Új márkastratégia a Vodafone-nál

Megújul a Vodafone márkastratégiája világszinten, a változás keretében a 2009 óta használt „Power to you” szlogent is leváltják. Az új szlogen arra utal, hogy a jövő izgalmas lesz, és az új technológiák és a digitális szolgáltatások pozitív szerepet játszanak majd az emberek életében.

 

Letisztultabb logó, új szlogen „The future is exciting. Ready?” és 36 országot érintő átfogó kampány jellemzi röviden a Vodafone márka megújulását – jelezte Carra Anita, a Vodafone Magyarország Lakossági Szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese a társaság mai sajtótájékoztatóján. A szlogen első felét mindig az adott ország nyelvére lefordítják, míg a második rész marad mindenhol. Vagyis nálunk majd „A jövő izgalmas. Ready” szlogennel lehet találkozni, de változik az ismert logó is, a 3D-s megjelenítésről 2D-re váltanak. A Vodafone az új márkastratégiát bevezető átfogó kampányt holnap indítja majd el.

 

A társaság a jövővel kapcsolatban két kutatást is bemutatott a mai eseményen. Carra Anita beszélt a Futerra tanácsadó cég jövőt vizsgáló felméréséről is, amiben azt vizsgálták, milyen fejlesztések válnak a mindennapok részévé a következő 20 évben. A 3D-s nyomtatást épületeknél is használják majd, 100 terawatt tiszta energiához jutunk, ami ötszöröse a mainak, IoT eszközökön keresztül akár 70 százalékkal nőhet az élelmiszertermelés. De lesz személyre szabott egészségügy, óriási vízgyűjtő projektek indulnak, illetve nagy mennyiségben tudunk majd előállítani fehérjét állati forrás nélkül is.

 

Egy másik kutatás alapján a megkérdezett magyarok 51 százaléka szerint javulni fog az életminőség a következő 20 évben. A YouGov kutatócég felméréséből az is kiderült, hogyan vélekednek a fiatalok a jövőről. A 18-24 évesek 62 százaléka gondolja úgy, hogy jobb lesz az életszínvonal.

 

A digitális kor közeledtével a technológiának köszönhetően elmosódnak a határok, amivel együtt a lehetőségeknek egy korábban elképzelhetetlenül széles tárháza nyílik meg. A Vodafone kiemelt figyelmet fordít arra, hogy mindebbe a családokat is bevonja. Ezért, lépést tartva a márka újrapozícionálásával, megújították a digitaliscsalad.hu weboldalt, melynek célja, hogy csökkentse a generációk közti szakadékot és a digitális világhoz kapcsolódó hasznos tanácsokkal és tippekkel segítse a szülőket és a gyerekeket egyaránt.

 

A mobilszolgáltató bejelentette a megújuló Family ajánlat érkezését is, melynek célja, hogy elérhető áron biztosítson a családok számára eszközt, és lebontsa a határokat a folyamatosan fejlődő mobilkommunikáció segítségével akkor is, ha nagy távolság választja el a családtagokat. Az ajánlatba akár hat előfizetés is bevonható. Az október 6-tól elérhető, megújult Family ajánlat részeként a 3. és 4. előfizetésre a jelenleginél még nagyobb kedvezmények érhetők el – egy 3 fős család esetében például három Red Smart előfizetés 29.970 forint helyett már 21.970 forintért elérhető, ami 26,69 százalékos (8.000 forintos) kedvezményt jelent.