- Hirdetés -

Új vezetővel folytatja itthon a Publicis

|

Sásdi Helga személyében új vezérigazgató került a Publicis Groupe magyarországi cégcsoportja élére. A szakember új szerepében felelős lesz a Power of One modell továbbfejlesztéséért, amely magába foglalja a Publicis Groupe ernyője alá tartozó összes ügynökségi márkát: Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, Publicis, Zenith, Publicis Emil, Starcom és Performics.

Az új CEO stratégiai fókuszában szerepel, hogy a budapesti központtal működő, globális tartalom-előállításban betöltött Center of Excellence szerepkört további globális márkák számára tegye elérhetővé. A budapesti Center of Excellence jelenleg több mint 40 ország számára biztosít különböző digitális szolgáltatást.

Sásdi Helga közel húsz év szakmai tapasztalattal rendelkezik a marketingkommunikáció területén, Budapest mellett New Yorkban, Londonban, és Prágában is dolgozott ezen idő alatt. Akár stratégia kialakításról, vagy márkaprofilok felépítéséről legyen szó, a következetesen magas színvonalon teljesítő cégvezető csupa olyan digitális megoldásért volt felelős a korábbiakban, melyek a vállalatok és a márkák hatékonyságát és eredményességét pozitívan befolyásolták globalis, regionális es helyi szinten egyaránt.

Pályafutásának első néhány évében ott volt a magyar digitális média születésénél, amikor több márka digitális termékportfóliójának bővüléséért és médiapiaci terjeszkedéséért felelt. 2007-ben Londonba költözött, majd pedig New Yorkba került, ahol az FMCG és a telekommunikációs szektor, valamint a gyógyszeripar körébe tartozó globális ügyfelek digitális portfólióját vezette. Karrierje során Sásdi Helga mind ügynökségi, mind pedig ügyfél oldalon dolgozott. A Publicis Groupe-hoz 2017-ben került, mint a Saatchi & Saatchi magyarországi brand leadere.

„Mióta a Publicis Groupe budapesti csapatát erősíti, Helga hatalmas sikerrel vezeti a cégcsoport tartalomfejlesztésért felelős Center of Excellence divízióját, minden kétséget kizáróan bizonyítva, hogy kiválóan tudja vezetni a multidiszciplináris nemzetközi csapatainkat. Helga irányítása alatt a Power of One modell szerint átszervezett Publicis Groupe remek pozícióban van ahhoz, hogy kiszolgálja a legigényesebb és legprogresszívebb ügyfeleket, valamint, hogy az ügynökséghez csábítsa a szakma legragyogóbb tehetségeit. Ez a kinevezés felhatalmazás arra, hogy tovább építsen az általa lefektetett szilárd alapra, és így még több értéket tudjunk nyújtani ügyfeleink számára a régióban és azon kívül is” mondta Jarek Ziebinski, a Publicis Groupe Észak- és Közép-Európáért felelős részlegének vezérigazgatója.

Sásdi Helga új szerepében közvetlenül fog jelenteni a cégcsoport Csehországot, Szlovákiát és Magyarországot tömörítő közép-európai részlegét vezető Tomas Varganak. Kinevezésével kapcsolatban Tomas Varga, a Publicis Groupe Central Europe CEO-ja a következőképp fogalmazott: „Helga előléptetése a Publicis Groupe Hungary elsőszámú vezetőjévé azt a kimagasló teljesítményt tükrözi, amit a vállalathoz való csatlakozása óta mutatott. Összhangban azon törekvésünkkel, hogy ügyfeleinknek elsőosztályú üzleti- és marketingtranszformációs megoldásokat szállítsunk, Helga a Publicis Groupe Hungary üzleti modelljének átalakításáért lesz felelős. Ez magába foglal új megoldásokat az adat alapú digitális technológia felhasználásával mind a média, mind pedig az erősteljes kreatív ötletek területén. Helga kulcsfontosságú feladata lesz annak biztosítása, hogy ezen alapokra építve, a lehető legjobb támogatást nyújtsuk ügyfeleink integrált igényeihez. Biztos vagyok benne, hogy Helga és a magyar csapat együttműködése révén a Publicis Groupe Hungary a jövőben is kulcsszerepet fog játszani a helyi és a határokon átívelő üzleti- és marketingtranszformációkban”.

„Nagy kihívás számomra a Publicis Groupe Hungary teljeskörű irányítása, bár ezzel egyidőben teljesen egyértelmű, hogy az egységes és integrált üzleti gondolkozás ügynökségi oldalon óriási lehetőséget nyit számunkra. A Saatchi & Saatchi-ban szerzett tapasztalatom nagyon erős bázis ahhoz, hogy a többi Publicis Groupe ügynökségi márkával együtt mind globális, mind a hazai piacon további sikereket érjünk el” – nyilatkozta Sásdi Helga.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...