- Hirdetés -

Új vezetővel erősít a Brand New Galaxy

|

- Hirdetés -

Magyar származású vezetővel erősít a Brand New Galaxy. A dinamikusan növekvő marketing és technológiai cég Amszterdamban nyitja meg nyugat-európai központját. A csoport küldetése, hogy szakterület-fókuszú és adatoptimalizált megoldásokat kínáljon az e-kereskedelem, a kreatív- és tartalomgyártás, valamint az automatizálás és a teljesítményfejlesztés terén a holland fővárosból. A céget a magyar reklámszakmában is jelentős sikereket elérő, többszörösen díjazott nemzetközi marketing és reklámszakember, Frank Carvalho vezeti.

A növekedés a küldetésünk. Nagyon gyorsan növekszünk, mert a cégünk felépítésekor azt tartottuk szem előtt, hogy azok a szakterület-fókuszú és adatoptimalizált megoldások, amiket kínálunk minden tekintetben növeljék az ügyfeleink üzleti teljesítményét. A növekedést szolgálják egyedi digitális megoldásaink, és az a világméretű hálózat, amelyen keresztül az e-kereskedelem, a kreatív- és tartalomgyártás, valamint az automatizálás és a teljesítményfejlesztés terén kínálunk szolgáltatásokat. Az új központunkat is azért Amszterdamban hoztuk létre, mert a holland főváros is növekszik és egyre inkább Európa új kereskedelmi központjává válik – mondta Frank Carvalho, a Brand New Galaxy Amsterdam ügyvezető igazgatója.

A díjnyertes Brand New Galaxy nemzetközi end-to-end e-kereskedelmi és tartalomgyártási szolgáltató. A cég számos egyedi megoldást kínál, többek között a Robonauts Pictures E-commerce Real Feel szolgáltatást, amely a szokatlan gyártási elemeknek köszönhetően teszi életszerűvé az online fogyasztói termékélményt. A másik speciális megoldásuk az FMCC – Fast Moving Consumer Communications módszer, amely gyors és méretezhető tartalomgyártási megoldást kínál. A Brand New Galaxy egyedi eszközeinek része a Synthrone, egy olyan moduláris és flexibilis ökoszisztéma, amely automatizálja a tartalmak tárolását, létrehozását, lokalizálását, közzétételét és nyomonkövetését.

A teljes digitális ökoszisztéma hatékony menedzsmentjét minden olyan vállalkozásnak prioritásként kell kezelni, amely jelentős növekedést szeretne elérni az e-kereskedelem területén. Egy olyan end-to-end e-kereskedelmi versenyzőként, amely a globális-lokális módszerre épít, éppen ezért elengedhetetlennek tartjuk, hogy közelebbi kapcsolatot építsünk ki nyugat-európai ügyfeleinkkel. Az amszterdami irodánk így jól illeszkedik abba a stratégiába, hogy olyan központokat alakítsunk ki világszerte, amelyek egyaránt ki tudják szolgálni a fejlett cégeket és azokat is, akik még csak az elején járnak az e-kereskedelmi útjuknak – mondta Michał Glapiński, a Brand New Galaxy növekedésért és nemzetközi tevékenységért felelős vezetője.

Galaktikus növekedés

A Brand New Galaxy rendkívüli növekedésen ment keresztül az elmúlt években új irodák nyitásával és ügynökségek felvásárlásával. Csak 2020-ban három új irodát nyitottak meg három kontinensen, így az Egyesült Államokban, a Közel-Keleten és Európában. Az elmúlt évben 35 százalékkal növelték az alkalmazottaik számát, amely mára meghaladja az ötszázat – 80 százaléka a munkatársaknak globális vagy regionális szinten dolgozik. Világszerte 29 nyelven több mint 200 ügyfelet szolgálnak ki Fortune 500 cégektől kezdve kis- és közepes e-kereskedelmi vállalkozásokig. A Brand New Galaxy-t már háromszor is díjazta a PRESS Magazine.

Galaktikus tehetség

A Brand New Galaxy új nyugat-európai cégét egy valódi globális vezető irányítja. Frank Carvalho 25 éves marketing és reklámügynökségi tapasztalattal rendelkezik a világ minden részéről, így Magyarországról, az Egyesült Államokból, az Egyesült Királyságból, Németországból, Csehországból, Lengyelországból és Ausztráliából. A szakember New York-ból költözik Amszterdamba, ahol észak-amerikai account menedzsment vezetője és globális üzleti igazgatója volt a WPP-csoporthoz tartozó Hogarth-nak. Ezt megelőzően a Publicis Groupe-nál dolgozott regionális ügyfélkapcsolati igazgatóként és európai üzleti vezetőként, valamint senior brand és marketing igazgatója volt a cseh Vodafone-nak. Karrierje során széleskörű tapasztalatot szerzett a pénzügyi, tanácsadói, gyógyszeripari, dohányipari, járműgyártási, telekommunikációs és média szektorban. Munkáját eddig négy Cannes Lions díjjal jutalmazták.

