Solymos Ádám lett a Scitec marketingigazgatója. Nemrégiben két új almárkával, a Scitec Gym és Scitec Endurance termékekkel gazdagodott a vállalat termékportfóliója.
A közgazdász végzettségű Solymos Ádám többek között a Procter & Gamble, a Kimberly-Clark, valamint a Johnson and Johnson vállalatoknál dolgozott korábban, valamint több mint 10 évet töltött Angliában hasonló területen, egyebek mellett a Reckitt Benckiser-nél. A jelentős – lokális és globális marketingvezetői – tapasztalatokkal rendelkező szakember szeptemberben csatlakozott a Scitec csapatához, ahol marketingigazgatóként segíti a vállalat új stratégiai törekvéseit.
A Scitec egyik legfontosabb célkitűzése, hogy szélesebb sportolói közönséget kiszolgáló márkává váljon. A megújulás első állomása két új almárka bejelentése volt: a Scitec Gym termékek azoknak a hobbisportolóknak készültek, akik izmos, esztétikus testfelépítésre törekednek, míg a Scitec Endurance újdonságai az állóképességi sportolóknak kínálnak magas minőségű, ellenőrzött táplálékkiegészítőket. Egyúttal megújul a Scitec arculata is. A termékminőségre természetesen a jövőben is rendkívüli hangsúlyt fektet a vállalat, amelynek szakemberei évente 6 ezer alapanyag-vizsgálatot, 33 ezer gyártásközi tesztet végeznek, hogy kifogástalan termékek kerüljenek az üzletekbe.