- Hirdetés -

Új vezetőkkel erősít a Shell

|

- Hirdetés -

Újonnan alakult vezetőséget jelentett be a Shell Hungary zRt. Az új igazgatók és vezetők kinevezése az elmúlt időszakban lezajlott szervezeti átalakuláshoz kapcsolódik, amelynek célja a vállalat Powering Progress elnevezésű energia átmenet stratégiájának támogatása. A Shell 2050-re, vagy akár hamarabb nettó zéró kibocsátású energiavállalattá szeretne válni összhangban a változó társadalommal.

"Az elmúlt években már sok fontos lépést tettünk a fenntarthatóság érdekében Magyarországon. Tavaly nyitottuk meg saját márkás Shell Recharge elektromos töltőpontjainkat, illetve nagy teljesítményű töltőket az IONITY-vel partnerségben. Idén bevezetett karbonsemlegesítési szolgáltatásunkkal a vásárlóink a nálunk vásárolt üzemanyag használata következtében keletkező széndioxid-kibocsátásaikat ellensúlyozhatják. Elkötelezettek vagyunk a saját működésünkből származó széndioxid kibocsátás csökkentésére, ezért például a töltőállomásainkat megújuló energiaforrásból származó árammal üzemeltetjük, illetve jobb energiahatékonyságú berendezéseket telepítettünk. Meggyőződésem, hogy a megújult szervezetünk és vezetőségünk elősegíti, hogy az energiaátmenet kihívásainak megfelelve sikeres vállalatként növekedjünk Magyarországon, több és tisztább energiát nyújtva ügyfeleiknek" - mondta Istenesné Solti Andrea, a Shell Hungary zRt. igazgatóságának elnöke.

Az igazgatóság új tagjai

Vecsey Saroltát nevezték ki a Shell Hungary zRt. Mobilitási Üzletág Igazgatójának, felelősségi körébe a magyarországi és szlovéniai töltőállomás-hálózatok tartoznak. 1995-ben csatlakozott a Shellhez, és korábban több regionális és globális pozícióban dolgozott. Legutóbb globális FMCG szerződéses és beszerzési kategóriavezető volt. Alma matere a Budapesti Műszaki Egyetem, 1993-ban szerzett diplomát az Építőmérnöki Karon, vízépítő mérnöki szakirányon, majd 1996-ban ugyanezen intézményben szerzett mérnök közgazda diplomát a menedzser és közgazdász mérnöki posztgraduális képzésen. Emellett digitális marketing tanulmányokat is folytatott. Versenyszerűen evez egy Masters klubban.

Fekete Csaba az Igazgatóság új tagja, a magyarországi vezetésben a bejelentést megelőzően is részt vett. Közép-kelet-európai régióért felelős pénzügyi vezetői feladatai pedig két további országra, Lengyelországra és Oroszországra is kiterjednek.

Továbbra is a Shell Hungary zRt. igazgatóiként folytatják munkájukat

Istenesné Solti Andrea, a Shell Hungary zRt. igazgatóságának elnöke.
Károlyi Zsuzsanna, a jogi részleg vezetője, aki a közép-kelet-európai jogi csapat vezetőjeként a regionális feladatokat is ellát mostantól.
Kerékgyártó Péter, a Shell ukrajnai vállalatának vezetője.
Marik Gyula, közép-kelet-európai üzemanyag beszerzésért felelős vezető.

Új tagok a magyarországi vezetésben

Csabai Tamás értékesítési vezetőként folytatja pályafutását a Shell Fleet Solutions Üzletágnál, amely a magyarországi flottaügyfeleknek kínált mobilitási szolgáltatásokra összpontosít. 2007-ben csatlakozott a Shell Hungary csapatához, azóta helyi és regionális vezetőként tevékenykedett a Credit Management területén. Tamás a Pénzügyi és Számviteli Főiskolán szerezte diplomáját Budapesten.

Volyánszki Zsoltot értékesítési vezetőnek nevezték ki az újonnan alakult CRT (Commercial Road Transport) Üzletágnál, amely szállítmányozási és logisztikai vállalatok számára kínál mobilitási szolgáltatásokat Magyarországon. 2005-ben csatlakozott a Shell-hez, kenőanyagokért, illetve kiskereskedelemért felelős területeken dolgozott. Az utóbbi hat évben a magyarországi, bulgáriai és romániai Üzemanyagkártyás Üzletágban látott el regionális marketingvezetői feladatokat. Zsolt a Miskolci Egyetemen végzett környezetvédelmi szakirányon.

Fehér Alexandra 2021. október elsején csatlakozott a Shell Hungary csapatához vállalati kapcsolatokért felelős menedzserként. Feladatkörébe tartozik a külső- és belső információáramlás elősegítése és így a kormányzati, PR és sajtókapcsolatok kezelése. Alexandra mesterdiplomáját az Eötvös Loránd Tudományegyetemen szerezte politikatudományból, valamint posztgraduális tanulmányait a Budapesti Corvinus Egyetemen energiagazdálkodás szakirányán végezte. A diplomácia világát jól ismeri, számottevő tapasztalata van nemzetközi- és kormányzati kapcsolatok területen.

Füzes Zoltán, globális üzemanyag-portfólió és bioüzemanyag vezető, pedig továbbra is tagja a magyarországi vezetőségnek.

A Shell Igazgatóságáról készült csoportképen balról jobbra a következő személyek láthatók: Károlyi Zsuzsanna, vezető jogtanácsos; Kerékgyártó Péter, a Shell ukrajnai vállalatának vezetője; Istenesné Solti Andrea, a Shell Hungary zRt. igazgatóságának elnöke; Fekete Csaba, Közép-kelet-európai pénzügyi vezető; Vecsey Sarolta, Mobilitási Üzletág vezető; Marik Gyula, Közép-kelet-európai üzemanyag beszerzési vezető.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább keresik Az Év Honlapját

Meghosszabbított nevezési határidővel 2021. november 8. éjfélig várják a jelentkezésedet az online szakma legrangosabb díjára, az idén 20 éves ’Az Év Honlapja’ pályázatra! A legjobb honlapokat, applikációkat, rendezvény oldalakat, blockchain, digitális marketing- és technológiai...

Váratlanul lemondott az NMHH elnöke

Váratlan döntést hozott Karas Monika, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke, jóval mandátuma lejárta előtt lemondott pozíciójáról. Utódja Koltay András, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem rektora lehet. Karas Monika kinevezése 2022. augusztus 18-ig...

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...

Elindult a V4 Startup Force őszi szemesztere

A Design Terminal startup ösztöndíjprogramjának aktuális szemeszterében négy csapatnak van lehetősége nagyvállalatokkal üzleti kapcsolatot építeni, ezáltal pedig a visegrádi országok felé terjeszkedni vállalkozásukkal. A virtuális valóság segíthet a stroke-on átesett emberek rehabilitációjában. Otthon és...

Usain Bolttal kampányol az Epson

Az Epson bejelentette, hogy partnerséget kötött Usain Bolttal, a világ leggyorsabb emberével. A nyolcszoros olimpiai aranyérmes, és minden idők legnagyobb sprinterének tartott Usain lesz az arca az Epson patronmentes EcoTank nyomtatóit népszerűsítő, nagyszabású kampányának,...

A sport podcastok hozzák a legtöbb hirdetést

Egyre népszerűbbek világszerte és itthon is a podcastok és ennek megfelelően a hirdetők is kezdik felfedezni maguknak ezt a csatornát. Az Omny Studio most közzétett elemzése szerint a programozott hirdetésekből a sport témájú podcastok...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Díjat nyert a Radnóti Színház

A Design Management Díj történetében először díjaztak hazai színházat. A Radnóti életében a designmenedzsment nem innovatív termékeket és közvetlenül mérhető sikereket jelent, hanem egy több év alatt tudatosan megkonstruált, a design tekintetében az alapoktól...

Tovább keresik Az Év Honlapját

Meghosszabbított nevezési határidővel 2021. november 8. éjfélig várják a jelentkezésedet az online szakma legrangosabb díjára, az idén 20 éves ’Az Év Honlapja’ pályázatra! A legjobb honlapokat, applikációkat, rendezvény oldalakat, blockchain, digitális marketing- és technológiai...

Váratlanul lemondott az NMHH elnöke

Váratlan döntést hozott Karas Monika, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnöke, jóval mandátuma lejárta előtt lemondott pozíciójáról. Utódja Koltay András, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem rektora lehet. Karas Monika kinevezése 2022. augusztus 18-ig...

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA