
Polgári Balázst nevezték ki az eMAG Magyarország országigazgatójának, 2025. október 1-jei hatállyal. Feladatait a helyi és a csoportszintű vezetői csapatokkal szoros együttműködésben látja el, a vállalat növekedési pályájának folytatása érdekében. Elődje, Daradics Kinga új szakmai kihívásokat vállal az eMAG-on kívül.
Polgári Balázs irányítása alatt az eMAG Magyarország tovább erősíti a piactér modelljét, az erre való átállás Daradics Kinga vezetése alatt indult el, támogatva a magyar eladók növekedését és fejlesztve a vásárlói élményt. Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy értéket teremtsünk ügyfeleink és eladóink számára, valamint javítsuk jelenlétünket a kulcsfontosságú területeken.
„Köszönjük Kingának a vállalat eddigi vezetését és a magyar piacon elért előrelépést” – mondta Irina Pencea, az eMAG román, magyar és bolgár piacokért felelős vezetője. „Polgári Balázs teljeskörűen átlátja az üzleti tevékenységünket az ügyfélszolgálattól a Marketplace működtetéséig, ami különösen alkalmassá teszi őt arra, hogy vezesse a vállalatot a soron következő életszakaszában, amelyben a piactér platform bővítésére és a kereskedőpartnerek sikerére fókuszálunk. Emellett örömmel látjuk, hogy Balázs fiatal szakemberként az eMAG berkein belül eltöltött 8 év során milyen sokat tudott fejlődni, kiemelkedő teljesítményt nyújtva, kiérdemelve az őt megillető elismerést.”
„Az elsődleges célom világos: építeni arra, ami működik, és gyorsabban haladni a Marketplace fejlesztésében” – mondta Polgári Balázs, az eMAG magyarországi országmenedzsere. „A termékkínálatunk minőségére, az eladói eszközökre és támogatásra, valamint a megbízható vásárlói élményre koncentrálunk, miközben bővítjük a magyar vállalkozások számára a határokon átnyúló értékesítései lehetőségeket is.”
Polgári Balázs 2017-ben csatlakozott az eMAG-hoz, és 2024 márciusa óta vezeti a Marketplace üzletágat Magyarországon igazgatóként. Korábban az Ügyfélszolgálati és Piactámogatási csapatokat irányította, és stratégiai platformprojektekben is részt vett, ami teljes rálátást biztosított számára a vállalat működésére mind az ügyfelek, mind az eladók oldaláról. Szakértelme az eladói ökoszisztéma és a piactér modell megerősítésében rejlik, beleértve a határokon átívelő kereskedelmet Magyarország, Románia és Bulgária között is.