Október elsején Bo DMC (destination management company) néven elindította új üzletágát a Bo Live. Az új divízió célja, hogy a nemzetközi ügyfelek, elsősorban budapesti, illetve magyarországi, rendezvényes és ehhez kapcsolódó komplex szolgáltatási igényeit kiszolgálják.
Az tavalyi év során jelentősen, 35 százalékkal nőtt a nemzetközi szervezésű konferenciák száma Magyarországon 2017-hez képest. Ez a tendencia a résztvevők számában is megmutatkozik: 2018-ban 794 758 vendég érkezett ilyen rendezvényekre az országba, ami 17,8 százalékos növekedést jelent a 2017-es évhez képest. A trendnek köszönhetően Budapest a Konferenciaszervezők Nemzetközi Szövetsége (ICCA) által összeállított rangsorban négy helyet lépett előre, és jelenleg az európai helyszíneket tekintve konferenciaturizmus tekintetében a 12. helyen áll.
Az elmúlt évek sikereire és az ügyfél igényekre reagálva döntött úgy a Bo Live, hogy kreatív rendezvényes tapasztalatával új színt, új megoldásokat hoz a DMC piacra. Mindezt a szlogen is tükrözi: „your partner in Budapest with new perspectives”. Ezzel a megoldással az ügynökség célja az, hogy a kommunikációs célú rendezvényszervezésben szerzett évtizedes tapasztalatra alapozva testreszabott megoldásokkal márkaélményt nyújtsanak a nemzetközi rendezvények résztvevői számára itthon. A divízió ugyan újonnan indul, ugyanakkor a Bo Live az elmúlt több mint tíz évben számos nemzetközi eseményt szervezett már, olyan hosszútávon együttműködő ügyfeleinek, mint a Fortinet, a Shell vagy a Generali.
Az új üzletág vezetője Csíky András, aki a Bo Live Head of Events pozíciójából érkezik, turisztikai végzettséggel és közel 20 éves iparági tapasztalattal rendelkezik. „Az új üzletág vezetése izgalmas kihívás, amely egyben hatalmas lehetőség is. Elsődleges célunk a hazai piacon megszerzett rendezvényes tudásunk és kreatív tapasztalatunk kamatoztatása a nemzetközi rendezvények területén itthon, ezzel pedig az ügynökség további erősítése. A tevékenységünk magában foglalja a nemzetközi üzleti események teljes körű megszervezését, különös hangsúlyt fektetve a friss ötletekre, nemzetközi trendekre, digitális megoldásokra, valamint a felelős rendezvényszervezésre és a környezettudatosságra” – mondta el Csíky András, a Bo DMC vezetője.
A Bo Live és a Bo DMC szoros együttműködésben dolgozik tovább. Az új szervezeti egység az ügynökség eddig megismert értékeit viszi tovább, és ügyfeleinek a megszokott magas minőségű szolgáltatási színvonalat kínálja.