A WPP hálózathoz tartozó kreatív ügynökségként működő Geometry bejelentette Till Hohmann kinevezését, aki a szervezet európai, közel-keleti és afrikai üzletágainak kreatívigazgatója lett. Hohmann Howard Smiedt-et váltja azonnali hatállyal az igazgatói székben, aki bizottsági tagként a továbbiakban is együttműködik a Geometry kreatív divíziójának és szolgáltatásainak fejlesztésében.
Hohmann a Serviceplan német független ügynökségi csoporttól érkezik a szervezethez, ahol ügyvezető kreatívigazgatóként olyan márkák számára készített integrált globális kampányokat, mint a BMW, a MINI, a B/S/H, a WMF vagy a KraussMaffei. A szakember a szervezeti átalakulás különböző szakaszaiban szerzett vezetői tapasztalatai alapján úgy véli, hogy a kulturális szempontból jelentős, innovatív és sikeres csapatok, márkák, illetve kampányok a radikális integráció legfontosabb mozgatórugói.
Több mint húszéves nemzetközi karrierje során Hohmann részt vett analóg ügynökségek csúcstechnológiájú szervezetekké való átalakításában, hozzájárult ahhoz, hogy kreatív koncepciók eredményeként vállalati bevételek duplázódjanak meg, valamint segédkezett számos globális márka európai, közel-keleti és ázsiai újjáépítésében, kreatív szemléletű üzleti egységek létrehozásában. Till és nemzetközi csapatának munkáját számos kategóriában és csatornán immár több mint 450 különböző alkalommal ismerték el, ideértve a Cannes Lions arany, az Euro Effies, az Eurobest és a Spikes Asia díjakat is.