- Hirdetés -

Új vezetőkkel erősít a Publicis Le Pont

|

- Hirdetés -

A tartalomkészítés és az e-kereskedelem automatizálásának érdekében új vezetőket és dedikált csapatokat alakított ki a Publicis Le Pont. A világ 2. legnagyobb kommunikációs vállalatának, a Publicis Groupe-nak kelet-közép-európai 700 fős csapata, amelyet Sásdi Helga és Konrad Dorabialski vezet, teljeskörű „end to end” digitális megoldásokat kínál a formáció globális ügyfeleinek.

A negyedik ipari forradalom beköszöntével a mesterséges intelligencia megjelenése új készségeket igényel. Annak érdekében, hogy a Publicis Le Pont – a Publicis Groupe cseh, lengyel és magyar szakértői központjait egyesítő formációja - élen járjon ezekben a fejlesztésekben, különösen a kereskedelem automatizálásában, az újító AI technológiák integrálása kulcsfontosságú. Az újonnan létrehozott formációk elsődleges célja, hogy az AI-vezérelt megoldások az írott és vizuális tartalomkészítésbe egyaránt beépüljenek, maximalizálják az AI által kínált lehetőségeket. Az új beruházás és az AI-kompetenciákra való összpontosítás célja a Publicis Le Pont mindhárom központjának erősítése Lengyelországban, Magyarországon és Csehországban, ami magában foglalja csapatok közötti együttműködéseket is.

Az új AI-kereskedelmi csapatot Barbara Grabiwoda, a Publicis Le Pont stratégiai igazgatója, programvezetőként, Chief Strategy Officer pozícióban irányítja, szorosan együttműködve Pawel Piatek, Commerce Delivery Officer operatív vezetővel, aki ezzel a kinevezéssel második szerepkörébe kerül cégen belül. Marcin Skulimowski, a Lodzi Egyetem Fizika és Alkalmazott Informatikai Karának PhD diplomájával a kezében érkezik a csapatba AI Architect pozícióba.

Ehhez a kezdeményezéshez kapcsolódva, a Publicis Le Pont kreatív tartalommenedzsment központja egy olyan generatív AI-központ létrehozásán dolgozik, amely a vizuális és szöveges tartalmak fejlesztésére összpontosít. A csapatot a startupok agilitása jellemzi majd, a termékközpontú gondolkodást helyezve működésének középpontjába. Az alapító csapat vezetője Roy Bar-Adon lesz, tagjai pedig Eric Rainsberry (Creative Lead), János Szabó (Product Lead) valamint Lev Kvichko (Gen AI Engineer). Jelenlegi feladataik mellett szorosabb együttműködést terveznek ügyfeleikkel és Gen AI startupokkal.

Az elkövetkező napokban további új csapattagok kerülnek kinevezésre, akik mind csatlakoznak a csapatokhoz AI prompt engineer and AI Prompt visual artist pozíciókban.

"Küldetésünk élén az AI erejébe és a kereskedelem forradalmasításába vetett meggyőződésünk áll. Tisztában vagyunk azzal, hogy az AI a belátható jövőben újradefiniálja az iparágat, és eltökélt szándékunk, hogy vezető szerepet töltsünk be. Arra összpontosítunk, hogy ügyfeleinkkel együtt teszteljük és validáljuk azokat az innovatív megoldásokat, amelyek új mércét állítanak fel a hatékonyság és a termelékenység terén. Programvezetőként a globális és belső Open AI képzések összehangolására törekszem, valamint igyekszem felvértezni magunkat azokkal a készségekkel és ismeretekkel, amelyek az összetett jogi és szerzői jogi környezetben való eligazodáshoz szükségesek. Hosszú távú célunk, hogy átfogó szolgáltatási portfóliónkat zökkenőmentesen működtessük mesterséges intelligenciával, miközben fenntartjuk elkötelezettségünket az etikus és fenntartható gyakorlatok iránt" – mondta Barbara Grabiwoda.

