- Hirdetés -

Új lehetőség diákoknak

|

Útjára indult az OTP Business ÜzletRace Hallgatói Pályázat, amelynek keretében a diákok számára lehetőség nyílik innovatív, vagy éppen formabontó banki megoldások, kidolgozására. A szervezők 1,8 millió forintos összdíjazással várják a bankszektort érintő leginnovatívabb pályamunkákat.

 

Az ÜzletRace hallgatói pályázat alkalmat teremt, a 2017-es tavaszi félévben aktív hallgatói jogviszonnyal rendelkező egyetemisták és főiskolások számára, hogy megmutassák a hagyományos banki működésen túlmutató kreatív, újító ötleteiket. A pályázaton egyénileg és maximum 3 fős csapattal is lehet indulni. A kiírásra maximum 10 oldalas prezentációval lehet nevezni, 2017. március 5-ig.

 

„A pályázattal célunk, hogy egy speciális üzleti területen stratégiaalkotásra, kreativitásra sarkalljuk a diákokat. Így ösztönözzük őket arra, hogy újat, szokatlant, de mindenképp hasznos dolgot hozzanak létre. Nem titkolt cél az sem, hogy minél több újszerű, a bankszektor megújulását, az új kihívásoknak és lehetőségeknek való megfelelését segítő ötletet ismerjünk meg. Reméljük, hogy ezek közül minél több projektet meg is valósíthatunk majd a jövőben” – emelte ki Csonka Tibor az OTP Business ügyvezető igazgatója.

 

A versenyzők két kategóriában adhatják be pályamunkáikat egy weboldalon keresztül. A „Fejlesztő” kategóriában a fintech, azaz a pénzügyi technológia terjedésére reagálva oszthatják meg ötleteiket a hallgatók. A feladatban a versenyzőknek egy hipotetikus vagy valós példán keresztül kell megmutatniuk, hogy a jellemzően startup pénzügyi cégek és az újszerű felületek, milyen üzleti kihívást vagy épp új lehetőséget jelenthetnek a hagyományos bankok számára.

 

A „Reklámguru” kategóriában a vállalati CSR hatékonyságának növelését tűzte ki célul az OTP Business. Az indulóknak itt egy technológiai és informatikai fejlesztések iránt elkötelezett bank számára olyan 50 millió forint keretösszegű CSR-projekt megvalósítására kell javaslatot tenniük, amely újszerű, előremutató, társadalmilag hasznos, illetve támogatja a bank közös ügyekben való részvételét.

 

A pályázatok beérkezését követően a szakértő zsűri a kiírásban szereplő szempontok alapján értékeli a pályamunkákat. A verseny kétfordulós, a második fordulóba kategóriánként 5-5 pályázat juthat tovább, ahol a hallgatók személyesen is bemutathatják az ötleteiket. A második fordulóra 2017. április 12-én kerül sor.

 

A döntőbeli teljesítmény alapján a verseny mindkét kategóriájának első helyezettjei 350 000, a második helyezettek 250 000, a harmadik helyezést elért pályázatok pedig 150 000 forintos

díjazásban részesülnek. A döntőbe be nem jutott pályamunkák közül a szakmai zsűri kategóriánként 5-5 darabot jelöl Facebook közönségszavazásra, ahol kategóriánként a legtöbb szavazatot, azaz like-ot gyűjtő pályázat 150 ezer forintos különdíjat nyer.

 

„A résztvevőket a döntőben a pályamunkák bemutatása mellett különféle, az általuk feldolgozott témához kapcsolódó aktuális trendekről, kihívásokról is kérdezi majd a zsűri. A résztvevők tehát azt is megmutathatják, hogyan látják a pénzügyi szektor változásait, mennyire ismerik a bankok előtt álló kihívásokat és a pénzintézetek mozgásterét” – tette hozzá az OTP Business ügyvezető igazgatója.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Fontos a szabad nyilvánosság – interjú Gulyás Mártonnal

Még több helyre eljutni az országhatárokon belül és azon kívül – ez lesz a legfontosabb feladat a Partizán számára 2025-ben Gulyás Márton szerint. A csatorna alapítója - aki idén az első lett a hazai...

Naponta jön a Fort Boyard az RTL-en

December 16-tól minden hétköznap este látható lesz az RTL-en a Fort Boyard – Az erőd játéka című műsor. Két új csapat száll majd harcba Gaccio Nagyúr kincseiért, hogy végül a győztes játékos a megszerzett...

