- Hirdetés -

Új vezetőkkel erősít a Shell

|

- Hirdetés -

Újonnan alakult vezetőséget jelentett be a Shell Hungary zRt. Az új igazgatók és vezetők kinevezése az elmúlt időszakban lezajlott szervezeti átalakuláshoz kapcsolódik, amelynek célja a vállalat Powering Progress elnevezésű energia átmenet stratégiájának támogatása. A Shell 2050-re, vagy akár hamarabb nettó zéró kibocsátású energiavállalattá szeretne válni összhangban a változó társadalommal.

"Az elmúlt években már sok fontos lépést tettünk a fenntarthatóság érdekében Magyarországon. Tavaly nyitottuk meg saját márkás Shell Recharge elektromos töltőpontjainkat, illetve nagy teljesítményű töltőket az IONITY-vel partnerségben. Idén bevezetett karbonsemlegesítési szolgáltatásunkkal a vásárlóink a nálunk vásárolt üzemanyag használata következtében keletkező széndioxid-kibocsátásaikat ellensúlyozhatják. Elkötelezettek vagyunk a saját működésünkből származó széndioxid kibocsátás csökkentésére, ezért például a töltőállomásainkat megújuló energiaforrásból származó árammal üzemeltetjük, illetve jobb energiahatékonyságú berendezéseket telepítettünk. Meggyőződésem, hogy a megújult szervezetünk és vezetőségünk elősegíti, hogy az energiaátmenet kihívásainak megfelelve sikeres vállalatként növekedjünk Magyarországon, több és tisztább energiát nyújtva ügyfeleiknek" - mondta Istenesné Solti Andrea, a Shell Hungary zRt. igazgatóságának elnöke.

Az igazgatóság új tagjai

Vecsey Saroltát nevezték ki a Shell Hungary zRt. Mobilitási Üzletág Igazgatójának, felelősségi körébe a magyarországi és szlovéniai töltőállomás-hálózatok tartoznak. 1995-ben csatlakozott a Shellhez, és korábban több regionális és globális pozícióban dolgozott. Legutóbb globális FMCG szerződéses és beszerzési kategóriavezető volt. Alma matere a Budapesti Műszaki Egyetem, 1993-ban szerzett diplomát az Építőmérnöki Karon, vízépítő mérnöki szakirányon, majd 1996-ban ugyanezen intézményben szerzett mérnök közgazda diplomát a menedzser és közgazdász mérnöki posztgraduális képzésen. Emellett digitális marketing tanulmányokat is folytatott. Versenyszerűen evez egy Masters klubban.

Fekete Csaba az Igazgatóság új tagja, a magyarországi vezetésben a bejelentést megelőzően is részt vett. Közép-kelet-európai régióért felelős pénzügyi vezetői feladatai pedig két további országra, Lengyelországra és Oroszországra is kiterjednek.

Továbbra is a Shell Hungary zRt. igazgatóiként folytatják munkájukat

Istenesné Solti Andrea, a Shell Hungary zRt. igazgatóságának elnöke.
Károlyi Zsuzsanna, a jogi részleg vezetője, aki a közép-kelet-európai jogi csapat vezetőjeként a regionális feladatokat is ellát mostantól.
Kerékgyártó Péter, a Shell ukrajnai vállalatának vezetője.
Marik Gyula, közép-kelet-európai üzemanyag beszerzésért felelős vezető.

Új tagok a magyarországi vezetésben

Csabai Tamás értékesítési vezetőként folytatja pályafutását a Shell Fleet Solutions Üzletágnál, amely a magyarországi flottaügyfeleknek kínált mobilitási szolgáltatásokra összpontosít. 2007-ben csatlakozott a Shell Hungary csapatához, azóta helyi és regionális vezetőként tevékenykedett a Credit Management területén. Tamás a Pénzügyi és Számviteli Főiskolán szerezte diplomáját Budapesten.

Volyánszki Zsoltot értékesítési vezetőnek nevezték ki az újonnan alakult CRT (Commercial Road Transport) Üzletágnál, amely szállítmányozási és logisztikai vállalatok számára kínál mobilitási szolgáltatásokat Magyarországon. 2005-ben csatlakozott a Shell-hez, kenőanyagokért, illetve kiskereskedelemért felelős területeken dolgozott. Az utóbbi hat évben a magyarországi, bulgáriai és romániai Üzemanyagkártyás Üzletágban látott el regionális marketingvezetői feladatokat. Zsolt a Miskolci Egyetemen végzett környezetvédelmi szakirányon.

