- Hirdetés -

Új hirdetők a tévében – interjú Lengyel Andrással

|

Nem kizárt, hogy az idén megjelennek olyan szereplők, amelyek eddig nem értékesítették a reklámidejüket, mint például most a History – mondta el a Marketing&Media magazinnak adott interjúban Lengyel András. Az Atmedia kereskedelmi igazgatója szerint ma már két-három millió forintos költésekért is érdemes lehajolnia a tévés piacnak.

 

– Hol tartanak jelenleg az éves médiatárgyalások?

 

– A tárgyalások nagy részét decemberben lezártuk. Ez már önmagában is jó hír, és az eredményüket is jónak értékeljük.

 

– Az ugye nem szokványos, hogy ilyen hamar véget érjenek a tárgyalások?

 

– Nem, különösen annak ismeretében, hogy mind a két nagy televíziós kereskedőház elég későn állt elő a 2017-es ajánlataival.

 

– Ez alapján milyennek ígérkezik az idei év?

 

– Csak az Atmediáról tudok nyilatkozni. Azt valószínűsítem, hogy az éves növekedési célunkat teljesíteni fogjuk.

 

– Az állami hirdetői kör az idén mennyire lehet aktív?

 

– Erre szívesen válaszolnék, csak nem tudok. Ezekre a pénzekre ugyanis mi nem látunk rá.

 

– Talán épp a sajtópiaci múltad kapcsán ismerhetsz olyan hirdetői köröket, amelyek annak határán vannak, hogy belépjenek a televíziós hirdetők közé. Vannak-e ilyenek, és ha igen, akkor behozhatók a televíziós piacra?

 

– Léteznek ezek a hirdetők, és azt gondolom, hogy 2017-ben és 2018-ban meg is jelennek a piacon. A belépési küszöb ma már a televízió esetén alacsonyabb, mint néhány évvel ezelőtt. Ráadásul a televíziós piacon is egyre több olyan nem spot típusú megjelenés érhető el, amelyek megfizethetők és vonzók lehetnek ezeknek a hirdetőknek.

 

– A kisebb belépési küszöb konkrétan milyen költési szintet jelent?

 

– Korábban a televíziós piac túlzottan elitistán gondolkozott, nem igazán volt nyitott a kisebb hirdetők felé. Ezért a tévés piacon néhányan most azzal küzdenek, hogy miként hajoljanak le két-három millió forintokért. Ellenben nem ismerik azokat az értékesítési megoldásokat, amelyekkel hatékonyan el lehetne érni ezt a hirdetői kört. A kérdésre válaszolva, néhány milliós büdzsével is be lehet lépni a tévés reklámpiacra, ma már összességében ezek a költések nagy értéknek számítanak a piacon.

 

– Az idén jó néhány változás volt a televíziós sales house-ok piacán. Elment tőletek az AMC, de jöttek a Discovery-csatornák, valamint a közelmúltban a History. Várhatók még mozgások, vagy már nyugvópontra jutott a piac?

 

– Köszönjük az AMC-nek az együtt töltött éveket és az elért eredményeket, az pedig nagy öröm a számunkra, hogy az idén két nemzetközi szereplő, a Discovery és a History is csatlakozott a portfóliónkhoz. A végleges szót nem szeretem használni, de úgy tűnik, hogy a jelenlegi portfóliónk erre az évre biztosnak tekinthető. Azt persze nem zárom ki, hogy megjelennek olyan szereplők, amelyek eddig nem értékesítették a reklámidejüket, mint például most a History.

 

Az interjút teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvashatja el.

 

Heszler Róbert

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...