Szeptembertől Horváth Andrea irányítja a hazai McDonald’s éttermeket üzemeltető Progress Étteremhálózat Kft. HR-osztályát. A korábban a vállalat HR-menedzseri pozícióját betöltő szakember feladata humánerőforrás-vezetőként és a menedzsment tagjaként az étteremhálózat dinamikus fejlesztési és bővítési terveinek stratégiai támogatása, a vállalat franchise-partnerei részére történő HR-tanácsadás, valamint a felvételi folyamatokat koordináló Karrier Center irányítása. Kinevezését megelőzően, a járványhelyzet kialakulása óta Horváth Andrea HR-menedzseri pozícióban, a megbízott HR-igazgató támogatásával látta el a HR-területek irányításának vezetői feladatait.
Horváth Andrea a Budapesti Gazdasági Főiskolán szerzett diplomát HR-szakirányon. Ezt követően olyan nemzetközi cégeknél szerzett értékes gyakorlati HR-tapasztalatot, mint a Mars és a Coca-Cola. A McDonald’shoz a Coca-Cola Talent Development Specialist pozíciójából érkezett 2017. márciusában. Az első évben HR Business Partnerként feladata a vállalat által üzemeltetett éttermek támogatása volt, emellett tréneri feladatokat is ellátott. 2018. áprilisától a Karrier Center vezetésére kapott megbízást, miközben 2018 októberétől már Senior HR Business Partner pozícióban nyújtott támogatást a vállalati éttermek részére HR-területen. Ebben az időszakban Andreának kiemelkedő szerepe volt a megtartás erősítésében, a vállalati eredmények jelentős javításában. Nevéhez fűződik az integrált kiválasztási folyamat, valamint az utódlási és fejlesztési folyamatok kialakítása, a kompenzációs rendszer fejlesztése és a bónuszrendszer megújítása az éttermi pozíciók tekintetében.
2020 márciusától Andrea HR-menedzseri kinevezést kapott, feladatköre pedig kiegészült az irodai csapat HR-támogatásával. Áprilistól a megbízott HR-igazgató támogatásával, önállóan irányította a HR-csapat tevékenységét, a stratégia tervezését, valamint a járványhelyzet miatt szükséges új folyamatok megtervezését és megvalósítását. Az általa végzett vezetői munkának kiemelkedő szerepe volt abban, hogy a HR-funkció, mint stratégiai üzleti terület a járvány helyzet idején is hatékonyan működött, lehetővé téve a munkahelyek megőrzését, az emberközpontú kultúra érvényre juttatását a legnehezebb időszakokban is. Az idei évben résztvevője volt az Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért „A Jövő Vezetői” elnevezésű tehetségprogramjának.