"Izgalmas időket élünk. Már látjuk, hogy a Gen AI-val való együttműködés képessé teszi csapatainkat arra, hogy partnereinkkel együtt páratlan eredményeket érjünk el. Most már egyéni, márkákra szabott fogyasztói és felhasználói élményt teremtünk, 10-szer gyorsabban és ügyfélcentrikusabban, mint valaha. A mesterséges intelligencia felerősíti emberi potenciálunkat, és arra ösztönöz minket, hogy a legvadabb álmainkat meghaladó, magával ragadóbb, eredményesebb tartalmakat hozzunk létre. Feloldjuk azt, amit nem is olyan régen (és hónapokról, nem évekről beszélek) lehetetlennek tartottak. Úttörő csapatunkkal és piacvezető startupokkal való együttműködéseken keresztül célunk, hogy értéket teremtsünk és jelentős üzleti kihívásokra hozzunk megoldást" – tette hozzá Roy Bar-Adon.

A Publicis Le Pont egyik új, nagy igazolása Marcin Skulimowski, aki erős akadémiai hátterével egyedülálló nézőpontot képvisel, ő fog irányt mutatni a következő generációs AI-megoldások terén az írott és vizuális e-kereskedelmi tartalomkészítésben. "Vannak hiányosságok a fejlődés jelenlegi állapotában, amelyeket még be kell tölteni. Például látok néhány kihívást a nyelvi akadályokban, az AI jelenleg nem tud arab termékleírásokat generálni angol utasításokkal. A fejlesztési potenciál hatalmas és nagyon izgalmas, hogy ezt mi tesszük meg közösen a Le Pont fejlődésének előmozdítása érdekében" – magyarázta Skulimowski.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Elmaradt az áresés a prémium ingatlanoknál

A lakáspiac prémium és luxus szegmensét sem kerülte el a tavalyi megtorpanás, de mint annyi más ezen a szűk piacon, a visszaesés is mutatott sajátosságokat. Az OTP Ingatlanpont szakértője szerint az árak jellemzően stabilak...

Magasabb órabérre számíthatnak a diákmunkások

Május utolsó hetére az érintett cégek többsége már meghirdette, mely pozíciókra keres diákmunkásokat az idei nyári szezonban. Az ELTE-Trenkwalder Iskolaszövetkezet adatai szerint a munkáltatók mezőgazdasági idénymunkára átlagosan 1400 forintos órabért kínálnak, míg gyártási, logisztikai,...

Mesterséges intelligenciával javítanának az egészségügyön

A mesterséges intelligencia (MI) és a gépi tanulásos technológia rendelkezik a potenciállal, amivel képes az egészségügyi ágazat minden területét továbbfejleszteni. A startupok már most is használják a mesterséges intelligenciát a sürgető egészségügyi és jóléti...

Új ügyféllel erősít az Influence Media

Többfordulós, meghívásos tenderen az Influence Media integrált kommunikációs ügynökség nyerte el a Continental Magyarország vállalati kommunikációs és PR feladatokra kiírt tenderét. A közös munka már áprilisban elindult, az együttműködés keretében az ügynökség a Continental...

Új főszerkesztővel folytatja az ÉVA Magazin

Birta Brigittát nevezték ki az ÉVA Magazin új főszerkesztőjének, a tapasztalt szakember több mint nyolc éve a lapot kiadó Marquard Group Hungary vezető munkatársaként dolgozik, új feladata mellett pedig továbbra is betölti a Runner’s...

Így neteznek a magyarok – Facebookra egy óra jut naponta

Naponta átlagosan egy órán át pörgetik a Facebookot a magyar felhasználók, miközben hírek olvasására negyedóránál is kevesebbet szánnak – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásából. Az elemzés szerint fél perc...

Mobilokon érkezik a bankolás jövője

A következő évtizedben az Y és a Z generáció válnak a bankok legfontosabb célcsoportjaivái, mivel várhatóan közel 70 billió dollárnyi vagyon száll rájuk szüleiktől. Mit jelent ez a bankszektor számára? Először is azt, hogy...

Kétkeréken erősít a Lidl

A Lidl megerősíti a kerékpársport iránti elkötelezettségét és a Lidl Trek UCI WorldTour csapat főszponzorává, valamint stratégiai partnerévé válik. A nemzetközi kerékpársport egyik vezető csapatával kötött hosszú távú partnerség a 2023. június 30-án kezdődő...