A magyar származású reklámszakember nyolc évet dolgozott a Leo Burnett budapesti irodájában, ahol egyebek mellett a Samsung, a General Motors és a Philip Morris International tartozott regionális ügyfelei közé.

A Brand New Galaxy-ról

A Brand New Galaxy egy gyorsan növekvő, független marketing és technológiai holding. A magánkézben lévő „független marketing platformot” a lengyelországi Varsóban alapították 2017-ben. Alkalmazottainak száma mára meghaladja az 500 főt. A Brand New Galaxy olyan innovatív és dinamikus ötletekbe fektet be, amelyek a start-up környezetben is sikeresek, de átméretezhetőek az ügynökségi hálózatokkal folytatott versenyre. A Brand New Galaxy az MDC Global Affiliates program tagja. A BNG-t többször díjazta a PRESS Magazine, így elnyerték a “Debut of the Year 2018”, “Success of the Year 2019”, és a “Success of the Year 2020” díjakat.

A Brand New Galaxy cégei

Pathfinder 23 – globális e-kereskedelmi ügynökség; Life on Mars – szépség- és divatipari produkciós ügynökség; Spacecamp – globális digitalis ügynökség; Synthrone – e-kereskedelmi automtizációs és implementációs platform; Voyager – e-üzleti megoldások; New Gravity – szoftver és direct-to-consumer ház; Robonauts Pictures – e-kereskedelmi produkciós ház; content26 – Amazon tartalom és reklám, Man on the Moon – HR ügynökség; BNG MEA – Dubai székhelyű központ, amely az MEA régiót szolgálja; Brand New Galaxy AMS – Amszterdam székhelyű központ a Nyugat-Európai régió szolgálatában.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

televízió nézettség

A Szerencsekerékkel az Európa-liga sem bírt

Mindhárom fontos célcsoportnál a Szerencsekerék bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Igaz, a 18-49 és a 18-59 éveseknél nem volt nagy különbség a vetélkedő és az Európa-liga-döntő közvetítésének nézettsége között. Az elmúlt héten nem változtak...

Rengeteg UEFA BL-mérkőzés jön a Sport TV-n

Az Európai Labdarúgó-szövetség (UEFA) és a Sport TV-t üzemeltető AMC Networks International - Central and Northern Europe (AMCNI-CNE) hosszútávú, többéves együttműködésének köszönhetően továbbra is követhetjük a Sport TV-n az UEFA Bajnokok Ligája mérkőzéseit. Minden...

Új trendek az okosotthon-piacon

Az okosotthon-technológia folyamatosan fejlődik, ez 2023-ban sincs másképp. Az okosotthon megoldások az elmúlt néhány évben hosszú utat tettek meg, új trendek és technológiák léptek színre a hatékonyság, a kényelem és a biztonság érdekében. A...

Ezek a legnépszerűbb bulihelyek

Közeleg a nyár, indul a buliszezon, így egyre inkább felpörög a taxik iránti kereslet is. A taxisofőrök tapasztalatai szerint a legnépszerűbb budapesti partihelyszínek továbbra is a Belvárosban találhatók, míg a nyári szezonban a Budapest...

Sosem volt még ilyen szórakoztató a kalóriaégetés

A VR fitnesznek köszönhetően javul az állóképesség, az izomzat erősödik és kellő kitartással a mérleg is egyre kevesebbet mutathat.Manapság az egészségtudatos életmód, a helyes táplálkozás és a sport központi szerepet tölt be az emberek...

Új vezérigazgatóval erősít a PENNY

Új vezérigazgató érkezik július 1-jétől a PENNY Magyarország élére Mathias Mentrop személyében. Mentrop jelenleg a csehországi PENNY-hálózat operatív igazgatójaként tevékenykedik, pozíciójában a jelenlegi magyarországi vezérigazgatót, Florian Jens Naegelét váltja majd.Mathias Mentrop több mint tízévnyi...

Közel 100 filmmel jön a héten a Magyar Mozgókép Fesztivál

Idén június 7. és 10. között rendezik meg a Nemzeti Filmintézet és a Veszprém-Balaton 2023 Európa Kulturális Fővárosa program szervezésében, a Magyar Mozgókép Fesztivált. Az esemény keretében három városban, Veszprémben, Balatonfüreden és Balatonalmádiban, kilenc...

