- Hirdetés -

Új vezetővel erősít a Brand New Galaxy

|

- Hirdetés -

Magyar származású vezetővel erősít a Brand New Galaxy. A dinamikusan növekvő marketing és technológiai cég Amszterdamban nyitja meg nyugat-európai központját. A csoport küldetése, hogy szakterület-fókuszú és adatoptimalizált megoldásokat kínáljon az e-kereskedelem, a kreatív- és tartalomgyártás, valamint az automatizálás és a teljesítményfejlesztés terén a holland fővárosból. A céget a magyar reklámszakmában is jelentős sikereket elérő, többszörösen díjazott nemzetközi marketing és reklámszakember, Frank Carvalho vezeti.

A növekedés a küldetésünk. Nagyon gyorsan növekszünk, mert a cégünk felépítésekor azt tartottuk szem előtt, hogy azok a szakterület-fókuszú és adatoptimalizált megoldások, amiket kínálunk minden tekintetben növeljék az ügyfeleink üzleti teljesítményét. A növekedést szolgálják egyedi digitális megoldásaink, és az a világméretű hálózat, amelyen keresztül az e-kereskedelem, a kreatív- és tartalomgyártás, valamint az automatizálás és a teljesítményfejlesztés terén kínálunk szolgáltatásokat. Az új központunkat is azért Amszterdamban hoztuk létre, mert a holland főváros is növekszik és egyre inkább Európa új kereskedelmi központjává válik – mondta Frank Carvalho, a Brand New Galaxy Amsterdam ügyvezető igazgatója.

A díjnyertes Brand New Galaxy nemzetközi end-to-end e-kereskedelmi és tartalomgyártási szolgáltató. A cég számos egyedi megoldást kínál, többek között a Robonauts Pictures E-commerce Real Feel szolgáltatást, amely a szokatlan gyártási elemeknek köszönhetően teszi életszerűvé az online fogyasztói termékélményt. A másik speciális megoldásuk az FMCC – Fast Moving Consumer Communications módszer, amely gyors és méretezhető tartalomgyártási megoldást kínál. A Brand New Galaxy egyedi eszközeinek része a Synthrone, egy olyan moduláris és flexibilis ökoszisztéma, amely automatizálja a tartalmak tárolását, létrehozását, lokalizálását, közzétételét és nyomonkövetését.

A teljes digitális ökoszisztéma hatékony menedzsmentjét minden olyan vállalkozásnak prioritásként kell kezelni, amely jelentős növekedést szeretne elérni az e-kereskedelem területén. Egy olyan end-to-end e-kereskedelmi versenyzőként, amely a globális-lokális módszerre épít, éppen ezért elengedhetetlennek tartjuk, hogy közelebbi kapcsolatot építsünk ki nyugat-európai ügyfeleinkkel. Az amszterdami irodánk így jól illeszkedik abba a stratégiába, hogy olyan központokat alakítsunk ki világszerte, amelyek egyaránt ki tudják szolgálni a fejlett cégeket és azokat is, akik még csak az elején járnak az e-kereskedelmi útjuknak – mondta Michał Glapiński, a Brand New Galaxy növekedésért és nemzetközi tevékenységért felelős vezetője.

Galaktikus növekedés

A Brand New Galaxy rendkívüli növekedésen ment keresztül az elmúlt években új irodák nyitásával és ügynökségek felvásárlásával. Csak 2020-ban három új irodát nyitottak meg három kontinensen, így az Egyesült Államokban, a Közel-Keleten és Európában. Az elmúlt évben 35 százalékkal növelték az alkalmazottaik számát, amely mára meghaladja az ötszázat – 80 százaléka a munkatársaknak globális vagy regionális szinten dolgozik. Világszerte 29 nyelven több mint 200 ügyfelet szolgálnak ki Fortune 500 cégektől kezdve kis- és közepes e-kereskedelmi vállalkozásokig. A Brand New Galaxy-t már háromszor is díjazta a PRESS Magazine.