Új vezetői struktúrával folytatja a Publicis Groupe

Az ország legnagyobb kreatív-, digitális- és médiaügynöksége eddigi legsikeresebb évét zárta 2022-ben, erősítve a hazai, regionális és nemzetközi piacon betöltött szerepét. A folyamatos létszámbeli növekedés és a bővülő ügyfélportfólió hatására megújult szervezeti struktúrában folytatja...

Szegeden bővít a Lufthansa

A Lufthansa Systems Hungária szegedi csapata a dinamikus növekedésnek köszönhetően irodát vált. Május 30-án kezdik az első munkanapjukat az IT szakemberek az új helyen, a várost azonban nem hagyja el a légiközlekedési informatikai vállalat,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A magyarok csaknem harmada lemondott az álmairól

Az emberek nem pusztán hosszú életre vágynak, hanem hogy a megadatott időből a lehető legtöbbet tudják kihozni. Nincs ez másképp a magyaroknál sem, a jó életminőség feltételei – így az egészség, de különösen az...

Elmaradt az áresés a prémium ingatlanoknál

A lakáspiac prémium és luxus szegmensét sem kerülte el a tavalyi megtorpanás, de mint annyi más ezen a szűk piacon, a visszaesés is mutatott sajátosságokat. Az OTP Ingatlanpont szakértője szerint az árak jellemzően stabilak...

Magasabb órabérre számíthatnak a diákmunkások

Május utolsó hetére az érintett cégek többsége már meghirdette, mely pozíciókra keres diákmunkásokat az idei nyári szezonban. Az ELTE-Trenkwalder Iskolaszövetkezet adatai szerint a munkáltatók mezőgazdasági idénymunkára átlagosan 1400 forintos órabért kínálnak, míg gyártási, logisztikai,...

Mesterséges intelligenciával javítanának az egészségügyön

A mesterséges intelligencia (MI) és a gépi tanulásos technológia rendelkezik a potenciállal, amivel képes az egészségügyi ágazat minden területét továbbfejleszteni. A startupok már most is használják a mesterséges intelligenciát a sürgető egészségügyi és jóléti...

Új ügyféllel erősít az Influence Media

Többfordulós, meghívásos tenderen az Influence Media integrált kommunikációs ügynökség nyerte el a Continental Magyarország vállalati kommunikációs és PR feladatokra kiírt tenderét. A közös munka már áprilisban elindult, az együttműködés keretében az ügynökség a Continental...

Podcast

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Közösen sokkal könnyebb fejleszteni a szakmai tudást

Az INTREN 100 százalékra növelte tulajdonrészét a JabJab Online Marketing ügynökségben, ennek apropóján Gandera Balázs, az INTREN alapító-ügyvezetője és Bobály Mihály, a JabJab CEO-ja voltak a Business Lounge podcast március 22-ei adásának vendégei. Az...

Don't Miss

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...

Szuper csapatba kerültem

A kommunikációban használt digitális csatornáknak a különböző generációk digitális fogyasztói szokásaihoz kell igazodniuk – hangsúlyozta Varga-Nagy Eszter, A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. március elején kinevezett vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetője az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Karbonsemleges lett az Erste Magyarországon

Az idén már karbonsemlegesen működik az Erste Magyarországon. A bank az elmúlt hat évben több mint 70 százalékkal csökkentette a szén-dioxid kibocsátását. Az Erste minden fiókja, irodája zöldárammal működik, 2030-ra pedig a gépjárműflotta is...

Ezért dobd a szelektívbe az aludobozokat

Szerencsére egyre több élelmiszeripari és kiskereskedelmi vállalat törekszik a fenntarthatóbb működésre, termelésre, környezetbarát gyártásra és csomagolás használatára. Az alumínium, mint nyersanyag és annak újrahasznosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a fenntarthatóbb folyamatok működtetésében, és ebben nem...

Ismert emberekhez költöztetett vadon élő állatokat a WWF

Gundel Takács Gáborhoz hiúz, Eke Angélához barnamedve költözött be a hetekben, mások lakásában pedig vidra és vaddisznó is felbukkant. De mit keresnek ezek a vadon élő állatok a négy fal között ahelyett, hogy természetes...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....