- Hirdetés -

Új vezérrel folytatja a Central Médiacsoport

|

Május 15-től Mészáros Kinga veszi át Varga Zoltántól a Central Médiacsoport vezérigazgatói feladatait. A tulajdonos, Varga Zoltán a jövőben az igazgatóság elnökeként vesz részt a munkában, továbbá operatívan irányítja a Central Médiacsoport külföldi terjeszkedési stratégiájának megvalósítását.

A médiavállalat vezérigazgató-váltása része a Central Médiacsoport következő 3 éves stratégiájának, amely a hazai piacon az adat és technológia-alapú tartalomgyártásról, külföldön pedig a közép-kelet-európai terjeszkedésről szól – írja közleményében a társaság.

Mészáros Kinga a Central Médiacsoport új vezérigazgatójaként a legnagyobb elérésű hazai online és print médiaportfolió vezetését veszi át Varga Zoltántól. A kiadványaival havonta együttesen több mint 6,7 millió olvasót és látogatót elérő médiavállalat női és tematikus magazinjai közé olyan – saját szegmensükben piacvezető – kiadványok tartoznak, mint például a Nők Lapja, Story Magazin, National Geographic és az NLC.hu.

Az új cégvezető célja, hogy technológiai innovációkkal erősítse a Central Médiacsoport hazai piacvezető pozícióját, és újabb régiós vállalkozások integrálásával nemzetközi szereplővé váljon, ami – a szervezetfejlesztés folytatása mellett – megalapozza a cégcsoport jövőbeni stabil növekedését.

Mészáros Kinga 2017 novemberében érkezett a Central Médiacsoporthoz stratégiai vezérigazgató-helyettesként, korábban a reklámszakmában dolgozott, 18 éves ügynökségi tapasztalattal rendelkezik. 2005-ben csatlakozott a Saatchi & Saatchi nemzetközi ügynökséghez, 2007-től átvette az ügyfélkapcsolati osztály vezetését, majd 2009-től a cég ügyvezetője lett. A Publicis Groupe 2016 évi átszervezését követően a magyarországi Publicis One ügynökségi csoport vezetőjévé nevezték ki.

„Szerencsés vagyok, hogy éppen most kerültem ebbe a pozícióba. Egy sikeres médiavállalkozást vezetni a mai minden szempontból gyorsan változó környezetben önmagában is motiváló feladat. Ugyanakkor Közép-Európában, a világ egyik legkarakteresebb, dinamikusan fejlődő régiójában terjeszkedni, és itt a Central Médiacsoportot a növekedés következő szintjére vezetni igazi kihívás számomra” – nyilatkozta kinevezése kapcsán Mészáros Kinga.

Varga Zoltán új feladatai kapcsán elmondta: „Amikor 2014-ben megvásároltuk a Sanomától annak magyarországi médiaportfolióját, alapjaiban kellett újragondolnunk az operációt. Az azóta eltelt idő üzleti sikerei igazolták a döntéseinket, az átstrukturálás és a profiltisztítás meghozták a várt eredményeket. Ez jó alapot ad ahhoz, hogy most ismét elkezdjünk építkezni. A hazai piacon tervezett innovációink megvalósítása, a Central Médiacsoport mostani megújulása már új embert kíván a cégcsoport élén. A Central Médiacsoport víziója, hogy néhány éven belül nemzetközi szinten is versenyképesen működő vállalatcsoporttá alakuljon. Megvan hozzá a tudásunk, a forrásaink, a piac- és az ügyfélismeretünk is, és boldogan mondhatom, hogy Kinga személyében megtaláltuk azt a felsővezetőt, aki ezt az építkezést vezetni fogja. Én az akvizíciók világából jövök, tudom, hogy azzal segítem most leginkább a Central Médiacsoport jövőjét, ha jól és jó vállalatokat vásárolok a régióban. A továbbiakban száz százalékban erre koncentrálok.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...