- Hirdetés -

Új vezetőkkel erősít a WarnerMedia

|

Vanessa Brookman, a WarnerMedia gyermekcsatornáinak EMEA-szintű vezetője nyilvánosságra hozta új vezetői csapatának névsorát. Az újonnan kinevezett vezetők a Cartoon Network, a Boomerang, a Boing, a Cartoonito márkákért, az azokhoz tartozó digitális tartalmakért, a tartalmak más platformokon való megjelenéséért, valamint az HBO Max gyerek- és családi tartalomkínálatának kialakításáért felelnek majd.

Olyan elismert, magasan kvalifikált vezetői csapat állt fel, akik széles körű tapasztalatukkal szolgálják majd a gyermekműsorok és -márkák tartalmi, szerkesztési és gyártási igényeit.

Sarah Fell a saját gyártású sorozatokért, Marc Goodchild a digitális tartalmakért, Sean Henry a műsorstratégiáért és -vásárlásért, Angharad Llewelyn pedig ezen műsorok megfelelő, gyerek-és szülőbarát módon való tálalásáért felel, Ana González és Sean Gorman pedig egy-egy régiót vezetnek.

Az új menedzsment szorosan együttműködik a globális ‘Gyermekek, Fiatal felnőttek és Klasszikusok’ (KYAC) divízióval, amelyet Tom Ascheim, a KYAC elnöke vezet. Ezen kívül együtt fognak dolgozni azokkal a csapatokkal, akik Johannes Larcher, az HBO Max International vezetője és Christina Sulebakk, az HBO Max EMEA-régiós igazgatója alá tartoznak, és ők fejlesztik majd az HBO Max gyermek- és családi programkínálatát a szolgáltatás idei, európai országokba tervezett indulására.

Sarah Fell, az EMEA-régió saját gyártású műsorainak igazgatójaként, továbbra is felelős lesz a közelmúltban Hanna-Barbera Studios Europe névre keresztelt londoni rajzfilmstúdió vezetéséért, így a jövőben is az ő irányítása alatt készülnek az olyan világszínvonalú saját sorozatok mint a Gumball csodálatos világa, a Daliás Ivandoe herceg kalandjai és az Elliott, a földlakó, valamint az új saját gyártású műsorokért is ő felel majd. E szerepkörének Sarah Fell Vanessa Brookman, mind Sam Register, a Warner Bros. Animation és Cartoon Network Studios közvetlen irányítása alatt tesz eleget – utóbbival együtt vezeti a Hanna-Barbera Studios Europe-ot, közösen irányítva a globális tartalmi együttműkődéseket, valamint világszinten népszerűsítve az európai gyártású műsorokat.

Marc Goodchild marad az EMEA-régió digitális tartalmi stratégiájáért és gyártásért felelős vezetője, aki e pozíción a vállalat több platformra kiterjedő kínálatáért felel.

Sean Henry-nek ítélték a vállalat EMEA tartalomstratégiai és programigazgatói, újonnan létrehozott pozícióját, amely feladatának egy kibővített csapat élén tesz eleget.

Angharad Llewelyn az EMEA-régió szerkesztői szabványok és gyakorlatok igazgatójaként folytatja munkáját.

Ana González, a gyermektartalmak jelenlegi igazgatója tölti be az újonnan létrehozott, ibériai és olasz gyermekcsatornákért felelős vezetői posztot.

Sean Gorman, jelenleg az Egyesült Királyság, valamint Észak-Írország gyermekműsorokért felelős vezetője területeihez hozzáadták a MENAT (Közel-Kelet és Észak-Afrika) -országokat, hogy az Egyesült Királyság, Észak-Írország és a MENAT gyerekcsatornák vezetője legyen.

González és Gorman egy újonnan létrehozott, regionális struktúra részeként együtt felügyeli a programigazgatást, a prezentációt, a marketinget és a digitális üzletágat.

Vanessa Brookman, a WarnerMedia gyerekmárkáinak EMEA-szintű igazgatója elmondta: „Ez a tehetséges vezetői csapat a meglévő portfóliónk további sikerének záloga, valamint az ő feladtuk lesz egy erős HBO Max gyermek- és családi programkínálat kialakítása az EMEA régióban. A gyermektartalmak iránti rajongásuk és a gyermekműsoraink dinamikus változásának mély megértése lesz a sikeres működés receptje a WarnerMedia számára e rendkívül izgalmas időszakban. ”

Brookman szervezetileg Priya Dogra, a WarnerMedia EMEA és Ázsia (Kínát kivéve) elnöke, valamint Tom Ascheim, a ‘Gyermekek, Fiatal felnőttek és Klasszikusok’ divízió elnöke alá tartozik.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...