- Hirdetés -

Új lehetőséget kínál a Vodafone

|

A Vodafone elindította Digitális Jólét Alapcsomagjának értékesítését, ami azoknak az embereknek nyújt lehetőséget, akik korábban anyagi okokból voltak kénytelenek távol maradni az internet világától.

 

Az állami kezdeményezésként létrejött Digitális Jólét Alapcsomagot elérhető árazással kínálja a Vodafone, hiszen az 1 GB adatforgalmat tartalmazó csomag 1113 forintos áron vásárolható meg egy év hűségidő vállalása esetén. A szolgáltatás havidíja az internet ÁFA csökkentésének köszönhetően 2018. január 1-től még kedvezőbb, 990 forint lesz.

 

„A Vodafone a technológia és az innováció elkötelezett híveként és felelős vállalatként örömmel támogatja, hogy a Digitális Jólét Program keretében a lehető legtöbben részesüljenek az országos kültéri 4G-s hálózatunk nyújtotta előnyökből. Hiszünk benne, hogy a jövő izgalmas lesz, és sok olyan újdonságot, technológiai fejlesztést tartogat, melyek jobbá tehetik életünket. A Digitális Jólét Alapcsomag bevezetésével újabb lépést teszünk azért, hogy a Gigabit Magyarország víziónk mielőbb valósággá válhasson” – mondta el Alexandre Froment-Curtil, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója.

 

Amennyiben a készülékük erre alkalmas, a Digitális Jólét Alapcsomagot választó ügyfelek számára is elérhető a Vodafone 4G és 4G+ hálózata, így ők is a legmodernebb technológiát élvezhetik. A csomagban foglalt 1 GB-os adatforgalmat az ügyfelek használhatják akár EU roamingra is.

„Nagyon fontosnak tartjuk, hogy mindenki egyenlő esélyekkel induljon a digitális világban, a technológiai tudást és innovációt a lehető legtöbb ember számára elérhetővé tegyük. Ezt a célt szolgálja Vodafone Magyarország Alapítvány által indított Digitális Iskola Program, amelynek keretében az ország 25 iskolájában több mint 6500 hátrányos helyzetű gyermekeket támogatunk digitális eszközökkel és eszközönként havi 3 GB mobilinternet hozzáféréssel. A most bevezetett Digitális Jólét Alapcsomag is ehhez a célunkhoz visz közelebb, hiszen elérhető áron vezeti be az internet világába azokat, akik eddig anyagi okok miatt voltak kénytelenek távol maradni tőle” – mondta el dr. Budai J. Gergő, a Vodafone Vállalati Kapcsolatokért felelős Vezérigazgató-helyettese.

 

„A Digitális Jólét Program legfontosabb célkitűzése, hogy minden polgár a digitalizáció nyertesévé váljon. Minden akadályt lebontunk, ami annak az útjában áll, hogy valaki internethasználó lehessen. Annak érdekében, hogy az anyagi erőforrások hiánya egyetlen magyar polgárt se zárjon ki a digitális világban való részvételből adócsökkentéssel, a Digitális Jólét Alapcsomag bevezetésével és az ország minden településén ingyenes wifi-szolgáltatással igyekszünk segíteni. Az áfa-csökkentésnek és a DJA-nak köszönhetően 2017-ben mintegy 20-25%-kal olcsóbban juthatnak internet előfizetéshez a polgárok. A szolgáltatók számára nyár elején nyílt meg a pályázati lehetőség a Digitális Jólét Alapcsomag állami védjegyhasználatára és a szerződésben vállaltak szerint 45 napjuk lenne arra, hogy a kínálatukban is megjelenítsék a Digitális Jólét Alapcsomagot, de minden szolgáltatónál szinte azonnal megjelenik a kínálatban rendkívül olcsó, de korszerű internet-elérést kínáló Digitális Jólét Alapcsomag.” – mondta el Deutsch Tamás, Digitális Jólét Programért felelős miniszterelnöki biztos.

 

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...

A mozikat is meghódítja az OMODA

Közösen indul el egy mágikus utazásra Óz csodálatos birodalmába a Universal Pictures látványos új filmje, a Wicked és az OMODA&JAECOO. A két márka közötti együttműködés nem csupán az OMODA&JAECOO innovatív, személyre szabott élmények és...

Keveset költenek digitalizációra a hazai kkv-k

Visszafogottság jellemzi a magyar kkv szektort, ha a digitalizációról van szó. A jelenlegi turbulens gazdasági környezetben sokan inkább a kivárásra játszanak, hátha javulnak a gazdasági mutatók. Noha a K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves...

Már a mozikban a magyar Eufória

Két fiatal szerhasználó felépülésének első 1,5 évét követi nyomon a hazai mozikban december 5-től látható új magyar dokumentumfilm, a Nemzeti Filmintézet támogatásával elkészült Mélypont érzés. Miklós Ádám rendező és Száki Adrián producer úgy nyúltak...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...