2019. május 21-től Papliczky Pál lett a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) ügyvezetője, aki Máth Andrást váltja ebben a pocícióban. Papliczky Pál több mint negyedszázada dolgozik a média szakmában.
1991-ben a Figyelőnél kezdett üzletkötőként, majd a lap hirdetési igazgatójaként folytatta. 1994 és 1998 között a HVG hirdetési igazgatója volt, majd 5 éven át a Metro/Metropol ingyenes napilap kereskedelmi igazgatójaként jelentős szerepe vállalt a nemzetközi licenc alapján működő újság hazai meghonosításában.
2003-tól 2006-ig a Népszabadság hirdetési igazgatójaként dolgozott, majd a Ringier kelet-közép európai stratégiai tanácsadója, 2007-től pedig egy éven át a Ringier magyar vállalatának napilap üzletágág igazgatója volt. 2008 és 2010 között az Epamedia (ma JCDecaux Hungary) közterületi reklámcég kereskedelmi részlegét vezette.
Papliczky Pál 2010-től saját vállalkozásaiban dolgozik tanácsadóként és projekt menedzserként. Így – többek között – 2014-től 2016-ig a 168 Óra online és print változatának átalakítását, majd a kiadó ügyvezetőjeként a lap eladását irányította, 2016-ban pedig a Lokál ingyenes napilap és a vidéki Lokál Extra ingyenes hetilap hirdetésszervezésének beindítását segítette.
Mostani munkakörében elsődleges feladata a Digitális Közönségmérési Tanács munkájának hatékonyabbá tétele, továbbá a piac igényeinek figyelembe vételével új, bevételt termelő szolgáltatások bevezetése.