- Hirdetés -

Új vezetővel erősít a Brand New Galaxy

|

- Hirdetés -

Magyar származású vezetővel erősít a Brand New Galaxy. A dinamikusan növekvő marketing és technológiai cég Amszterdamban nyitja meg nyugat-európai központját. A csoport küldetése, hogy szakterület-fókuszú és adatoptimalizált megoldásokat kínáljon az e-kereskedelem, a kreatív- és tartalomgyártás, valamint az automatizálás és a teljesítményfejlesztés terén a holland fővárosból. A céget a magyar reklámszakmában is jelentős sikereket elérő, többszörösen díjazott nemzetközi marketing és reklámszakember, Frank Carvalho vezeti.

A növekedés a küldetésünk. Nagyon gyorsan növekszünk, mert a cégünk felépítésekor azt tartottuk szem előtt, hogy azok a szakterület-fókuszú és adatoptimalizált megoldások, amiket kínálunk minden tekintetben növeljék az ügyfeleink üzleti teljesítményét. A növekedést szolgálják egyedi digitális megoldásaink, és az a világméretű hálózat, amelyen keresztül az e-kereskedelem, a kreatív- és tartalomgyártás, valamint az automatizálás és a teljesítményfejlesztés terén kínálunk szolgáltatásokat. Az új központunkat is azért Amszterdamban hoztuk létre, mert a holland főváros is növekszik és egyre inkább Európa új kereskedelmi központjává válik – mondta Frank Carvalho, a Brand New Galaxy Amsterdam ügyvezető igazgatója.

A díjnyertes Brand New Galaxy nemzetközi end-to-end e-kereskedelmi és tartalomgyártási szolgáltató. A cég számos egyedi megoldást kínál, többek között a Robonauts Pictures E-commerce Real Feel szolgáltatást, amely a szokatlan gyártási elemeknek köszönhetően teszi életszerűvé az online fogyasztói termékélményt. A másik speciális megoldásuk az FMCC – Fast Moving Consumer Communications módszer, amely gyors és méretezhető tartalomgyártási megoldást kínál. A Brand New Galaxy egyedi eszközeinek része a Synthrone, egy olyan moduláris és flexibilis ökoszisztéma, amely automatizálja a tartalmak tárolását, létrehozását, lokalizálását, közzétételét és nyomonkövetését.

A teljes digitális ökoszisztéma hatékony menedzsmentjét minden olyan vállalkozásnak prioritásként kell kezelni, amely jelentős növekedést szeretne elérni az e-kereskedelem területén. Egy olyan end-to-end e-kereskedelmi versenyzőként, amely a globális-lokális módszerre épít, éppen ezért elengedhetetlennek tartjuk, hogy közelebbi kapcsolatot építsünk ki nyugat-európai ügyfeleinkkel. Az amszterdami irodánk így jól illeszkedik abba a stratégiába, hogy olyan központokat alakítsunk ki világszerte, amelyek egyaránt ki tudják szolgálni a fejlett cégeket és azokat is, akik még csak az elején járnak az e-kereskedelmi útjuknak – mondta Michał Glapiński, a Brand New Galaxy növekedésért és nemzetközi tevékenységért felelős vezetője.

Galaktikus növekedés

A Brand New Galaxy rendkívüli növekedésen ment keresztül az elmúlt években új irodák nyitásával és ügynökségek felvásárlásával. Csak 2020-ban három új irodát nyitottak meg három kontinensen, így az Egyesült Államokban, a Közel-Keleten és Európában. Az elmúlt évben 35 százalékkal növelték az alkalmazottaik számát, amely mára meghaladja az ötszázat – 80 százaléka a munkatársaknak globális vagy regionális szinten dolgozik. Világszerte 29 nyelven több mint 200 ügyfelet szolgálnak ki Fortune 500 cégektől kezdve kis- és közepes e-kereskedelmi vállalkozásokig. A Brand New Galaxy-t már háromszor is díjazta a PRESS Magazine.

Galaktikus tehetség

A Brand New Galaxy új nyugat-európai cégét egy valódi globális vezető irányítja. Frank Carvalho 25 éves marketing és reklámügynökségi tapasztalattal rendelkezik a világ minden részéről, így Magyarországról, az Egyesült Államokból, az Egyesült Királyságból, Németországból, Csehországból, Lengyelországból és Ausztráliából. A szakember New York-ból költözik Amszterdamba, ahol észak-amerikai account menedzsment vezetője és globális üzleti igazgatója volt a WPP-csoporthoz tartozó Hogarth-nak. Ezt megelőzően a Publicis Groupe-nál dolgozott regionális ügyfélkapcsolati igazgatóként és európai üzleti vezetőként, valamint senior brand és marketing igazgatója volt a cseh Vodafone-nak. Karrierje során széleskörű tapasztalatot szerzett a pénzügyi, tanácsadói, gyógyszeripari, dohányipari, járműgyártási, telekommunikációs és média szektorban. Munkáját eddig négy Cannes Lions díjjal jutalmazták.

A magyar származású reklámszakember nyolc évet dolgozott a Leo Burnett budapesti irodájában, ahol egyebek mellett a Samsung, a General Motors és a Philip Morris International tartozott regionális ügyfelei közé.

A Brand New Galaxy-ról

A Brand New Galaxy egy gyorsan növekvő, független marketing és technológiai holding. A magánkézben lévő „független marketing platformot” a lengyelországi Varsóban alapították 2017-ben. Alkalmazottainak száma mára meghaladja az 500 főt. A Brand New Galaxy olyan innovatív és dinamikus ötletekbe fektet be, amelyek a start-up környezetben is sikeresek, de átméretezhetőek az ügynökségi hálózatokkal folytatott versenyre. A Brand New Galaxy az MDC Global Affiliates program tagja. A BNG-t többször díjazta a PRESS Magazine, így elnyerték a “Debut of the Year 2018”, “Success of the Year 2019”, és a “Success of the Year 2020” díjakat.

A Brand New Galaxy cégei

Pathfinder 23 – globális e-kereskedelmi ügynökség; Life on Mars – szépség- és divatipari produkciós ügynökség; Spacecamp – globális digitalis ügynökség; Synthrone – e-kereskedelmi automtizációs és implementációs platform; Voyager – e-üzleti megoldások; New Gravity – szoftver és direct-to-consumer ház; Robonauts Pictures – e-kereskedelmi produkciós ház; content26 – Amazon tartalom és reklám, Man on the Moon – HR ügynökség; BNG MEA – Dubai székhelyű központ, amely az MEA régiót szolgálja; Brand New Galaxy AMS – Amszterdam székhelyű központ a Nyugat-Európai régió szolgálatában.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...

Csúcsot döntött a műszaki cikkek piaca

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért...

Csatlakozott a Mastercard programjához az OTP

A magyar bankok közül elsőként az OTP Bank csatlakozott a Mastercard Priceless Planet Koalícióhoz, egy olyan globális kezdeményezéshez, melynek célja, hogy öt év alatt 100 millió fa ültetésével járuljon hozzá a klímaváltozás elleni küzdelemhez....

Példátlan helyzetet hozott az átigazolási szezon

A futballtörténelem során még sosem történt olyan, mint az idei nyári átigazolási szezonban, hogy a világ két legjobb és legértékesebb játékosa, Messi és Cristiano Ronaldo egyszerre váltson klubot. Ráadásul az argentin világsztár ingyen költözött...

Többezer program lesz a Kutatók éjszakáján

Országszerte csaknem 50 városban 112 intézmény több mint 2100 programot - mások mellett szórakoztató előadásokat, kísérleteket, bemutatókat, laborbejárásokat - kínál pénteken és szombaton a Kutatók éjszakáján. A Kutatók éjszakája idén először nem nyert EU-s támogatást,...

A Republic Grouppal kampányol a Blikk

A Blikk új őszi kampányában, amit a Republic Group készített, milliókat nyerhetünk, ha a megfelelő pénzfürtöt kaparjuk le. Az ügynökség feladata a kreatív koncepció megtervezése és egy különleges kollázsfilm elkészítése volt, melyben valós fotókból...

Tovább nőtt az Oracle bevétele

A teljes negyedéves bevétel az előző évhez képest 4 százalékkal, 9,7 milliárd dollárra nőtt. A felhőszolgáltatásokból és licenctámogatásból származó bevételek 6 százalékkal 7,4 milliárd dollárra emelkedtek. A felhős és telepített új licenc értékesítés 8...

Leginkább itthon kalandoznának a magyarok

A NatGeo kutatásából kiderült, hogy a magyarok elsősorban a belföldi utazást kedvelik, és nem gondolják, hogy az „igazi felfedezés” élményéhez külföldre kellene utazni. Az utazás elsődleges célja a természetben való kirándulás, pihenés; a vágyott...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szakmai videósorozatot indított az Uniomedia

A kedden és csütörtökönként jelentkező adásokban az ügynökség munkatársai a saját területüket érintő tanácsaikat, tapasztalataikat és tippjeiket osztják meg az érdeklődőkkel. Az Uniomedia első, saját gyártású szakmai videósorozatának első epizódja szeptember 21-én debütált a világ...

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...

Csúcsot döntött a műszaki cikkek piaca

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért...
- Hirdetés -

CMO

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...