Új vezetővel erősít a JOY

Az idén 20 éves JOY új tartalomgyártási struktúrában, új cross platform főszerkesztővel és bővülő csapattal kezdi a 2019-es évet.

Az új cross-platform főszerkesztői pozícióban a Marquard Media korábbi online főszerkesztője, Alberti Petra feladata lesz, hogy új alapokra helyezze és teljesen megújítsa a JOY márkához kapcsolódó tartalomgyártási folyamatokat, a márkához tartozó összes platformon. Alberti Petra az elmúlt 3 évben a Marquard Media teljes digitális portfoliójának főszerkesztője és tartalomfejlesztési vezetője is volt.

A piacvezető márka nevéhez fűződik hazánk egyik legsikeresebb vásárlásösztönző akciójának, a JOY- Napoknak a megvalósítása is, amely évről évre rekord eladási adatokat és bolti forgalmat generál.

A JOY Prix de Beauté – A szépség nagydíja, több mint 17 éve a szépségszakma ikonikus versenye, melyben több ezer kozmetikai cikk nevezett már és amely a minőség és exkluzivitás jegyében jutalmazza a kategóriájukban egyedülálló termékeket.

Szintén a JOY égisze alatt valósult meg hazánk első Social Media Award díjátadója, ahol a fogyasztók szerint a közösségi média legnépszerűbb és leginspirálóbb véleményvezérei sorakoznak fel.