Fináczy Dóra váltja Máth Andrást a kiadókat, hirdetőket, technológiai- és kutatócégeket, és további az online hirdetési piacon tevékenykedő cégeket összefogó IAB Hungary ügyvezetői pozíciójában.
Fináczy Dóra 15 éves online szakmai pályafutását project managerként kezdte, majd 2007-től az akkori Sanoma Budapest Zrt.-nél a Startlap hirdetési vezetője volt és az egyes médiaügynökségekkel ápolt kapcsolatokért felelt, később az Index.hu kiadójához igazolt át, ahol 4 év értékesítési munkára alapozva felépítette a cégcsoport utazási portfólióját, elindította a Travelo.hu-t. 2015-től az FHB Bank marketing főosztályát vezette. 2017-től online stratégiai és üzletfejlesztési szakértőként dolgozott, ennek keretében a Travelo.hu működését támogató tanácsadói feladatokat – az IAB Hungary vezetése mellett – továbbra is ellátja.
“Dóra energikus személyisége és sok éves, az online hirdetési piacon szerzett kiadói és ügyfél oldali tapasztalata garancia arra, hogy az IAB Hungary eddigi lendületét megőrizve fejlődik tovább. Az IAB Hungary operatív működtetése mellett fő feladata a munkacsoporti munka hatékonyabbá tétele, a szervezet tagjait támogató szolgáltatások fejlesztése és olyan iparági események létrehozása, amelyek segítik a kapcsolatépítést és a szakmai tájékozódást” – mondta el Sopov István, az IAB Hungary elnöke.
„András vezetése alatt az IAB Hungary új területek felé nyitott és jelentősen – több mint 40 új taggal – bővült. Köszönjük az elmúlt két és fél év elkötelezett munkáját, sok sikert kívánunk Andrásnak a teljes elnökség és a tagság részéről” – fűzte hozzá Sopov István.
A jelenleg több mint 100 taggal rendelkező IAB Hungary-ben ügynökségek, kiadók, kutatócégek, hirdetők és egyéb, a digitális hirdetési piacon tevékenykedő szolgáltató cégek képviseltetik magukat.