- Hirdetés -

Tengeri hulladékból készült a Springfield legújabb fürdőruha kollekciója

|

- Hirdetés -

Kapszulakollekciók, átváltozó szövetek és tengeri hulladékból készített fürdőruhák: a Springfield legújabb kínálatában különleges anyagú és könnyen variálható darabokkal rukkolt elő. Emellett a legújabb, öko-barát fürdőruháival folytatja az előző évben elindított, fenntarthatósági projektjét, a tengeri hulladékok felhasználására fókuszálva.

Gyakran okoz fejtörést, hogy bikini választásnál milyen szabályokat kell követnünk: kizárólag összeillő alsó és felső? Vagy lehet eltérő a színük? Mi a helyzet a mintákkal? Az legújabb Springfield fürdőruhák változatos kínálatában könnyedén összeválogathatjuk azokat a mintákat, színeket és szabásokat, amik a legjobban illenek a hangulatunkhoz vagy az alkalomhoz.

A szezon kedvencei között megtaláljuk a pöttyös, tengerész csíkos, a kasmírmintás és virágos, trópusi motívumos anyagokat is. A különlegesebb darabokkal idén újdonságokat is érkeznek: fodrokkal és kagylókkal díszített felső- és alsórészek, amelyek tökéletesen visszaadják a nyári hangulatot. Idén újdonságok a bandeau és a háromszög szabású felsőrészek, mely utóbbi már push-up változatban is kapható.

Az egyrészesek kedvelőinek pedig trópusi mintás, púderszínű-csíkos vagy feliratos darabokat mutat be a márka. Emellett a keresztpántos hátrész vagy az elől megkötős megoldások is megjelennek, és a már korábbról ismert mély kivágású szabások, amik elengedhetetlen kellékei minden vízparti nyaralásnak.

Legyünk bohók

Vidám, kényelmes és többfunkciós darabok – a Springfield idén nyáron férfi fürdőnadrág kollekciót is bemutat, amelyben a minták és az átalakuló szövetújdonságok dominálnak.

A sportos fazonoknál a piros, a kék és a fehér színek hangsúlyosak, emellett az olyan egész nadrágot beborító kisebb nyárias minták, mint a gyümölcsök, állatok vagy más trópusi motívumok. Nem maradhatnak ki az idei nyár fő trendjei, a feliratokkal vagy a divatos varrásokkal díszített darabok sem. Az egyszínű fürdőnadrágok különféle árnyalatokban kapnak helyet a kollekcióban, a kék és a zöld tónusok széles választéka mellett sárga és lazacszínű is elérhető lesz.

Idén nyáron emellett megérkeznek az üzletekbe a különleges, átváltozó szövetekből készített fürdőnadrágok. Ezeken a darabokon a víz hatására megváltoznak a minták, majd a száradás követően ismét az eredeti design lesz látható.

Még egy lépés a vizek fenntarthatóságáért

A Springfield a SEQUAL nevű szervezettel karöltve újrahasznosított óceáni hulladékból készült rostokat is felhasznált öt nyári viselet elkészítéséhez.

Évente tizenkét tonnányi műanyag kerül óceánokba, amelyek 90 százaléka vizek mélyén marad. A SEQUAL azon dolgozik, hogy ellensúlyozza ezt a szennyezőanyag-kibocsátást, és a műanyagok összegyűjtése után újrahasznosítással „második életet” adjon a tengeri hulladéknak. Halászokkal, civil szervezetekkel és több, környezettisztítással kapcsolatos programmal együttműködve a spanyol szervezet egy kilogramm szemétből ugyanekkora tömegű SEQUAL rostot állít elő.

A Springfield is szeretett volna csatlakozni a kezdeményezéshez, ezért a design csapattal közösen megterveztek öt ruhadarabot: három férfi és két női fürdőruha-fazont, amelyeket újrahasznosított poliészterből és SEQUAL rostból állítottak elő a Földközi-tenger fenekéről felhozott műanyagpalackokból. A kezdeményezés segítségével a márka felhívja a figyelmet a tengerek szennyezettségére. A tengeri mintás termékek már kaphatók a Springfield üzleteiben és a márka weboldalán.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Meddig marad a home office?

A pandémia alatt előtérbe került a home office, illetve a hibrid munkavégzés, mint lehetséges munkavégzési rendszerek. 2 év elteltével már vannak releváns tapasztalatok, felmérések, amelyek alapján érdemes felülvizsgálni az eddig használt munkavégzési struktúrákat. Vajon...

Lassulóban a balatoni ingatlanpiac

A 2020-as hirtelen növekedés után még az idei tavasz is élénkülést hozott a Balaton ingatlanpiacán, de a nyár eredményei már elmaradnak a tavalyi év hasonló időszakától. Az OTP Ingatlanpont friss tapasztalatai alapján változatlanul magas...

Különleges fesztivál a Balatonnál

A MOL Nagyon Balaton keretében július 28-án indul és Zamárdi több helyszínén három napon át tart a debütáló ZamJam fesztivál.A ZamJam házigazdája Tilla, aki bevallottan Zamárdi szerelmese, egy videóban mondja el a legfontosabb tudnivalókat.1....

Bejött a magyaroknak a digitális munkahely

A magyar munkavállalók kétharmada már a pandémia előtt is használt digitális megoldásokat feladatai teljesítésére – derül ki a DreamJobs kutatásából. Minél nagyobb egy vállalat mérete, annál több területen élnek online eszközökkel, és minél több...

Lezárult a Citromail eladása

A Central Médiacsoport és a norvég Fjordmail International AS teljesítette a nemrégiben aláírt szerződésben az értékesítéshez szükséges feltételeket, így lezárult a Citromail eladásáról szóló üzlet a két fél között.Ahogy arról szakmai berkekben már olvasni...

TOP3-ban a Vodafone

A nemzetközi Pride hónap alkalmából közzétett új kampánya keretében végzett országos felmérést a Nyitottak vagyunk társadalmi vállalkozás, amely eredményeként a Vodafone ezüst minősítéssel bekerült a három legnyitottabb hazai vállalkozás közé. A kérdőíves felmérés a...

Megvannak a legnépszerűbb munkáltatók

A Zyntern.com éves felmérése szerint a legnépszerűbb munkáltatók versenyét idén a Magyar Telekom Nyrt. nyerte a pályakezdők szemében. A dobogó második fokán a OTP Bank Nyrt., harmadikon pedig a Robert Bosch Kft. végzett. A...

Mattheisen távozik a Microsofttól, Szabó Péter váltja

Szabó Pétert nevezték ki a Microsoft Magyarország új vezetőjének, aki 2022. július 1-től tölti be a pozíciót és irányítja a Microsoft Magyarország tevékenységét. Chris Mattheisen, korábbi ügyvezető igazgató elhagyja a vállalatot, július végéig támogatja...

Kiosztott frekvencia és büntetés a Kossuth rádiónak

Heti ülésén kétszázezer forintra bírságolta a Kossuth rádió médiaszolgáltatóját a Médiatanács egy mese miatt. A mezőtúri telephelyre meghirdetett kisközösségi rádiós pályázat nyertese az egyedüliként pályázó Actor Média Kft. lett. A Kéklótusz apáca kalandjai című tibeti...

Új kommunikációs vezető a BMW-nél

2022. július 1-től dr. Jenei Réka látja el a BMW Group debreceni gyárának kommunikációs feladatait.A kommunikációs vezetői posztot betöltő szakember a Debreceni Egyetem Jogi Karán szerzett diplomát, angolul és németül beszél. Az elmúlt tizennyolc...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Hiányoztak a magyaroknak a zenei fesztiválok

Visszatért a magyarok kedve a fesztiválokhoz, koncertekhez: egy májusi online kutatás válaszadóinak 54 százaléka nyilatkozott úgy, hogy idén már mindenképpen részt vesz valamilyen zenés eseményen. A Visual Europe Group kutatásából kiderül: óriási a várakozás...

Meddig marad a home office?

A pandémia alatt előtérbe került a home office, illetve a hibrid munkavégzés, mint lehetséges munkavégzési rendszerek. 2 év elteltével már vannak releváns tapasztalatok, felmérések, amelyek alapján érdemes felülvizsgálni az eddig használt munkavégzési struktúrákat. Vajon...

Lassulóban a balatoni ingatlanpiac

A 2020-as hirtelen növekedés után még az idei tavasz is élénkülést hozott a Balaton ingatlanpiacán, de a nyár eredményei már elmaradnak a tavalyi év hasonló időszakától. Az OTP Ingatlanpont friss tapasztalatai alapján változatlanul magas...

Különleges fesztivál a Balatonnál

A MOL Nagyon Balaton keretében július 28-án indul és Zamárdi több helyszínén három napon át tart a debütáló ZamJam fesztivál.A ZamJam házigazdája Tilla, aki bevallottan Zamárdi szerelmese, egy videóban mondja el a legfontosabb tudnivalókat.1....

Bejött a magyaroknak a digitális munkahely

A magyar munkavállalók kétharmada már a pandémia előtt is használt digitális megoldásokat feladatai teljesítésére – derül ki a DreamJobs kutatásából. Minél nagyobb egy vállalat mérete, annál több területen élnek online eszközökkel, és minél több...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kisfiam, hozzál valami másik lapot!

25 éves voltam. Félve sétáltam be a Világgazdaság szerkesztőségébe. A főszerkesztő, Bánki András fogadott. Újságíró-gyakornoknak jelentkeztem. András keresett valakit, aki a 2000-es sydney-i olimpia kapcsán sportbizniszcikkeket ír majd a VG-nek. Meglátott bennem valamit. Azt nem, hogy...

Nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet

„A Paprika Studios története nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet. Rendkívül büszke vagyok arra, hogy részese és alakítója lehetek ennek. A vállalat nevében köszönettel tartozom az alapítónak, Marschall Péternek, akinek a hite és a víziója...

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...

A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier Axel Springer hirdetési és marketingigazgatójaként dolgozott. A kiadótól – 14 év után – 2016-ban távozott. Ezt követően az Atmedia kereskedelmi és portfólióigazgatója volt,...

Építkezni szeretek – interjú Palocsay Gézával

Nem érzi visszalépésnek, hogy az Adevinta után a kevésbé ismert Pepita.hu-nál folytatja, amelyből három év alatt százmillió euró forgalmú céget építene Palocsay Géza. A webáruházként és online piactérként is működő platform fejlődésének támogatására a...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Igazán zöld lesz az idei EFOTT

A környezettudatosság napjaink egyik kiemelt közéleti témája – kifejezetten az EFOTT célközönségét jelentő fiatalok életében –, így a fesztivál szervezői arra vállalkoztak, hogy a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem (MATE) segítségével egy igazán zöld...

Együttműködik a Diageo és a PET Kupa

Évente kb. 10.000 tonna hulladék érkezik Ukrajnából és Romániából a Tiszán, amelynek fő oka a megfelelő hulladékkezelési rendszerek hiánya a felvízi országokban. A hulladékmentesítésben élen járó Tiszai PET Kupa és a Diageo, a világ...

Elektromos furgonokkal zöldít a Tesco

Magyarországon elsőként vezetett be teljesen elektromos meghajtású furgonokat házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett járművekben a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, így az áruházlánc az online rendeléseket károsanyag-kibocsátás nélkül tudja...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....