Fehér Alexandra 2021. október elsején csatlakozott a Shell Hungary csapatához vállalati kapcsolatokért felelős menedzserként. Feladatkörébe tartozik a külső- és belső információáramlás elősegítése és így a kormányzati, PR és sajtókapcsolatok kezelése. Alexandra mesterdiplomáját az Eötvös Loránd Tudományegyetemen szerezte politikatudományból, valamint posztgraduális tanulmányait a Budapesti Corvinus Egyetemen energiagazdálkodás szakirányán végezte. A diplomácia világát jól ismeri, számottevő tapasztalata van nemzetközi- és kormányzati kapcsolatok területen.

Füzes Zoltán, globális üzemanyag-portfólió és bioüzemanyag vezető, pedig továbbra is tagja a magyarországi vezetőségnek.

A Shell Igazgatóságáról készült csoportképen balról jobbra a következő személyek láthatók: Károlyi Zsuzsanna, vezető jogtanácsos; Kerékgyártó Péter, a Shell ukrajnai vállalatának vezetője; Istenesné Solti Andrea, a Shell Hungary zRt. igazgatóságának elnöke; Fekete Csaba, Közép-kelet-európai pénzügyi vezető; Vecsey Sarolta, Mobilitási Üzletág vezető; Marik Gyula, Közép-kelet-európai üzemanyag beszerzési vezető.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mire használják a legtöbben a mobiljukat

2018-ban még több mint egymilliárd darab SMS-t írtunk meg és küldtünk el a mobilunkkal, de 2021-re 30 százalékos visszaesés történt: tavaly már csak 714 millió SMS-t küldtek ki a lakossági előfizetők. Ugyanakkor a rövid...

Bevásárolt a Siemens

A német vállalat felvásárolta megelőző karbantartási megoldásokat fejlesztő Senseye-t.Tovább erősíti digitális portfólióját a Siemens. A Senseye felvásárlásával a német technológiai vállalat tovább bővíti az innovatív megelőző karbantartáshoz és intelligens eszközkezeléshez kötődő megoldáskínálatát.A brit Senseye...

Kínából kapott elismerést Magyarország

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a járványidőszak alatt sem hagyott fel a turisztikai piacépítéssel. Ennek sikerét igazolja, hogy hazánk idén négy díjat is kapott a kínai turisztikai szakma meghatározó éves eseményén, a National Tourism...

Világhírű festményeken jelenik meg a balatoni szörpmárka

A Folly Arborétum szörpcsaládjának legújabb tagját, a Spring fantázianevet viselő tavaszias, fűszeres ízvilágú szörpöt az egyik legizgalmasabb művészeti forradalom alkotásaival vezették be.A Folly legújabb szörpje, a Spring – palackba zárt tavasz az évszak ízvilágát...

Ötszáznál is több csomagautomatába rendelhetünk egységes áron az eMAG-tól

A dunaharasztin épülő automatizált raktárbázis bejelentése mellett egy másik fontos mérföldkövet ért el az eMAG-Extreme Digital: a vállalat easybox csomag automatáinak száma elérte az 529-et, és néhány napja már jutányos, egységesen 690 forintos áron...

Csoportos leépítés a Life TV-nél, Vaszily tanácsadója lesz Hajdú Péter

Csoportos leépítést hajtanak végre a Life TV-t és az Ozone TV-t működtető Media Vivantis Zrt.-nél a Blikk információi szerint, a lap beszámolójára reagálva a társaság közleményt adott ki, amelyben megerősítették a létszámcsökkentés tényét. A...

Új, fiataloknak szóló márkát hoz a magyar piacra a Central

Megszerezte a Szlovákiában és Csehországban már évek óta sikeresen működő Refresher brand licencét a Central Médacsoport, amely jelentős tulajdonrészt is vásárolt a márkát üzemeltető Refresher S. A.-ben. A fiatalokat megcélzó online márka bevezetését egy,...

Még az idén meglehet az egymilliárd 5G előfizetés

2022 végére eléri az egymilliárdot az 5G előfizetések száma, elsősorban Észak-Amerika és Északkelet-Ázsia gyors növekedésének köszönhetően, miközben az öreg kontinensen lassabban terjed a kommunikációt és gazdaságot átformáló technológia - derül ki az Ericsson tanulmányából....

Hogyan alakítható ki a munka és a magánélet egészséges egyensúlya? (x)

Valljuk be: a rohanó XXI. században nem egyszerű feladat megtalálni egy egészséges munka-magánélet egyensúlyt. Reggeltől estig rohanunk, intézzük az intézendőket, hazavisszük a munkát, a reggeliről általában megfeledkezünk, valahol bedobunk egy gyors ebédet, miközben igyekszünk...

Új videósorozatot indít a WMN

A WMN vadonatúj videósorozatot indít, amellyel egy új korosztály felé nyitnak: a huszonéveseket célozza meg a Korszak című videós podcastszériával. A sorozat koncepcióját a két műsorvezető, a fiatal kora ellenére már veterán WMN-szerzőnek számító...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így készül a fesztiválokra a Dreher

Két éves kihagyás után nyitnak újra Magyarország legnagyobb fesztiváljai. A tizedik jubileumát ünneplő Balaton Sound és a több mint félmillió látogatót váró Sziget hivatalos söre idén is a Dreher lesz. A márka a legkedveltebb...

Kiderült, mire használják a legtöbben a mobiljukat

2018-ban még több mint egymilliárd darab SMS-t írtunk meg és küldtünk el a mobilunkkal, de 2021-re 30 százalékos visszaesés történt: tavaly már csak 714 millió SMS-t küldtek ki a lakossági előfizetők. Ugyanakkor a rövid...

Bevásárolt a Siemens

A német vállalat felvásárolta megelőző karbantartási megoldásokat fejlesztő Senseye-t.Tovább erősíti digitális portfólióját a Siemens. A Senseye felvásárlásával a német technológiai vállalat tovább bővíti az innovatív megelőző karbantartáshoz és intelligens eszközkezeléshez kötődő megoldáskínálatát.A brit Senseye...

Kínából kapott elismerést Magyarország

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a járványidőszak alatt sem hagyott fel a turisztikai piacépítéssel. Ennek sikerét igazolja, hogy hazánk idén négy díjat is kapott a kínai turisztikai szakma meghatározó éves eseményén, a National Tourism...

Világhírű festményeken jelenik meg a balatoni szörpmárka

A Folly Arborétum szörpcsaládjának legújabb tagját, a Spring fantázianevet viselő tavaszias, fűszeres ízvilágú szörpöt az egyik legizgalmasabb művészeti forradalom alkotásaival vezették be.A Folly legújabb szörpje, a Spring – palackba zárt tavasz az évszak ízvilágát...
- Hirdetés -

Don't Miss

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...

A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier Axel Springer hirdetési és marketingigazgatójaként dolgozott. A kiadótól – 14 év után – 2016-ban távozott. Ezt követően az Atmedia kereskedelmi és portfólióigazgatója volt,...

Építkezni szeretek – interjú Palocsay Gézával

Nem érzi visszalépésnek, hogy az Adevinta után a kevésbé ismert Pepita.hu-nál folytatja, amelyből három év alatt százmillió euró forgalmú céget építene Palocsay Géza. A webáruházként és online piactérként is működő platform fejlődésének támogatására a...

Hiszünk a marketing erejében

Az üzleti döntéshozókat is jobban megszólítanák és mélyebben megismertetnék őket a marketing szerepeivel, feladataival és lehetőségeivel az idei Marketing Summit Hungary- n – mondta el Hinora Ferenc. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke az...
Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Elektromos furgonokkal zöldít a Tesco

Magyarországon elsőként vezetett be teljesen elektromos meghajtású furgonokat házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett járművekben a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, így az áruházlánc az online rendeléseket károsanyag-kibocsátás nélkül tudja...

Tavaly is karbonsemlegesen működött a Magyar Telekom

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott (2021-2030), ötödik fenntarthatósági stratégia fő célkitűzése, valamint az első év eredményei olvashatók a Magyar Telekom friss Fenntarthatósági jelentésében. A Magyar Telekom Csoport 2005 óta kezeli stratégiai szinten...

Több mint ezer beszállító csatlakozott a Schneider Electric zöld programjához

Idén a múlt évhez képest két pozíciót javítva a második helyet szerezte meg a Schneider Electric a Gartner ellátási láncokat értékelő toplistáján. A vállalat tavaly elindított kibocsátáscsökkentő kezdeményezéséhez már több mint ezer beszállító csatlakozott.Ismét...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....