OOH piac: időben kell lépni a hirdetőknek

Az óriásplakát- és citylight-felületek iránti kereslet az elmúlt években folyamatosan növekedett, ami a piaci szereplők és az ügyfelek számára egyaránt új kihívásokat jelent. A MAKSZ Méida Szekciójának ajánlása a hirdetőknek.Ezt a tendenciát tovább erősíti,...

Radics Gigivel indul az UTAZÓK Podcast

Rendhagyó podcastot indított Mahó Andrea, aki meghívott vendégeivel egy-egy számukra meghatározó film kapcsán beszélget az életükről, tapasztalataikról és karrierjükről.Az első epizódban Radics Gigi tárja fel a gondolatait és érzéseit azzal kapcsolatban, hogy hogyan indult...

Országos szintre lépett a PENNY és a foodora együttműködése

November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár nagy bevásárlásaikat is a foodora applikációján keresztül. Az ünnepi időszak közeledtével tényleges segítséget jelenthet a családok számára, hogy a diszkontlánc összes termékkategóriája kényelmesen és...

Változás a SPAR üzleteiben

A SPAR Magyarország összesen 736 millió forintot fordított egy-egy miskolci, soproni és tatabányai üzletének modernizálására. A vállalat saját erőből megvalósult fejlesztései révén megújultak a szupermarketek belső terei, és az áruházak a korábbinál kevesebb energiát...

Lukas Graham is érkezik a Paloznaki Jazzpiknikre

7 Years, Love Someone, Mama Said, Share That Love és még sorolhatnánk a Lukas Graham világsikereket, amelyektől előre borítékolható a libabőr a 2025-ös Jazzpiknik pénteki napján. Szombaton a Piknik közönségkedvencei térnek vissza a színpadra,...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

Extrém mentőakciókkal érkezik a Spektrum új műsora

A Spektrum legújabb szemléletformáló, saját gyártású produkciója az ember és az állatvilág különleges együttélését, az állatorvosi munka rejtelmeit, a nem mindennapi veszélyekkel járó fajmentést, valamint a fajok megóvását mutatja be. A Dr. S.O.S. –...

Az online térben is hódítanak a digitális tárcák

Forradalmian berobbant a digitális tárcák alkalmazása az idei évben. Az online fizetési megoldásokat nyújtó magyar Barion felületén 2024 elején még csak a forint tranzakciók 10 százalékát, október végére viszont már 25 százalékát bonyolították Apple...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Tíz Cápával tér vissza jövőre az RTL üzleti showműsora

Jövőre a 8. évaddal tér vissza az RTL egyik sikerműsora, a Cápák között, amelyben ezúttal már tíz befektető keresi majd a kreatív, gyümölcsöző vállalkozásokat, amelyek befektetésük által tovább fejlődhetnek, növekedhetnek. A műsorvezető személye nem...

Fontos a szabad nyilvánosság – interjú Gulyás Mártonnal

Még több helyre eljutni az országhatárokon belül és azon kívül – ez lesz a legfontosabb feladat a Partizán számára 2025-ben Gulyás Márton szerint. A csatorna alapítója - aki idén az első lett a hazai...

Naponta jön a Fort Boyard az RTL-en

December 16-tól minden hétköznap este látható lesz az RTL-en a Fort Boyard – Az erőd játéka című műsor. Két új csapat száll majd harcba Gaccio Nagyúr kincseiért, hogy végül a győztes játékos a megszerzett...

OOH piac: időben kell lépni a hirdetőknek

Az óriásplakát- és citylight-felületek iránti kereslet az elmúlt években folyamatosan növekedett, ami a piaci szereplők és az ügyfelek számára egyaránt új kihívásokat jelent. A MAKSZ Méida Szekciójának ajánlása a hirdetőknek.Ezt a tendenciát tovább erősíti,...

Radics Gigivel indul az UTAZÓK Podcast

Rendhagyó podcastot indított Mahó Andrea, aki meghívott vendégeivel egy-egy számukra meghatározó film kapcsán beszélget az életükről, tapasztalataikról és karrierjükről.Az első epizódban Radics Gigi tárja fel a gondolatait és érzéseit azzal kapcsolatban, hogy hogyan indult...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...