- Hirdetés -

Új vezetők a PwC Magyarországnál

|

- Hirdetés -

Horváth András és Szántó-Kapornay Emőke a könyvvizsgálati üzletágat, Nagy Ádám Gusztáv a technológiai tanácsadási területet erősíti új pozíciójában 2021. október 1-jétől. Szeptemberben új szakértő is csatlakozott igazgatóként a pénzügyi tanácsadás területhez, Somogyi Imre személyében.

Horváth András (39) 2005-ben csatlakozott a PwC Magyarország könyvvizsgálati osztályához. Jelenlegi ügyfelei az energiaszektor, az autóipar és a kereskedelmi szektor szereplői, de jelentős tapasztalatot szerzett korábban gyógyszeripari ügyfelek támogatásában is. A könyvvizsgálati munka mellett nagy hangsúlyt fektet az üzletfejlesztés és az automatizáció segítésére, valamint kiemelt figyelmet fordít a tehetséggondozásra. András a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán végzett okleveles közgazdászként. Okleveles könyvvizsgáló, adótanácsadó, továbbá mérlegképes könyvelő és ACCA képesítéssel is rendelkezik. Szabadidejét legszívesebben családjával tölti, utazással, síeléssel és kerékpározással.

Nagy Ádám Gusztáv (34) 2011-ben csatlakozott a PwC Magyarország technológia tanácsadási területéhez, ahol később megalapította és azóta vezeti a digitális tanácsadási csapatot. Szakterülete az új feltörekvő technológiák és a digitalizáció üzleti hatásainak vizsgálata, az ezekre adható válaszok kidolgozása az ügyfelek részére, a stratégia alkotástól a szoftverfejlesztésig és megvalósításig. Jelentős tapasztalatot szerzett a stratégiai szintű változásokkal kapcsolatos projektekben az energia, telekommunikációs és a pénzügyi szolgáltató szektorban, valamint nagy horderejű informatikai változások kezelésében is. A PwC Consulting Challenge esettanulmány versenysorozatának létrehozása is a nevéhez fűződik. A Corvinus Egyetem Gazdaságinformatikus szakán Bachelor diplomát, majd MBA képzés keretében mesterdiplomát szerzett. Szabadidejét Budapest és Bécs között osztja meg, aktív pihenéssel, sportolással tölti.

Somogyi Imre (37) 2021 szeptemberétől igazgatóként erősíti a PwC Magyarország üzleti tanácsadási területét. Új munkakörében feladata a pénzügyi tanácsadási terület továbbfejlesztése lesz. Imre az elmúlt években más Big4 és stratégiai tanácsadó cégeknél vezetett sikeres projekteket. Számos európai bankkal működött együtt front-end hatékonysági, ügyfél-akvizíciós, termékstratégia, árazási és működési hatékonysághoz kapcsolódó projekteken. Legfőbb érdeklődési területei a kkv-k bankolása és a digitális értékesítési csatornák fejlesztése. Diplomáját a Corvinus Egyetemen szerezte, eközben a Copenhagen Business Schoolon és a University of South-Wales-en is üzleti tanulmányokat folytatott. 2019-ben a University of Oxford, Säid Business School Fintech-programján szerzett képesítést. Szabadidejét legszívesebben családjával és barátaival tölti. Rajong a borokért, rendszeresen látogat borászatokat Magyarország, Európa és a világ különböző borvidékein.

Szántó-Kapornay Emőke (43) közel 20 éve csatlakozott a PwC Magyarországhoz. Ez idő alatt elsősorban a könyvvizsgálati területen dolgozott, illetve néhány évet a számviteli tanácsadási területen és a PwC Academy csapatában is eltöltött, azóta is aktívan részt vesz a cég oktatási tevékenységében. Emőke a pénzügyi iparágra szakosodott, az elmúlt években szinte az összes hazai bankkal kapcsolatba került audit vagy egyéb tanácsadási és átvilágítási megbízások során. Diplomáját a Budapesti Corvinus Egyetem pénzügy és vállalatértékelés szakirányán szerezte, ACCA (FCCA) képesítéssel rendelkezik. Két gyermek édesanyja, szabadidejében szívesen utazik és színházba, hangversenyekre jár a családjával, illetve fut, olvas.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megugrott az új gépjárműértékesítés az AutoWallisnál

Az előrejelzésnek megfelelően jól teljesített az AutoWallis értékesítése az év első három negyedévében, a tavaly lezárt tranzakciók mellett az organikus növekedésnek is köszönhetően. A Nagykereskedelmi üzletág az év első felében tapasztalt növekedési ütemnél is...

Egyszerű módszerrel kivédhetők a kibertámadások

Az államokhoz köthető összes kibertámadás több mint felét, 58 százalékát Oroszországból hajtották végre az elmúlt évben – ez derül ki a Microsoft legfrissebb, éves Digital Defense Report jelentéséből. A legtöbb kibertámadást azonban nem az...

Díjat nyert a Radnóti Színház

A Design Management Díj történetében először díjaztak hazai színházat. A Radnóti életében a designmenedzsment nem innovatív termékeket és közvetlenül mérhető sikereket jelent, hanem egy több év alatt tudatosan megkonstruált, a design tekintetében az alapoktól...

Tovább keresik Az Év Honlapját

Meghosszabbított nevezési határidővel 2021. november 8. éjfélig várják a jelentkezésedet az online szakma legrangosabb díjára, az idén 20 éves ’Az Év Honlapja’ pályázatra! A legjobb honlapokat, applikációkat, rendezvény oldalakat, blockchain, digitális marketing- és technológiai...

Váratlanul lemondott az NMHH elnöke

Váratlan döntést hozott Karas Monika, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke, jóval mandátuma lejárta előtt lemondott pozíciójáról. Utódja Koltay András, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem rektora lehet. Karas Monika kinevezése 2022. augusztus 18-ig...

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, hogyan fizetnek a fiatalok

Általában kevesebb, mint a megkérdezett fiatalok fele alkalmazza a legújabb fizetési megoldásokat – derül ki a K&H ifjúsági indexéből. Az okostelefonos érintéses alternatívát csak 26 százalékuk használja rendszeresen, a QR-kódos fizetést pedig 16 százalékuk....

Megugrott az új gépjárműértékesítés az AutoWallisnál

Az előrejelzésnek megfelelően jól teljesített az AutoWallis értékesítése az év első három negyedévében, a tavaly lezárt tranzakciók mellett az organikus növekedésnek is köszönhetően. A Nagykereskedelmi üzletág az év első felében tapasztalt növekedési ütemnél is...

Egyszerű módszerrel kivédhetők a kibertámadások

Az államokhoz köthető összes kibertámadás több mint felét, 58 százalékát Oroszországból hajtották végre az elmúlt évben – ez derül ki a Microsoft legfrissebb, éves Digital Defense Report jelentéséből. A legtöbb kibertámadást azonban nem az...

Díjat nyert a Radnóti Színház

A Design Management Díj történetében először díjaztak hazai színházat. A Radnóti életében a designmenedzsment nem innovatív termékeket és közvetlenül mérhető sikereket jelent, hanem egy több év alatt tudatosan megkonstruált, a design tekintetében az alapoktól...

Tovább keresik Az Év Honlapját

Meghosszabbított nevezési határidővel 2021. november 8. éjfélig várják a jelentkezésedet az online szakma legrangosabb díjára, az idén 20 éves ’Az Év Honlapja’ pályázatra! A legjobb honlapokat, applikációkat, rendezvény oldalakat, blockchain, digitális marketing- és technológiai...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA