A globális FMCG-vállalatként is családi kézben maradó Mars új vezetőségi tagot köszönt: a vállalati kommunikációs stratégia részeként Zuzana Lošáková csatlakozik a céghez, aki a közép-európai klaszter corporate affairs igazgatójaként dolgozik a jövőben. A stratégia célja, hogy 2018-ban a Mars minden közép-európai országban, így Magyarországon is erősítse a vállalati kommunikációját.
Mivel a Mars eddigi közép-európai kommunikációja elsősorban a márkákra helyezte a hangsúlyt, a vállalat az új évben úgy döntött, hogy növeli a márkák mögött álló cég kommunikációját is. Zuzana Lošáková a közép-európai vezetőségi csapat tagjaként a corporate affairs igazgatói posztot fogja betölteni.
Zuzana feladata a külső és belső kommunikáció irányítása mellett a public affairs feladatok ellátása, valamint a külső érdekeltekkel, például szakmai szövetségekkel való kapcsolattartás lesz a magyar, a cseh, a szlovák és a román piacokat magába foglaló Mars Multisales Central Europe szervezeten belül.
Zuzana, aki Szlovákiából érkezett a Mars prágai központjába, 15 éves tapasztalattal rendelkezik a corporate affairs és a PR területén – karrierjét egy PR ügynökségnél kezdte, majd vállalati kommunikációs menedzserként, illetve public affairs menedzserként kapott lehetőséget egy ismert nemzetközi vállalat gyorsan növekvő fogyasztóicikk-szegmensében. Legutóbb egy vezető kiskereskedelmi lánc kommunikációs vezetőjeként dolgozott, ahol a teljes külső és belső kommunikáció, a public affairs és a CSR területeit vezette. Nagy tapasztalata van cégek és iparok képviseletében a kereskedelmi igazgatóságokkal és munkáltatói szövetségekkel szemben.