- Hirdetés -

Új vezetővel erősít az SAP

|

- Hirdetés -

Új operatív vezetőt neveztek ki az SAP magyar fejlesztőközpontjának (SAP Labs Hungary) élére Nyers Balázs személyében. A szakember 2007 óta dolgozik az SAP kötelékében, vezetői tapasztalata mellett szerteágazó technológiai ismereteire fog támaszkodni új megbízatása során.

A közgazdász végzettségű, valamint vezetés-szervezési diplomával és üzleti tolmács képzettséggel is rendelkező Nyers Balázs 13 évvel ezelőtt Support Engineerként kezdte meg pályáját az SAP-nál. Ezt követően több terméktámogatási csoportot vezetett, kinevezése előtt pedig az SAP Labs Hungary egyik legnagyobb létszámú részlegét, a vállalat zászlóshajóját jelentő S/4HANA felhőszolgáltatásokon dolgozó csapatát irányította.

Új pozíciójában COO-ként (Chief Operating Officer) a fejlesztőközpont operatív és stratégiai ügyeit menedzseli, és Markus Hilkennek, a hazai fejlesztőközpont vezetőjének számol be az eredményekről. A szakember a jelenlegi kollégák munkáját erősítő belső aktivitások és ösztönzőprogramok kidolgozásán, és egy átfogó toborzási és employer branding stratégia megújításán is dolgozik majd a potenciális új munkatársak megszólítása érdekében. Emellett az egyetemekkel és szakmai szervezetekkel való kapcsolattartás, szakmai rendezvények és más kezdeményezések összefogása, valamint az erős nemzetközi szerepvállalásból adódó globális projektek irányítása is a feladatai közé tartozik.

A 71%-ban Y generációs tehetségeket foglalkoztató és kollégái között 34 különböző nemzetiséget felvonultató multikulturális budapesti fejlesztőközpont globális léptékben is kiemelt lokáció az SAP hálózatában. A terméktámogatással és üzemeltetéssel foglalkozó kollégák európai, közel-keleti és afrikai, a fejlesztők pedig globális ügyfeleknek dolgoznak. A magyarországi központ a teljes termék- és szolgáltatás életciklust lefedi tevékenységével. Mintegy 230 fő a termékportfólióhoz tartozó megoldások fejlesztésével, 350 kolléga terméktámogatással, 80 munkatárs szoftver-karbantartással, 290 fő pedig felhőszolgáltatások üzemeltetésével foglalkozik. 2020-ban indult ötödik új pillérként a Cloud Services terület, melyet az üzleti célú utazások tervezésére, lebonyolítására és adminisztrálására szolgáló SAP Concur támogatói csapata, a Concur Global Services Team képvisel. Ennek a területnek és a szakmai teamnek a vezetését veszi át Nyers Balázs elődje, Magyar-Zimmerman Nicholas korábbi COO, aki a globális csapatokkal együttműködve a Concur megoldás magyarországi piaci pozicionálásán dolgozik majd.

Nyers Balázs kiemelte: szeretné még jobban megmutatni a külvilágnak, hogy az SAP milyen egyedülálló fejlődési lehetőségeket, szuper munkakörnyezetet és jó légkört kínál a munkatársaknak Magyarországon. „Fontosnak tartom, hogy a csapat tevékenységének a nemzetközi SAP Labs hálózaton belüli hozzáadott értékét tovább növeljük, az együttműködési lehetőségeket kihasználjuk. Emellett arra is összpontosítunk majd, hogy a szervezeten belüli információcsere és tudásmegosztás új szintekre lépjen” – mondta az új vezető.

A tudásmegosztás jegyében például továbbra is helyet kapnak az SAP Hungary fejlesztőközpontjában hagyományosan megrendezett belső innovációs „játszótér” foglalkozások, az úgynevezett d-shopok (developer workshop), ahol a munkatársak olyan innovatív, új technológiákat próbálhatnak ki, mint a 3D nyomtatás, vagy IOT-t, virtuális valóságot, mesterséges intelligenciát, gépi tanulást alkalmazó eszközök, amelyeket később beépíthetnek majd mindennapi munkájukba.

A vállalatnál idén még nagyobb hangsúlyt kívánnak helyezni az Intrapreneurship fantázianevű globális programra, mely az SAP számára fontos új technológiák kifejlesztését és gyakorlatban való hasznosítását teszteli, szervezeten belüli kezdeményezésekre alapozva. A munkatársak ötleteit egyfajta vállalkozói inkubációval támogató Intrapreneurship program ötödik éve szállít üzletileg is hasznosuló eredményeket: többek között ebből nőtte ki magát a népszerű projektvezetési alkalmazás, az SAP Ruum, de említhető a 2019-ben debütáló Spotlight is, mely a szervezeti működési hatékonyság számára legfontosabb tevékenységek beazonosítására szolgál.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...

Mobiljukat fizetési terminálként használhatják az UniCredit ügyfelei

A SoftPOS a dinamikusan bővülő európai piacokon és a technológiailag fejlett országokban aktív paytech vállalat, a Nexi által kifejlesztett alkalmazás, amely már az UniCredit Bank üzleti ügyfelei számára is elérhető. Az alkalmazás segítségével a...

Erősíti karitatív sorsjegyértékesítő hálózatát a Szerencsejáték Zrt.

Többéves előkészítő munkát követően biztonságosabbá, gyorsabbá és hatékonyabbá tette sorsjegyértékesítő rendszerét karitatív hálózatában a nemzeti lottótársaság. Digitális eszköz biztosításával a Szerencsejáték Zrt. Európában másodikként biztosította a hálózatban dolgozók részére, hogy online kezeljék készleteiket és...

Munkáltatói díjat nyert a Lidl

A Lidl Magyarország első alkalommal került be a Top Employer minősítéssel rendelkező vállalatok közé. A díjjal a független "Top Employers Institute" azokat a munkáltatókat ismeri el világszerte, akik kiemelkedő munkavállalói körülményeket biztosítanak.Idén a Lidl...

Fékezett a Netflix, lassan jönnek az új előfizetők

A múlt évben 18,2 millióval tudta növelni előfizetői számát a Netflix, ami nem csak 2020-as évben felmutatott bővüléshez képest komoly visszaesés, de a pandémia előtti időszakkal összevetve is. Üzleti szempontból egyébként nem volt rossz...

Így tennék biztonságosabbá az online világot

A jogellenes online termékek, szolgáltatások és tartalmak jobb kiszűrése, az óriásplatformok, például a legnagyobb közösségi felületekre vonatkozó szigorúbb szabályok, valamint a kiskorúak védelmét szolgáló előírások is szerepelnek abban az új rendeletjavaslatban, amit tegnap fogadott...

Új lehetőségeket hoz a Visa felhőalapú platformja

A Visa nemrégiben bejelentette új felhőalapú fizetéselfogadási platformját, a Visa Acceptance Cloudot (VAC), amely forradalmasítani fogja a vállalkozások számára az ügyfelektől érkező fizetések elfogadási módját. A Visa népszerű - okostelefonokat és tableteket fizetési terminállá...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Legendákkal jön a téli olimpia közvetítése

Az Eurosport platformjai lesznek a 2022 évi téli olimpiai játékok közvetítésének otthona, amelynek 107 fős szakértői gárdája több mint 80 olimpiai érmet és 26 aranyérmet számlál. A csapat páratlan betekintést és szakértelmet kínál sportrajongók...

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA