A rádió szpot és non-szpot felületeinek az értékesítéséért január 8-tól Turú Henrik felel, aki ezt megelőzően a Juventus Rádiónál és a Viasatnál (majd a jogutód Sony Pictures Televisionnél) is négy-négy évet dolgozott kiemelt ügyfélkapcsolati menedzserként.
Mind a Juventusnál mind a Viasatnál feladata volt a nagy hirdetők és a médiaügynökségek kezelése, a kreatív formátumok és felületek értékesítése illetve ezen kampányok teljeskörű koordinációja.
Az új kereskedelmi igazgató karrierje b2b marketingesként indult az RTL Klubnál 2001-ben, ahol a kereskedelmi osztály kiadványainak írása és szerkesztése, továbbá b2b marketingkampányok szervezése, kivitelezése tartozott feladatai közé. Sales managerként először a Cinema Citynél kezdett dolgozni 2006-ban, ahol a mozihálózat on-screen és off-screen reklámhelyeit értékesítette médiaügynökségi ügyfeleknek.