Galaktikus tehetség

A Brand New Galaxy új nyugat-európai cégét egy valódi globális vezető irányítja. Frank Carvalho 25 éves marketing és reklámügynökségi tapasztalattal rendelkezik a világ minden részéről, így Magyarországról, az Egyesült Államokból, az Egyesült Királyságból, Németországból, Csehországból, Lengyelországból és Ausztráliából. A szakember New York-ból költözik Amszterdamba, ahol észak-amerikai account menedzsment vezetője és globális üzleti igazgatója volt a WPP-csoporthoz tartozó Hogarth-nak. Ezt megelőzően a Publicis Groupe-nál dolgozott regionális ügyfélkapcsolati igazgatóként és európai üzleti vezetőként, valamint senior brand és marketing igazgatója volt a cseh Vodafone-nak. Karrierje során széleskörű tapasztalatot szerzett a pénzügyi, tanácsadói, gyógyszeripari, dohányipari, járműgyártási, telekommunikációs és média szektorban. Munkáját eddig négy Cannes Lions díjjal jutalmazták.

A magyar származású reklámszakember nyolc évet dolgozott a Leo Burnett budapesti irodájában, ahol egyebek mellett a Samsung, a General Motors és a Philip Morris International tartozott regionális ügyfelei közé.

A Brand New Galaxy-ról

A Brand New Galaxy egy gyorsan növekvő, független marketing és technológiai holding. A magánkézben lévő „független marketing platformot” a lengyelországi Varsóban alapították 2017-ben. Alkalmazottainak száma mára meghaladja az 500 főt. A Brand New Galaxy olyan innovatív és dinamikus ötletekbe fektet be, amelyek a start-up környezetben is sikeresek, de átméretezhetőek az ügynökségi hálózatokkal folytatott versenyre. A Brand New Galaxy az MDC Global Affiliates program tagja. A BNG-t többször díjazta a PRESS Magazine, így elnyerték a “Debut of the Year 2018”, “Success of the Year 2019”, és a “Success of the Year 2020” díjakat.

A Brand New Galaxy cégei

Pathfinder 23 – globális e-kereskedelmi ügynökség; Life on Mars – szépség- és divatipari produkciós ügynökség; Spacecamp – globális digitalis ügynökség; Synthrone – e-kereskedelmi automtizációs és implementációs platform; Voyager – e-üzleti megoldások; New Gravity – szoftver és direct-to-consumer ház; Robonauts Pictures – e-kereskedelmi produkciós ház; content26 – Amazon tartalom és reklám, Man on the Moon – HR ügynökség; BNG MEA – Dubai székhelyű központ, amely az MEA régiót szolgálja; Brand New Galaxy AMS – Amszterdam székhelyű központ a Nyugat-Európai régió szolgálatában.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Hitelből fizetjük a villanyszámlát

Az európaiak 53 százalékát ösztönzi tudatosabb fogyasztásra a megugró infláció és az energiaválság, ugyanakkor egyötödük új adósságot generált az elmúlt hat hónapban – derült ki az EOS által végzett reprezentatív kutatásból. A kutatás adatai szerint...

Gyökeresen átalakulhat az elektromos autózás

Az elektromos autók piaca rendkívül gyorsan és egyre nagyobb lendülettel fejlődik. Míg az elsőgenerációs elektromos autók hatótávolsága 150 kilométer körül volt, a gyártók ma olyan járműveken dolgoznak, amelyek egyszerre akár 1000 kilométert is képesek...

Legendás kutató érkezik Magyarországra

2023 májusában Magyarországra látogat Dr. Jane Goodall, világhírű főemlőskutató, ENSZ-békenagykövet és aktív környezetvédő, akinek köszönhetően megtudtuk, hogy a csimpánzok sokkal közelebbi rokonaink, mint valaha gondoltuk volna. Egyetemi előadása egyben A remény könyve című kötetének...

Több mint ezer magyar céget érint az új szabályozás

A tőzsdén jegyzett vállalatok kevesebb mint harmada számít fenntarthatónak az uniós zöld keretrendszer mutatói alapján – hívja fel a figyelmet az EY 11 tagországot elemző tanulmánya. Az Európai Unió célja, hogy 2050-re karbonsemlegessé váljon,...

Élőben nézhetjük a leghosszabb motoros vb-t

A hétvégén elrajtol a sporttörténelem leghosszabb - és talán legizgalmasabb - gyorsaságimotoros-világbajnoksága. A MotoGP 2023-as idénye 21 versenyhétvégét ölel fel és most először sprintfutamokat is rendeznek. A Network4 csoport platformjai, az ARENA4 és a...

Nélkülözhetetlenek a digitális készségek a Z generáció szerint

A Z generáció (18-26 évesek) tisztában van a jövőbeli karrierjükhöz szükséges digitális készségek fejlesztésének fontosságával, háromnegyedük (76%) nélkülözhetetlennek tartja az új digitális készségek elsajátítását, és szándékában áll megszerezni ezeket – derült ki a Dell...

Együttműködik az Infostart.hu és az Adaptive Media

Partneri szerződést kötött az Infostart.hu és az Adaptive Media. Az együttműködés értelmében 2023. februárjától a sales house értékesíti az Infostart.hu hirdetési megoldásait. Az Inforadio.hu jogutódjaként 2018-ban indult Infostart.hu havi több mint 12 milliós oldalletöltésével mára...

Új megbízással erősít a FLOW PR

Az MSD Animal Health a FLOW PR-t bízta meg regionális lead-ügynökségi feladatokkal. A FLOW PR Csehországban, Szlovákiában, Romániában, Lengyelországban és Magyarországon felel az állatgyógyászati piac egyik legnagyobb szereplőjének online és közösségimédia-aktivitásainak stratégiájáért, koordinálásáért és...

Még velünk maradnak a magas árak

A magas energiaárak továbbra is velünk maradnak, a legnagyobb nehézséget azonban a megugró kamatköltségek és a munkaerő megtartása jelentheti idén a családi cégek számára – ez derült ki a K&H családi vállalatok klub legutóbbi...

Tovább nőtt a Volkswagen

Tovább növelte nyereségességét a 2022-es üzleti év folyamán a Volkswagen márka, miközben az értékesítések hatékony menedzsmentjének és a következetes költségoptimalizálásnak köszönhetően stabil pénzügyi eredményt ért el. A különleges tételek előtti működési eredmény a kihívásokkal...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rengeteget tévéznek a gyerekek

A gyerekek médiafogyasztása – és ezen belül a tévénézés – fontos szerepet tölt be a jövő generációjának formálásában. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) megbízásából 2022 őszén készült elemzésből kiderül: bár a tévé...

Hitelből fizetjük a villanyszámlát

Az európaiak 53 százalékát ösztönzi tudatosabb fogyasztásra a megugró infláció és az energiaválság, ugyanakkor egyötödük új adósságot generált az elmúlt hat hónapban – derült ki az EOS által végzett reprezentatív kutatásból. A kutatás adatai szerint...

Gyökeresen átalakulhat az elektromos autózás

Az elektromos autók piaca rendkívül gyorsan és egyre nagyobb lendülettel fejlődik. Míg az elsőgenerációs elektromos autók hatótávolsága 150 kilométer körül volt, a gyártók ma olyan járműveken dolgoznak, amelyek egyszerre akár 1000 kilométert is képesek...

Legendás kutató érkezik Magyarországra

2023 májusában Magyarországra látogat Dr. Jane Goodall, világhírű főemlőskutató, ENSZ-békenagykövet és aktív környezetvédő, akinek köszönhetően megtudtuk, hogy a csimpánzok sokkal közelebbi rokonaink, mint valaha gondoltuk volna. Egyetemi előadása egyben A remény könyve című kötetének...

Több mint ezer magyar céget érint az új szabályozás

A tőzsdén jegyzett vállalatok kevesebb mint harmada számít fenntarthatónak az uniós zöld keretrendszer mutatói alapján – hívja fel a figyelmet az EY 11 tagországot elemző tanulmánya. Az Európai Unió célja, hogy 2050-re karbonsemlegessé váljon,...

Podcast

Az e-kereskedelem nem elvesz, hanem átalakít és kiegészít

Ha nincs COVID, és nem beteg az ember annyira, hogy ne tudjon kimozdulni otthonról, milyen ingerküszöböt kell elérni ahhoz, hogy valaki automatikusan online akarjon vásárolni? Létezik-e tipikus online vásárló és miért jellemző ránk annyira...

A legfontosabb a brandhez való lojalitás építése

Vajon mik a közös pontok egy lapkiadó és egy kereskedelmi cég munkájában és hogyan alakultak a média- és tartalomfogyasztási, valamint vásárlási szokások az elmúlt években? Varga Anita, a Rossmann Magyarország marketingvezetője és Kovács Tibor,...

Húsz éve nem ilyen volt a vendéglátás

„Már a pandémia előtt is, azt követően pedig kifejezetten erős volt a munkaerőhiány”, ezt a problémát orvosolandó hozta létre Birizdó Ádám és Sebestyén Ádám a Giggle.hu-t. A Business Lounge január 31-ei adásában az alkalmi...

Don't Miss

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

„Az erős márka kapcsolatban van a kimagasló üzleti teljesítménnyel” – interjú Szabó Melindával

Szabó Melinda, a Deutsche Telekom Signature CEO díjas Senior Vice President-je felfedte előttünk többek között a vállalat különböző marketingdöntései és kreatív nézetei mögött meghúzódó okokat is. Válaszai kapcsán nem csupán egy sikeres és innovatív...

Átalakuló lapkészítési elvek

Az átalakuló lapkészítési elvekről, a sztárhírek kiválasztásáról is beszélt Kolossváry Balázs a Marketing&Mediának adott interjúban. A Blikk és blikk.hu főszerkesztője szerint az Instagram és YouTube sztárok netes követői akkor sem vásárolnak print lapot, ha...

Kevésbé kelendő legendák

Hogyan hat egymásra az online és a print kiadvány, mennyire van esélyük az új címlapsztároknak arra, hogy évekig uralják a borítókat – többek között erről is beszélt Bokor Klára. A Kiskegyed, főszerkesztője elárulta azt...

A print a tévés arcokra épül

Kevesebb lett az eladható, el nem koptatott híresség – mondta el a Marketing&Mediának adott interjúban Takács Gabriella. A Best, a Story és a story.hu főszerkesztője beszélt arról is, hogyan hat egymásra az online és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Legendás kutató érkezik Magyarországra

2023 májusában Magyarországra látogat Dr. Jane Goodall, világhírű főemlőskutató, ENSZ-békenagykövet és aktív környezetvédő, akinek köszönhetően megtudtuk, hogy a csimpánzok sokkal közelebbi rokonaink, mint valaha gondoltuk volna. Egyetemi előadása egyben A remény könyve című kötetének...

Több mint ezer magyar céget érint az új szabályozás

A tőzsdén jegyzett vállalatok kevesebb mint harmada számít fenntarthatónak az uniós zöld keretrendszer mutatói alapján – hívja fel a figyelmet az EY 11 tagországot elemző tanulmánya. Az Európai Unió célja, hogy 2050-re karbonsemlegessé váljon,...

Több száz tonna hulladékot gyűjtöttek össze Ukrajnában

A háborús helyzet sem állíthatta meg a PET Kupa és a Diageo közös, a Tisza ukrajnai forrásvidékén zajló CALL-Action programját. A nehéz körülmények és mindennapos áramkimaradások ellenére a résztvevők kevesebb mint egy év alatt...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....