- Hirdetés -

Új vezetők a Hungarian Business Leaders Forumnál

|

Kovács-Czövek Hajnalka a Hungarian Business Leaders Forum új ügyvezető igazgatója. A szervezet májusi közgyűlése két új elnökségi tagot is választott, Blaskó Nikolett (ACG) és Hajós Balázs (Schneider Electric Zrt.) személyében.

Kovács-Czövek Hajnalka a média iparágból érkezik, ahol komoly tapasztalatokat szerzett nemzetközi multinacionális környezetben, valamint hazai médiavállalatoknál. Pályafutását Hollandiában, az ABN AMRO-nál kezdte, pénzügyi területen. Onnan váltott a média világába: Zürichben, a svájci Ringier AG nemzetközi divíziójában (Ringier Publishing Europe) dolgozott projekt management és üzletfejlesztés területen, számos nemzetközi projekten. Projektvezetőként érkezett a cég magyar leányvállalatához, ahol hamarosan lapigazgatóként folytatta. Nevéhez fűződik többek között a “TOP magazinok” kiadványsorozat bevezetése a magyar piacra (pl. 100 leggazdagabb magyar, 50 legsikeresebb magyar fiatal, Az 50 legsikeresebb magyar üzletasszony stb.). Később a Ringier Kiadó Kft. magazin és könyv üzletágának felépítését és vezetését bízták rá. Felsővezető lett, majd a management board tagja is. Később a Mediaworks magazin üzletág igazgatója, innen váltott tanácsadó területre, ahol startup és KKV-s tapasztalatokat is szerzett.

Kovács-Czövek Hajnalka a Budapesti Corvinus Egyetemen szerzett okleveles

közgazdász diplomát 1999-ben. Állami ösztöndíjasként a német Witrschaftsuniversiteat Passau Egyetemen tanult és szerzett diplomát, s elvégezte a Budapesti Corvinus Egyetem CEMS programját is, melynek keretében nemzetközi management tanulmányokat folytatott állami ösztöndíjasként Hollandiában, a Rotterdami Erasmus Egyetemen.

“Örömmel csatlakozom a Hungarian Business Leaders Forum-hoz, és büszkén képviselem ügyvezető igazgatóként Magyarország egyik legmeghatározóbb, nemzetközi szinten is sikeresen működő egyesületét. A komoly, 30 éves hagyományokkal bíró HBLF missziója, célkitűzései, a gazdasági, környezeti és társadalmi fenntarthatóság jegyében tett szerepvállalásai nagyon motiválóak és jövőbe mutatóak számomra. Inspiráló, ahogy a szervezet tagvállalatai, a magyar üzleti élet kiválóságai együtt dolgoznak a HBLF munkacsoportjaiban és projektjeiben ezen célok megvalósításáért, legyen szó akár a digitális, a kommunikációs vagy a HR munkacsoportról, a CEO Fórumról, a Pénzügyi Csúcstalálkozókról, a HBLF Női Vezetők Fórumáról, a Sokszínűségi Kartáról, a Romasterről, a HBLF Oscar díjas Nemzetközi XMentor programjáról, vagy a Váltsunk Nézőpontot Nőnapi kampányról, csak hogy párat megemlítsek, a teljesség igénye nélkül.“ – Kovács-Czövek Hajnalka.

A HBLF Elnöksége két új elnökségi taggal is bővült, a közgyűlés e testületbe Blaskó Nikolettet és Hajós Balázst választotta meg.

Blaskó Nikolett a hazai kommunikációs iparág egyik legismertebb női szereplője. A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének elnöke, az Önszabályozó Reklámtestület felügyelőbizottsági tagja. A nevéhez köthető ACG Reklámügynökség a piac egyik vezető ügynöksége. Mind magánemberként, mind üzletasszonyként aktív társadalmi szerepvállaló. A siker fontos alkotóelemének tartja az értékrendet, ami szerint egy szervezet működik. Ennek szellemében az ACG kereskedelmi megbízásai mellett karitatív alapon folyamatosan fejleszt társadalmat érintő, értékteremtő projekteket. Kurátorként segíti itthon az Unicef munkáját, mecénása a hazai kortárs designnak, divatnak. Folyamatosan előad, mentorál (a HBLF Oscar díjas XMentor programjában is), elkötelezetten támogatja a nők előrejutását az üzleti életben. Első nők között szerepelt a Forbes címlapján, állandó tagja a Forbes legbefolyásosabb magyar nők lista top10-es mezőnyének.

Blaskó Nikolett miután diplomát szerzett a Cambridge Business Collage itthoni tagozatán 1998-ban végzett a Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Főiskola marketing-reklám szakirányán.

„Évek óta tagja vagyok a HBLF CEO Fórumának és Női Vezetők Fórumának. Rendkívül értékesnek tartom a programokat és az erőfeszítéseket, amit a társadalom érdekében a hazai felsővezetők összefogásán keresztül tesz a szervezet. Büszke vagyok legutóbbi ACG-vel közös nőnapi kampányunkra, amiben arra hívtuk fel a figyelmet, hogy jelenleg a top 50 árbevételű vállalatnál mindössze 8% a női CEO-k aránya, ami messze nem elég. A nőknek is végtelen lehetőség jár, amihez nézőpont váltásra van szükség. Örömmel csatlakozom az elnökség munkájához, hogy kommunikációs iparági tapasztalatommal és kapcsolatrendszeremmel segítsem további hasonlóan jövőbe mutató, értékteremtő kezdeményezések megvalósulását.” – Blaskó Nikolett.

Hajós Balázs a Schneider Electric Zrt. értékesítési igazgatója, aki a Digitalizációs Munkacsoportért felel a HBLF-en belül, és fontos feladatának tekinti a hazai gazdaság és vállalkozások digitális átállásának támogatását. A HBLF újonnan formálódó digitális munkacsoportja több olyan területet is azonosított, amelyek erősítésével jelentős előrelépést lehet elérni a digitális átállásban. Ezen akcióterületek közé tartozik a többi között az oktatás, a piaci szereplők közötti együttműködés, valamint az innováció támogatása.

„Világszerte egy erőteljes digitalizációs folyamat zajlik, olyan rendszereket kell létrehoznunk, amelyek összekötik az elmúlt évtizedekben felhalmozott ipari-technológiai tudásunkat a legújabb digitális megoldásokkal és az új digitális kultúrával. Nagyon örülök annak, hogy egy olyan sikeres szervezet, mint a HBLF keretein belül dolgozhatunk együtt és oszthatjuk meg a tapasztalatokat más vállalati vezetőkkel, amivel reményeim szerint a hazai vállalkozások és gazdaság fejlődését is támogathatjuk majd” – Hajós Balázs.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...