- Hirdetés -

Új vezetőkkel erősít az AMC

|

Az AMC Networks International (AMCNI) elnöke, Eduardo Zulueta új felsővezetői kinevezéseket jelentett be a kiemelt régiói élére.

A menedzsment-tagok, új pozíciójukban a következő vezető szakemberek:

  • Málnay B. Levente az AMC Networks International – Central and Northern Europe ügyvezető alelnöke,
  • Manuel Balsera az AMCNI Southern Europe ügyvezető alelnöke,
  • Ricardo Debén az AMCNI Latin America ügyvezető alelnöke és
  • Kevin Dickie az AMCNI UK alelnöke, amely régió az Egyesült Királyság mellett Lengyelországot, a Közel-Keletet és Afrikát foglalja magába.

Az AMCNI, amelynek mintegy 40 televíziós márkája több mint 140 országban van jelen, szerte a világon és az egyes régiókban egyaránt stabilan fejlődik. Komoly kritikai elismerés kíséri az AMC-n bemutatott és az AMC Studios által gyártott Fear the Walking Dead és a The Terror sorozatokat. Erős regionális csatornamárkái folyamatosan egyre szélesebb elosztásban jutnak el a nézőkhöz, köztük az olyan közkedvelt főzőcsatornák mint a dél-amerikai El Gourmet, a dél-európai Canal Cocina; az infotainment brandek közül pedig a magyar, a cseh és a szlovák területeken látható Spektrum csatorna, valamint a brit CBS Reality.

Málnay B. Levente, ügyvezető alelnök, AMCNI Central and Northern Europe

A szakember 2009 óta dolgozik a társaság budapesti központjában, legutóbb alelnöki pozícióban. Az AMCNI Central and Nothern Europe regionális csatornaportfóliójáért, összesen 16 televíziós márka, 34 tévécsatorna vezetéséért felelős.

Málnay B. Levente nevéhez fűződik az első magyarországi stand up show létrehozása az HBO számára. Később elindította a Z+-t, az ország első zenei televízióját, amelyet 2000-ben a VIVA vásárolt fel. Amikor a VIVA az MTV Networks-höz került, a szakembert az MTV Networks fejlődő piacokért felelős alelnökévé nevezték ki. Ebben a pozíciójában kifejlesztette Közép-Európában az MTV zenei csatorna portfólióját, valamint elindította itthon is az MTV-t és a Comedy Centralt.

A szakember 2006-tól 2012-ig között a MEME elnökeként tevékenykedett.

2003-ban az Ernst&Young „Az év üzletembere” programjának egyik díjazottja.

Tanulmányait az ELTE után a Harvard Business School felsővezetői programjával egészítette ki.

Manuel Balsera – ügyvezető alelnök, AMCNI Southern Europe:

Manuel Balsera a madridi központú divíziónál korábban alelnökként az értékesítésért, a marketingért és a digitalis területért felelt Spanyolországban, Portugáliában és Franciaországban.

Szakmai életútja során vezetői tapasztatokra olyan társaságoknál tett szert mint a Proximity BBDO, az ONO és a VIVENDI.

Ricardo Debén – ügyvezető alelnök, AMCNI Latin America:

Ricardo Debén a Miami-ban levő központ pénzügyi igazgatójaként felelt a teljes dél-amerikai portfólióért, olyan csatornamárkákért mint a AMC, a SundanceTV, az El Gourmet, a Más Chic, a Film & Arts és az Europa Europa. Vezetése alatt cége kétszámjegyű nézettségnövekedést ért el portfólió-szinten.

Kevin Dickie – ügyvezető alelnök, AMCNI UK:

Kevin Dickie a londoni központban a tartalmi és márkastratégia megalapozója. 9 márka tartozik a cégcsoporthoz, köztük az AMC, a SundanceTV, a CBS Reality, a CBS Drama, a CBS Action, a CBS Europa és a Horror Channel, amelyek műsorstratégiája, a marketing és kreatív tevékenységek, a kommunikáció, a piackutatás és az ad sales is mind az irányítása alá tartoztak. Dickie korábban a Scripps Networks Interactive és a Discovery Networks egyik vezető szakembere volt.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...