Új üzleti podcast indult

Új üzleti podcast startolt el. A RE-BUSINESS kapitalizmus újrahasznosítva című podcast célja megmutatni, hogy mit jelent az érték alapú üzleti gondolkodás és hogyan érdemes átalakítani a céges működést a felelős gondolkodás jegyében. A műsor vendégei tudatos üzleti szereplők, akiktől használható, gyakorlatias ötleteket is kapnak a hallgatók.

Milyen világban szeretnénk élni? Hogyan és miért kell hosszú távra elköteleződni? Mit jelent és miért fontos a transzparencia, a munkavállalói jóllét? Miből származik a profit? Lehet-e a kapitalizmusnak lelkiismerete és megéri, ha van? Mit vár az üzlettől a következő generáció? Sok más mellett ezekre a kérdésekre is választ kapunk az első tudatos, felelős szellemben készített hazai üzleti podcast-sorozatban. A RE-BUSINESS első évada március 9-én indul: az első tíz epizódban a felelős üzleti működés alapjairól lesz szó.

„Hiszünk az értékek mentén szerveződő üzletben, abban, hogy minden cég képes arra, hogy jobbá tegye a világot. Azért hoztuk létre ezt a műsort, hogy megmutassuk: a felelős, hosszú távú üzleti gondolkodás mindenki számára választható alternatíva és kizárólag döntés kérdése, hogy valaki ezt a működést választja-e. Ebben szeretnénk ötleteket adni helyi és globális, kicsi és nagy üzleti szereplőknek” – foglalta össze a RE-BUSINESS célját Román Balázs, a műsort készítő Betone Studio kreatív producere.

„A RE-BUSINESS-ben bemutatjuk, hogy az üzleti siker nemcsak a pénzről szól. A verseny nem azt jelenti, hogy mindenáron legyőzöd a többieket, a kapitalizmus pedig nem szükségszerűen kizsákmányoló. Kiderül az is, hogyan érdemes felelősen és vállalhatóan sikerre vinni cégeket, hogy az hosszútávon is jelentsen valamit. Működik egyszerre, hogy ami jó a cégnek, lehet jó a világnak is, nem szükségszerű a választás” – árulta el Pistyur Veronika, a RE-BUSINESS műsorvezetője, aki a Bridge Budapest vezetőjeként már egy évtizede dolgozik az értékalapú üzleti működés megismertetésén.

A felelős üzleti működésről szóló műsor alapkoncepcióját az E.ON Hungária Csoporttal közösen dolgozták ki, az energiacég a podcast fő támogatója is. A RE-BUSINESS vendégei olyan nagyvállalati vezetők, kisvállalkozók lesznek, akik már a gyakorlatba is átültették a tudatos céges működés elveit. Az első évadban megjelenik például Baritz Sarolta Laura közgazdász, domonkos rendi nővér, Dr. Köves Alexandra egyetemi docens, Jaksity György közgazdász, a Concorde Értékpapír elnöke, Gauder Milán, a Mastercard globális kártyaelfogadásért felelős vezetője, Gazsi Zoltán, az Eisberg ügyvezetője, Prohászka Ottó, a Tutti ügyvezetője, Schiller Márk, a Schiller Auto tulajdonosa és még sokan mások. A hazai példák mellett minden epizódban egy inspiráló nemzetközi sztorit is megismerhetnek az érdeklődők, amiből szintén tanulhatnak és olyan adatokat is hallhatnak, amelyek alátámasztják, hogy megéri felelősen üzletelni.

A Betone Studio RE-BUSINESS podcastjának debütáló epizódja március 9-től már elérhető a legnépszerűbb podcast lejátszókon.