

Rét Zsófia arról beszélt, hogy a szolgáltatói gondolkodásmód megváltoztatásához egymásra kell hangolódni. „Mi az ügyfeleinkre, velük pedig az ő ügyfeleikre hangolódunk, a ráhangolódás alapja pedig az értő figyelem. Nemcsak jobb élményeket okoznak, de sokkal jobb üzleti eredményt is érnek el azok, akik keresik a megértés formáit és lehetőségeit. A transzformációhoz új felfogásban kell gondolkodni, amit nem lehet csak felülről erőltetni egy szervezetben – fontos, hogy alulról is elinduljon a mindset fejlődés.”

Kószó Kamill azt hangsúlyozta, hogy miközben a service design üzleti értéke egyre nyilvánvalóbb, azt sem szabad elfelejteni, hogy ez egy módszertan, ami nem önmagáért való, hanem egy eszköz. „Nem service designt akarunk eladni, hanem folyamatok gördülékennyé tételén, igénykövető szolgáltatások és tudatosabb márkák létrehozásán dolgozunk.„

A meet szolgáltatásai öt területet fednek le: design kutatás, service design, üzleti innováció, szemléletformálás, stratégiaalkotás, köztük olyan klasszikusnak nem nevezhető ügynökségi szolgáltatásokkal, mint a „transzformációs tréner” vagy az „insight-bányászat”. A meet 3 hónapos képzése (LSD – Legyél Service Designer program) februárban indul.

A meet alapítói

Ágoston László és Rét Zsófia (Kepecs Ivánnal együtt) még 2010-ben hívta életre a Kreater Társadalmi Innovációs Ügynökséget, ami – a később elindított Innovatív Generáció programmal együtt – társadalmi vállalkozók és induló vállalkozások megvalósulását segítette.

Pár évvel később – miközben Ágoston László másfél éven át az Isobar service design tanácsadójaként dolgozott – a Kreater csapata a Young & Rubicam shopper marketingre specializálódott ügynökségét, a Labstore-t alakította át service design és UX fókuszúvá. Ekkor kapcsolódott be a munkába Kószó Kamill is, aki erős márkaélmény fókuszt és márkastratégiai szemléletet, tudást vitt a csapatba (korábban a The Pitch digitális startup alapítója és szerkesztője volt, valamint a „we are pure” márka ügynökség kreatív igazgatója). A Labstore egyik legnagyobb ügyfele a Telenor volt, ahol másfél év alatt a transzformációt több szálon is támogatták. A Telenor korábbi vezetőjével Alexandra Reichhal alapították meg a nemzetközi Service Design Network (SDN) hazai szakmai hubját, a Service Design Network Hungaryt is.

Tavaly Ágoston László a DDB-hez igazolt, az ő vezetésével jött létre az ügynökség Digital & Business Transformation üzletága, ami az ügyfeleknek a digitális fejlesztéseken túl a design szemléletre és az adatalapú működésre való átállásban segített. Kószó Kamill 2018. februárban csatlakozott az üzletághoz business design tanácsadóként. Az üzletág az elmúlt évben új service design tanácsadóval, design kutatóval és UX tanácsadóval bővült. Többen közülük csatlakoztak a meethez is.

A meet arculatát a Faraway design csapata tervezte.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így védhetjük a szemünket mobilozás közben

A jó idővel jön a napsütés is, amitől gyakran nehezebb látni a kijelzőnket. Ilyenkor hajlamosak vagyunk felhúzni a fényerőt, ami azonban hosszútávon káros lehet szemünknek. A HONOR összeszedett pár általános tippet arról, hogy –...

Új kreatív platformot kapott az Euronics

Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja. Április közepén debütál az a 11 reklámfilm is, amelyek alapja az őszinteség és az önreflexió. A filmek különböző, ismerős szituációkat mutatnak be mellébeszélés nélkül,...

Nagyon pörög a hazai lakáspiac

A múlt év végére megállt a magyar lakáspiac forgalmának hanyatlása – ezt mutatják az Eurostat legfrissebb, bár egyelőre még csak előzetes adatai. A nemzetközi összevetésből az is kitűnik, hogy bármily nehezek is voltak az...

