Kerekes Péter lett a Coca-Cola magyarországi leányvállalatának új ügyvezető igazgatója. A szakember több mint 20 éves vezetői tapasztalattal rendelkezik az FMCG iparágban.
Kerekes Péter marketing- és vállalatvezetői pályafutását az Unilevernél kezdte, ezután a Dreher Sörgyárak Zrt-nél felelt a Dreher és Kőbányai Világos márkákért, majd visszatért az Unileverhez, ahol regionális márkamenedzserként a Domestos portfólió felelőse volt. Később európai innovációs vezetővé nevezték ki, majd az Unilever Magyarország háztartási vegyiáru kategóriamenedzsere és a regionális innovációs központ marketingvezetője lett. Ezután a magyar és román piacért felelős marketingigazgatóként csatlakozott a Reckitt Benckiserhez, onnan a Dreher Sörgyárak Zrt-hez tért vissza, immár marketingigazgatóként.
2012-től a SABMiller/AB-Inbev csoporthoz tartozó Compañia Cervecera de Canarias marketing- és trademarketing-igazgatójaként a Kanári-szigeteken dolgozott. 2017-ben tért haza Magyarországra, az Experience TEN Kft. online marketingügynökség társtulajdonosaként és üzletfejlesztési igazgatójaként dolgozott, a Coca-Cola magyarországi leányvállalatának irányítását november elsején vette át. Általános és középiskolai tanulmányait Magyarországon és Brazíliában végezte, majd üzleti tudományok diplomát szerzett az amerikai University of Richmond egyetemen.
„Pályafutásom során mindig a legismertebb márkák további sikerein dolgoztam, ikonikus hazai és globális brandek teljesítményéért feleltem. Nagy örömmel csatlakozom a világ egyik vezető vállalatához, izgalmas kihívást jelent majd levezényelni a Coca-Cola Magyarország átalakulását a világ legkedveltebb üdítőitalának gyártójából teljes italportfóliót kínáló céggé. Fontos fordulóponton csatlakozom a vállalathoz: nem csak egészen új kategóriákban jelenünk meg az italpiacon, de hazánkban is kiemelten fontos lesz a Hulladékmentes Világ jövőképünk megvalósítása” – mondta Kerekes Péter, a Coca-Cola Magyarország ügyvezetője.