Növelte profitját a Central Médiacsoport

A múlt évben 13,62 milliárd forintos árbevételt ért el a Central Médiacsoport Zrt., ez kis mértékű növekedést jelent az egy évvel korábbihoz képest. A társaság profitja meghaladta a 2,5 milliárd forintot. (fotó: Central Médiacsoport) A...

Ezek lesznek a legnépszerűbb diákmunkák az idén

A Prohuman Diákmunka tapasztalatai alapján az átlagos órabérek 1700 és 2000 forint között alakulnak idén, de a kiemelt területeken akár 4000 forintos órabért is kézhez kaphat egy diákmunkás.Az utóbbi években egyre népszerűbb a diákmunka:...

Új sorozatokkal erősít az HBO Max

A hónapban több mint 20 új sorozat vagy évad érkezik, illetve jól ismert filmek is elérhetővé válnak júniusban az HBO Maxon.Júniusban jobbnál jobb sorozatok várják az HBO Max nézőit, többek között érkezik a Mayans...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újra trendi a butatelefon

A fiatalok körében egyre népszerűbb Nokia 2660 Flip mostantól Pop Pink és Lush Green színben is elérhető. A butatelefonok egy új aranykor hajnalán állnak, ahogy a Z és Y generáció tagjai tudatosan keresik a...
televízió nézettség

A Szerencsekerékkel az Európa-liga sem bírt

Mindhárom fontos célcsoportnál a Szerencsekerék bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Igaz, a 18-49 és a 18-59 éveseknél nem volt nagy különbség a vetélkedő és az Európa-liga-döntő közvetítésének nézettsége között. Az elmúlt héten nem változtak...

Rengeteg UEFA BL-mérkőzés jön a Sport TV-n

Az Európai Labdarúgó-szövetség (UEFA) és a Sport TV-t üzemeltető AMC Networks International - Central and Northern Europe (AMCNI-CNE) hosszútávú, többéves együttműködésének köszönhetően továbbra is követhetjük a Sport TV-n az UEFA Bajnokok Ligája mérkőzéseit. Minden...

Új trendek az okosotthon-piacon

Az okosotthon-technológia folyamatosan fejlődik, ez 2023-ban sincs másképp. Az okosotthon megoldások az elmúlt néhány évben hosszú utat tettek meg, új trendek és technológiák léptek színre a hatékonyság, a kényelem és a biztonság érdekében. A...

Ezek a legnépszerűbb bulihelyek

Közeleg a nyár, indul a buliszezon, így egyre inkább felpörög a taxik iránti kereslet is. A taxisofőrök tapasztalatai szerint a legnépszerűbb budapesti partihelyszínek továbbra is a Belvárosban találhatók, míg a nyári szezonban a Budapest...

Podcast

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Közösen sokkal könnyebb fejleszteni a szakmai tudást

Az INTREN 100 százalékra növelte tulajdonrészét a JabJab Online Marketing ügynökségben, ennek apropóján Gandera Balázs, az INTREN alapító-ügyvezetője és Bobály Mihály, a JabJab CEO-ja voltak a Business Lounge podcast március 22-ei adásának vendégei. Az...

Don't Miss

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...

Szuper csapatba kerültem

A kommunikációban használt digitális csatornáknak a különböző generációk digitális fogyasztói szokásaihoz kell igazodniuk – hangsúlyozta Varga-Nagy Eszter, A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. március elején kinevezett vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetője az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Mitől lesz fenntartható egy csúcstévé?

Az LG Electronics 2023-as OLED evo tévéi a megkapták a Carbon Trust CO2 kibocsátás csökkentéséről és CO2 méréséről szóló tanúsítványát. A széria idén az egymást követő harmadik évben érdemelte ki a minősítést, valamint a...

Karbonsemleges lett az Erste Magyarországon

Az idén már karbonsemlegesen működik az Erste Magyarországon. A bank az elmúlt hat évben több mint 70 százalékkal csökkentette a szén-dioxid kibocsátását. Az Erste minden fiókja, irodája zöldárammal működik, 2030-ra pedig a gépjárműflotta is...

Ezért dobd a szelektívbe az aludobozokat

Szerencsére egyre több élelmiszeripari és kiskereskedelmi vállalat törekszik a fenntarthatóbb működésre, termelésre, környezetbarát gyártásra és csomagolás használatára. Az alumínium, mint nyersanyag és annak újrahasznosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a fenntarthatóbb folyamatok működtetésében, és ebben nem...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....