A Discovery Paul Rehriget nevezte ki az Eurosport Digital vezérigazgatójának. Az új vezető az Eurosport fogyasztóknak szóló digitális termékeinek és szolgáltatásainak fejlesztéséért és irányításáért felel majd.
Rehrig a Discoveryhez és az Eurosporthoz az AMC Networkstől érkezik, ahol közel nyolc évig digitális és üzletfejlesztési ügyvezető alelnökként ő felelt az AMC Networks globális digitális partnerkapcsolataiért és a közvetlen fogyasztói előfizetéses szolgáltatásokért. Pozíciójában csapatával két piacvezető digitális VOD-szolgáltatást – a Sundance Now-t és a Shuddert – is elindított.
A Discoverynél Rehrig felügyeli az Eurosport fogyasztóknak szóló digitális termékeinek fejlesztését, beleértve az egyetlen egész Európára kiterjedő sport-streaming szolgáltatást és applikációt, az Eurosport Playert, illetve Európa első számú online sportoldalát, a havonta több mint 30 millió egyedi felhasználót kiszolgáló Eurosport.com-ot. Paul Rehrig közvetlenül Peter Faricy-nek, a Discovery globális DTC (fogyasztóknak nyújtott szolgáltatásokért felelős) vezérigazgatójának felel.
Az Eurosport Digital szolgáltatásait – a világ legnagyobb sporteseményeihez kapcsolódó élő közvetítéseit, on-demand videós tartalmait, híreit és eredményeit – több millió rajongó használja. A következő 12 hónap jelentős eseménye lesz a 2020-as tokiói olimpia, amely minden percéhez az Eurosport biztosít exkluzív digitális hozzáférést Európa-szerte (Oroszország és Franciaország kivételével). Emellett az év során más prémium sportágak élő eseményei is itt lesznek elérhetők: többek között több mint 2500 órányi élő kerékpársport 200 napon keresztül, az összes tenisz Grand Slam-torna minden mérkőzése, illetve a téli sportszezon minden fontosabb világbajnoksága és világkupája.