A tévé előtt szurkolhatunk a női hoki válogatottnak

A férfi Divízió I/A-s jégkorong-világbajnokság előtt a női nemzeti csapatunk Ausztriában zajló Divízió I/A-s vb-je is képernyőre tűzi a Sport TV és az AMC Mikro Magyarországon. A magyar válogatott komolyan készül a viadalra, és...

Ezért nem érdemes otthon őrizgetni a használt mobilokat

Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra...

Ismét díjat nyert a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér

A magyar főváros légikikötője ismét elnyerte a Skytrax „Kelet-Európa legjobb repülőtere” címét a World Airport Awards díjátadón. Az idei már zsinórban a tizenegyedik alkalom, amikor a Budapest Airport az utasok visszajelzése alapján kiérdemelte a...

Hétfőn indul az első közösségi talkshow

Készülj fel az inspiráló beszélgetésekre, hétfőn 21 órakor ugyanis érkezik hazánk első közösségi talkshowja, a Ki vele! A WMN és VIASAT3 közös műsorának két moderátora, Csepelyi Adrienn és Krajnyik Cintia nem félnek megragadni az...

Érdekes játékkal készül a Vivicittára a Szentkirályi

Egyedi módon hívja fel a futók és a látogatók figyelmét a folyadékpótlás fontosságára a Szentkirályi ásványvíz. A Telekom Vivicittá Félmaraton hivatalos hidratációs partnere az április 20-21-én zajló futóünnepen egy 50 négyzetméteres, interaktív hidratációs társasjátékkal...

Akcióban a Disney és a National Geographic

A The Walt Disney Company és a National Geographic egy új, több platformra kiterjedő globális kampányt indít a Föld napja alkalmából. Az Otthonunk nevet viselő kezdeményezés olyan programokat mutat be filmkészítők, történetmesélők közreműködésével, melyek...

Közel félmilliárd forintnyi támogatásról döntött az NFI

Televízió és stream szolgáltatásra készülő filmek gyártásának támogatásáról döntött a Nemzeti Filmintézet (NFI). Az összesen 456,49 millió forintnyi támogatásban részesülő alkotások között szerepel Csehov egyik legismertebb darabjának tévéfilm feldolgozása kiváló szereposztással, valamint a magyar...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új éttermet nyitott a Burger King

Második éttermét nyitja a Burger King Zala vármegyében, Zalaegerszeg mellett most már Nagykanizsán is élvezhetik a burger rajongók az eredeti WHOPPER élményt. A belvárosban található étterem fejlesztése tavaly júliusban indult, a közel 1 milliárd...

Így védhetjük a szemünket mobilozás közben

A jó idővel jön a napsütés is, amitől gyakran nehezebb látni a kijelzőnket. Ilyenkor hajlamosak vagyunk felhúzni a fényerőt, ami azonban hosszútávon káros lehet szemünknek. A HONOR összeszedett pár általános tippet arról, hogy –...

Új kreatív platformot kapott az Euronics

Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja. Április közepén debütál az a 11 reklámfilm is, amelyek alapja az őszinteség és az önreflexió. A filmek különböző, ismerős szituációkat mutatnak be mellébeszélés nélkül,...

Nagyon pörög a hazai lakáspiac

A múlt év végére megállt a magyar lakáspiac forgalmának hanyatlása – ezt mutatják az Eurostat legfrissebb, bár egyelőre még csak előzetes adatai. A nemzetközi összevetésből az is kitűnik, hogy bármily nehezek is voltak az...

A tévé előtt szurkolhatunk a női hoki válogatottnak

A férfi Divízió I/A-s jégkorong-világbajnokság előtt a női nemzeti csapatunk Ausztriában zajló Divízió I/A-s vb-je is képernyőre tűzi a Sport TV és az AMC Mikro Magyarországon. A magyar válogatott komolyan készül a viadalra, és...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...