- Hirdetés -

Új vezetővel folytatja itthon a Publicis

|

- Hirdetés -

Sásdi Helga személyében új vezérigazgató került a Publicis Groupe magyarországi cégcsoportja élére. A szakember új szerepében felelős lesz a Power of One modell továbbfejlesztéséért, amely magába foglalja a Publicis Groupe ernyője alá tartozó összes ügynökségi márkát: Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, Publicis, Zenith, Publicis Emil, Starcom és Performics.

Az új CEO stratégiai fókuszában szerepel, hogy a budapesti központtal működő, globális tartalom-előállításban betöltött Center of Excellence szerepkört további globális márkák számára tegye elérhetővé. A budapesti Center of Excellence jelenleg több mint 40 ország számára biztosít különböző digitális szolgáltatást.

Sásdi Helga közel húsz év szakmai tapasztalattal rendelkezik a marketingkommunikáció területén, Budapest mellett New Yorkban, Londonban, és Prágában is dolgozott ezen idő alatt. Akár stratégia kialakításról, vagy márkaprofilok felépítéséről legyen szó, a következetesen magas színvonalon teljesítő cégvezető csupa olyan digitális megoldásért volt felelős a korábbiakban, melyek a vállalatok és a márkák hatékonyságát és eredményességét pozitívan befolyásolták globalis, regionális es helyi szinten egyaránt.

Pályafutásának első néhány évében ott volt a magyar digitális média születésénél, amikor több márka digitális termékportfóliójának bővüléséért és médiapiaci terjeszkedéséért felelt. 2007-ben Londonba költözött, majd pedig New Yorkba került, ahol az FMCG és a telekommunikációs szektor, valamint a gyógyszeripar körébe tartozó globális ügyfelek digitális portfólióját vezette. Karrierje során Sásdi Helga mind ügynökségi, mind pedig ügyfél oldalon dolgozott. A Publicis Groupe-hoz 2017-ben került, mint a Saatchi & Saatchi magyarországi brand leadere.

„Mióta a Publicis Groupe budapesti csapatát erősíti, Helga hatalmas sikerrel vezeti a cégcsoport tartalomfejlesztésért felelős Center of Excellence divízióját, minden kétséget kizáróan bizonyítva, hogy kiválóan tudja vezetni a multidiszciplináris nemzetközi csapatainkat. Helga irányítása alatt a Power of One modell szerint átszervezett Publicis Groupe remek pozícióban van ahhoz, hogy kiszolgálja a legigényesebb és legprogresszívebb ügyfeleket, valamint, hogy az ügynökséghez csábítsa a szakma legragyogóbb tehetségeit. Ez a kinevezés felhatalmazás arra, hogy tovább építsen az általa lefektetett szilárd alapra, és így még több értéket tudjunk nyújtani ügyfeleink számára a régióban és azon kívül is” mondta Jarek Ziebinski, a Publicis Groupe Észak- és Közép-Európáért felelős részlegének vezérigazgatója.

Sásdi Helga új szerepében közvetlenül fog jelenteni a cégcsoport Csehországot, Szlovákiát és Magyarországot tömörítő közép-európai részlegét vezető Tomas Varganak. Kinevezésével kapcsolatban Tomas Varga, a Publicis Groupe Central Europe CEO-ja a következőképp fogalmazott: „Helga előléptetése a Publicis Groupe Hungary elsőszámú vezetőjévé azt a kimagasló teljesítményt tükrözi, amit a vállalathoz való csatlakozása óta mutatott. Összhangban azon törekvésünkkel, hogy ügyfeleinknek elsőosztályú üzleti- és marketingtranszformációs megoldásokat szállítsunk, Helga a Publicis Groupe Hungary üzleti modelljének átalakításáért lesz felelős. Ez magába foglal új megoldásokat az adat alapú digitális technológia felhasználásával mind a média, mind pedig az erősteljes kreatív ötletek területén. Helga kulcsfontosságú feladata lesz annak biztosítása, hogy ezen alapokra építve, a lehető legjobb támogatást nyújtsuk ügyfeleink integrált igényeihez. Biztos vagyok benne, hogy Helga és a magyar csapat együttműködése révén a Publicis Groupe Hungary a jövőben is kulcsszerepet fog játszani a helyi és a határokon átívelő üzleti- és marketingtranszformációkban”.

„Nagy kihívás számomra a Publicis Groupe Hungary teljeskörű irányítása, bár ezzel egyidőben teljesen egyértelmű, hogy az egységes és integrált üzleti gondolkozás ügynökségi oldalon óriási lehetőséget nyit számunkra. A Saatchi & Saatchi-ban szerzett tapasztalatom nagyon erős bázis ahhoz, hogy a többi Publicis Groupe ügynökségi márkával együtt mind globális, mind a hazai piacon további sikereket érjünk el” – nyilatkozta Sásdi Helga.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...

Elindult a V4 Startup Force őszi szemesztere

A Design Terminal startup ösztöndíjprogramjának aktuális szemeszterében négy csapatnak van lehetősége nagyvállalatokkal üzleti kapcsolatot építeni, ezáltal pedig a visegrádi országok felé terjeszkedni vállalkozásukkal. A virtuális valóság segíthet a stroke-on átesett emberek rehabilitációjában. Otthon és...

Usain Bolttal kampányol az Epson

Az Epson bejelentette, hogy partnerséget kötött Usain Bolttal, a világ leggyorsabb emberével. A nyolcszoros olimpiai aranyérmes, és minden idők legnagyobb sprinterének tartott Usain lesz az arca az Epson patronmentes EcoTank nyomtatóit népszerűsítő, nagyszabású kampányának,...

A sport podcastok hozzák a legtöbb hirdetést

Egyre népszerűbbek világszerte és itthon is a podcastok és ennek megfelelően a hirdetők is kezdik felfedezni maguknak ezt a csatornát. Az Omny Studio most közzétett elemzése szerint a programozott hirdetésekből a sport témájú podcastok...

Genfben lesz az HBO új magyar sorozatának premierje

A november 5-14. között megrendezendő A-kategóriás Genfi Nemzetközi Filmfesztiválon lesz november 7-én az HBO A besúgó című új sorozatának a világpremierje. A nyolc részes sorozat története 1985-ben játszódik és a politikai változások küszöbén álló...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA